Savonlinna kuuluu alimmalle sarjatasolle ja sinne se menee.
Vastaukset 9
- SaPKo suomisarjaan-liike
noo SaPKo on paska vaikka voissa paistais.
- Hirttomies
Kaltaisesi Lampaan nami-mappula olet vain sitä itseäsi ilman voita ja paistamistakin, joten kaivaudu nyyhkimään kotiisi tunkioingluusi ja nuolemaan ruskeita kynnenalusiasi
Tarkka laukaus jota Ketterä-vahti ei saanut millään kiinni.
Mika Norja. Siinä tilanteessa kaveri oli tosiaan Norja.- saddi
No sinähän sen varmaan tiedät mikä on paska ja mikä ei, kun asut siellä sietämättömässä paskan hajussa ja käyt katsomassa mukamas jääkiekkoa siellä vitun kylmässä ,homeelle haisevassa näreharjun maakuopassa!!!Imatra ois pitänyt luovuttaa neukuille aikoinaan ,niin eivät poikkeaisi noissa viihtyvyys jutuissa muihin maan kaupunkeihin verrattuna niin paljoo!!!!
- Hirttomies
Apukoulutasolle, joten vielä pitää useamman kerran istunnoissa terapeuttesi tasoitella taskulämmintä mini-mieltäsi.
- mies savosta
omin voimin pärjätään.
Kevyttä kauraa nämä rokit, ketterät ja popit ja nopit.
Tuokaa meille vaikka Ässät tai Tappara niin saadaan vähän vastusta.- vastusta
Liigasta voisi löytyä kun te ette pärjää Mestiksessäkään?
- Naurettavaa!
vastusta kirjoitti:
Liigasta voisi löytyä kun te ette pärjää Mestiksessäkään?
ettehä te ole edes mestiksessä. Herroille itselleen ku riittäisi vastukseksi Ru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568