Harrastehevosia/-poneja?

Chen

Tietääkö kukaan missä myydään halpaa (ei lv)
isoa ponia/pientä hevosta harrastekäyttöön?
Jokin nettisivu tai joku muú? olen etsinyt hevostalli.net:istä, josta en oikein löydä sopivaa..

17

2256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koppura

Halvalla ei saa hyvää, pätee niin autoissa kuin hevosissakin. Jonkun sairaan, luonnevikaisen tai kouluttamattoman saa halvalla.

• Chen

en ny kuitenkaan tarkoita mitään 500-100 euroa maksavaa kaakkia vaan jotain suht halpaa hevosta jolla pystyy kuitenkin ratsastamaan, eikä sen tarvitsisi osata juurikaa mitää, kunhan olis terve

• Hevos-rakas<3

Jotkut hevoset on hyvä kuntoisia, vaikka ne myykin halvalla, tai jopa antaa ilmaiseksi! Mun velipuoli ja sen vaimo sai 2 hyväkuntosta hevosta ilmaseks! toinen on suokki joka saa kohta varsan, ja toinen on lämppäri! molemmilla voi ratsastaa! tosin lämppäri on nyt ruvennu tekeen sillain, että jos sillä ratsastaa ilman sitä suokkia, se ei liiku minnekkään.. ne on ollu niillä kohta 2 vuotta, eikä niillä oo vieläkään mitään vikaa... eli jos löydät halvan hevosen, niin kannattaa käydä katsomassa sitä ja koeratsastaa, jos huomaat siinä jotain vikaa, niin voit tulla vaikka muutaman päivän päästä takaisin eläinlääkärin kanssa, ja tarkistaa, että se on kunnossa. Rohkeasti vaan etsimään hevosta! Mäkin etin just ittelleni hevosta :) Se ois mun eka heppa, mut oon jo harrastanu ratsasusta melkein 6 vuotta, ja lukenu kaukki hevoskirjat, niin kyllä se hevonen ois tulossa hyvään kotiin :) Rupeisin kisaan sillä esteitä :)

• hh

Yhellä ratsastus koululla on 1€ maksanu hevonen ja se koulutettii, että väärässä oot'!

• Laura-k
    • Hevos rakas_

yks netti sivu on : www.hevosnetti.com
      toivottavasti löytyy heppa:)

• jedda

hei!
        tietääkö kukaan mistä saisi halvan ja kiltin hevosen ?
        AUTTAKAA PLIIS

• nollio

ainakin tori .fi nii sielt voio löytää muuten mäki etin ponia tai hevosta ja haluisin friisiläisen orin kun ne on niin söpöi

• tsauuuuu

halvalla saa oikeestikki hyvän ratsun.....aatteleppas jos sillä omistajalla ei ois rahaa ja se ei ittekkää sais ruokaa ku heppaa pittää elättää nii kyllähän se myytyä pittää saaha...että kaveri osti 200e hepan ja eipä vikoja oo tullu vaikka on jo 3 vuotta ratsittu menemään:)

• Nekkulli

Nolliolle, en suosittele ostaan orii, mulla on ollu kolme oria hoitohevosena, ja niistä ei ollu ku harmia. Niitten liikutus oli vaikeeta, esimerkiks maastossa ne alko häsää jos tuli vierait hevosii vastaa, samoin kentällä jos ohi talutettii tamma.

• ORIEN PULUSTAJA

Moi, tsauuuuu.
        Ostan kesän jälkeen 150e. shettis orin se on 12v. eikä oo ollu ikinä sairas, saan sen halvalla koska muuten se menis teuraaks, sillä se on niin kiltti ja helppo ratsstaa et se joutus helposti lasten käsiin, ostan sen naapuriltani ja oon ratsastanu sillä jo monesti, se on oikee unelma.
        Joten oot väärässä sillä on olemassa MUKAVII JA KIVOJA OREJA.
        se on hepasta kiinni kaikki ei oo sitä mitä luullaan!!!!!!!

• -lola

hevosnetti, keltainen pörssi siinä pari. =)

• _mjsp_9999

Mist löytyis halpoja ja terveitä hevosii lasten harraste käyttöön!! tarvis

• J Rakastan heppoja

no kannattaa kattoo keltainenpörssija tori.fi :)

• Jenni.

Mistä kannattaisi bongata halpaa kouluhevosta/ponia?

• jgioh<id

hevosnetti,hevostalli,tori.fi,keltainen pörssi,myyntiponit,suomenhevoset.fi

• Hevosen etsijä!!

Hei! Tietäisikö kukaan suositella mulle harraste/kisakäyttöön noin 150-160cm korkeaa hevosta, olen etsimässä itselleni hevosta joten jos tiedät suositella jontain hevosta niin voisiko vastata ja kertoa vaikka nettisivun nimen jossa on myynti-ilmoitus hevosesta jolla voisi mennä sekä koulua että esteitä. Eli noin 150-160cm korkea hevonen kisa/harrastekäyttöön!!!vastatkaa jos tiedätte suositella!!!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      146
      3725
    2. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      113
      3703
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      24
      2524
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      5
      2325
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      30
      2138
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1302
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1108
    8. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      137
      895
    9. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      32
      892
    10. Oikea syy siihen

miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä
      Ikävä
      34
      774
    Aihe