Suomalaisia pankkeja

Pankkimies

tulee kaatumaan vuoden sisällä useita, minulla on varmaa hallituksen läheltä olevaa tietoa. Vetäkää rahanne pankeista kun vielä voitte..

4

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain Vätys ?

      Missä muussa olisi 50 000 € varma talletussuoja,

      ei missään,
      ei edes 100 % pääomaturvatuissakaan talletuksissa,
      ole suojaan pankkien kaatuessa.

      missään rahastoissa ei ole 100 % talletussuojaa edes pääomalle,
      kun pankissa on koroillekin,

      Osakkeet laskevat vielä keskimäärin jatkuvasti vuoden pari,
      yli 10 % menettää varmasti täysin arvonsa, ehkäpä yli 25 % tekee konkurssi,
      melko taitava saa olla jos sieltä turvaa saa.
      -----------------------------------------------------------

      Viimeksi tarvitsin talletussuojaa kun tammikuussa 2008,
      laitoin vuoden tilille 5,6 % korolle Kaupthing edge pankkiin,
      ihan kivasti erääntyi taasen ja pääsi tallettaman hyvällä korolla
      viime syksyllä.

      Eipä ole olut rahat ”vuosiin” alle 5 % korolla.

      --------------------------------
      MUTTA, talleta vain 50 000 € per asiakas, per pankkiryhmä, mutta se on helppoa, on yli 10 hyvää pankkia johon voi tallettaa, helposti ja kätevästi.

    • kaikki,

      ei kaatumisen vuoksi, kyllä rahan saa sijoitettua kun talletussuoja on 50 000 € ja 6 henkeä ja pankkeja on 9.

      mutta rahan arvo laskee kun, jos tulee setelirahoitus,
      tulee todella se sota-aika.

      • Nyt hyvinvoiva

        tulee niin talletussuojilla ei ole mitään virkaa. Suomi tulee menemään historiansa syvimpään lamaan ja hätätilalait otetaan käyttöön...


      • kaikki,
        Nyt hyvinvoiva kirjoitti:

        tulee niin talletussuojilla ei ole mitään virkaa. Suomi tulee menemään historiansa syvimpään lamaan ja hätätilalait otetaan käyttöön...

        olen paljolti samaa mieltä, suomi ja maailma menee sota-ajan tasolle, eikä suomi enää koskaan nouse.

        Palkat alkavat tasoittumaan alaspäin Kiinaa lähemmäksi,
        nyt on hyvin tärkeää että osaa omaisuuden säilyttää.

           Eiköhän se talletussuoja pidä, mutta "ensivuonna" kun pankki kaatuu ja suoja on 50 000 €, eli hyvän uuden henkilöauton arvo.
        Kun se takaisin maksetaan, saa sillä hyvän polkupyörän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe