Moro..Onkos kellään muulla naisella/miehellä mieltymyksiä pukea sadeasu päälle ja mennä esim. suihkuun ne yllään tai ulos jonnekkin ojaan rypemään tai harrastaan seksiä niissä tai jotain muuta vastaavaa? Tai sitten tehdä samoja asioita kahluuhousuissa/saappaissa tai naisten reisisaappaissa yms.
Sadeasut/kahluuhousut/saappaat
16
3320
Vastaukset
- aikamiespokka.
Muistan lapsuudestani kun koin usein seksuaalisia elämyksiä kahluuhousuissa esim. laskiessani pulkalla mäkeä. Jo hyvin pienenä katselin naisten jalkoja, sukkahousuja, reisien ja säärien muotoja ja pienenä sitä kehtasi runkuttaa rattikelkkaa ja laskea lumipenkkaan :)
nyt näin aikuisena nuo tunteet muistuvat tietysti mieleen kun pukisi yllensä tällaiset kahluuhousut. itse kokeilin kerran mennä suihkuun sadeasu päällä. otin mukaan puisen jakkaran ja laitoin sen päälle nahkahanskoja ja istuin ja laitoin lämpimän veden valumaan päälleni. kastuin jokapuolelta ja tuli likainen olo. annoin sperman valua pitkin housujani, hyh hyh miten likaista! - Pitkät kumisaappaat
Moi! Mä tykkään sellaisista leikeistä että jalassani on uudet kiiltävät ja isot ja pitkävartiset kumisaappaat jotka hölskyvät väljinä kun kahlailen niillä vaikkapa vesiojissa. Seikkailen kumisaappaillani niin syvällä että lopulta voi vettäkin mennä isoon kumikenkään! Tai sitten suihkussa pelkästään isot kumpparit jalassa ja vettähän silloinkin lopulta menee ainakin toiseen kiiltävään kumisaappaaseen! Njam........!?!
- Heviluuseri
Kun kumppareilla kahlaa vedessä veden paine tuntuu jännältä.
- Ihana tunne
Heviluuseri kirjoitti:
Kun kumppareilla kahlaa vedessä veden paine tuntuu jännältä.
Olet oikeassa, kyllä tuntuu ihanalta kahlailla vedessä pitkävartisilla isoilla kumisaappailla! Mä käärin housun lahkeet ylös ja sitten veteen väljä vartisilla uusilla kumppareilla kahlailemaan! Veden paine painaa ihanaa kumia ihoa vasten, mikä sen parempaa, kyllä siitä sitten jo hyvätkin lentää......njam!
- kokenut*
sadeasussa ja oli ihana tunne.
- kiimainen tunne
olla asut päällä ja leikitellä ja sitten rakastella.
moi kyllä on samanlaisia kun sä oot. mulla kans mieltymys sadaesuihin kahluuhaalareihin saapaat ojat kiinnostaa ja muukin
- sippe59
Joo ihanaa pitää sadeasuja ja olla ulkona,ainoa ongelma että Suomesta ei saa sadeasuja tilattua ,en ainakaan minä tiedä.tietääkö joku muu?Rakastelusta olen vielä vain haaveillut,toivon että joku löytyisi joka pitää sadeasuleikeistä.
- Juppe...
Katsopa tuota toista viestiä, olen sinne laittanut joitakin linkkejä.
Leikkimisestä puheenollen Suomessa on järjestetty jo usean vuoden ajan sadeasujen ystäville tapaamisia, joissa samanhenkiset immeiset voivat toteuttaa omia mieltymyksiään. Toisille pelkkä sadeasuissa oleminen niin sisällä kuin ulkonakin on jo kivaa, toiset nauttivat ojissa rypemisestä ja jotkut taas järvessä sadeasu päällään uimisesta. Olennainen osa niissä tapaamisissa on samanhenkisten ihmisten väliset keskustelut, omien kokemusten ja välillä ylimääräisten asusteidenkin vaihto. Parin kuukauden kuluttua on taas syksyn tapaaminen vuorossa. Jos asia kiinnostaa, kirjoitelkaa
juppe6969 (at) yahoo.co.uk kyllä sadeasuja saa tilattua vaikka etolasta siellä on kaikenlaisia sadeasuja varmaan löytyy sullekkin mieleisiä asuja .ps.mä pidän sadeasuleikeistä jos kiinnostaa.
joo on mieltymys/kiima kova mulla samanlaisia mieltymyksiä kun sulla kuraojat
ja seksiä niissä ja mä harrastan kyllä muutakin niissä.ja niistä ei saa tarpeekseen koskaan.- rubberrunk
..meitä on paljon. Jos aattelet, että vaikkapa vain yksi sadastatuhannesta sadeasu tai kumiasu fetististä vaivautuu laittamaan itsensä likoon erinäisille netissä oleville saiteille ja klubeille tai keskustelupalstoille, niin siitä saat käsityksen, että meitä on paljon. Nimittäin näitä saitteja on pilvin pimein. Katsokaa vaikka vain Yahoo clubeista, muista puhumattakaan. Ainakin 99 prosenttia meistä tyytyy katselemaan muiden aikaansaannoksia, kuvia ja videoita. Sadeasu- ja kumisaapasfriikit jakautuvat moniin alalajeihin, joihin me harrastajat suhtaudumme kaikkiin syvällä ymmärryksellä. Jotkut meistä tykkäävät vain runkkailla kurahousujen sisään, jotkut saavat kiksit ryömimällä sadeasun suojassa kurassa tai lietelannassa, jotkut panostavat kumisaappaisiin joskin lisukkeena on usein sadeasu. Jotkut haluavat harrastaa seksiä sadeasu päällä. erikseen on plastichousu-porukka, joilla mukaan usein kuuluu vaippajutut. On kumifetistit, joilla ainoastaan kumi tai latex saa vibroja aikaiseksi. Yksi alalaji on kumihanskoista kiinnostuneet. Kaikille löytyy netistä tavaraa. Olisi mukava joskus lukea jonkun psykiatrin tai vastaavan ihmismieleen perehtyneen kirjoitusta siitä, miten meille jokin juttu valikoituu fetismiksi ja mitä lapsuudessa tai vaan aivoissa on täytynyt tapahtua, että mulkku seisoo jollekin sadetakille tai saappaalle. Kysyn vaan. ...ja jatkossakin suvaitsen kaikille omat fetisminsä kunhan ne eivät ole haitaksi tai vaaraksi kenellekään sivulliselle.
- Zik
Juu ja jollekin mulukulle mulkku seisoo jo kun sanotaan sana AUDI
- Ei audimies
Zik kirjoitti:
Juu ja jollekin mulukulle mulkku seisoo jo kun sanotaan sana AUDI
nyt lopahti seisokki, sadeasusta huolimatta, kun näin sanan AUDI.
- juppe...
Tällaisia kertomuksia, tosin englanniksi, on nyt aivan hiljattain ollut muutamalla alan asaitilla. Yahoo-ryhmässä nimeltään 'plasticfetish' on useita, jotka ovat kertoneet mieltymyksensä alkutaipaleista. Suurimmalla osalla ne juontavat juurensa lapsuuteen asti. Sitten rainwear.za.net/forum 'ssa on myös paljon aiheeseen liittyviä kirjoituksia. Tanskalaisella regnfrakker.dk saitilla menee kohta 2000 kirjautuneen raja rikki, Suomesta siellä on mukana vain 83 jäsentä. Kyllä netistä löytyy aika paljonkin kirjoituksiasiitä, mistä nuo fetismit ovat itsekullakin saaneet alkunsa. Surullista niiden joukossa ovat sellaiset kertomukset, joissa kumppani laittaa yhdessäolon ehdoksi fetismistä luopumisen. Se on yleensä lopun alkua, sillä fetismistä ei ilmeisesti voi luopua, sitä voi hillitä, mutta se tulee joskus vuosienkin hiljaiselon jälkeen esille, tavalla tai toisella.
Kyllähän sitä kumiasujen lisäksi tulee usein myös pukeuduttua sadeasuihin, housut takki yhdistelmään ja saappaat jalkaan..hiki kun tuppaa tulemaan niin saappaisiin valuu lahkeita pitkin kaikki kosteus. Saappaista en itse sinänsä saa mitään ylimääräistä kiksiä mutta pidän niitä muuten vaan jalassa.
Aika usein tulee fiilisteltyä kumi sadeasu päällä esim suihkussa ja ulkona, mikäs sen ihanampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278