Savonlinna kuuluu alimmalle sarjatasolle ja sinne se menee.
Ketterä pyörittää SaPKon nakkarille
9
434
Vastaukset
- SaPKo suomisarjaan-liike
noo SaPKo on paska vaikka voissa paistais.
- Hirttomies
Kaltaisesi Lampaan nami-mappula olet vain sitä itseäsi ilman voita ja paistamistakin, joten kaivaudu nyyhkimään kotiisi tunkioingluusi ja nuolemaan ruskeita kynnenalusiasi
Tarkka laukaus jota Ketterä-vahti ei saanut millään kiinni.
Mika Norja. Siinä tilanteessa kaveri oli tosiaan Norja.- saddi
No sinähän sen varmaan tiedät mikä on paska ja mikä ei, kun asut siellä sietämättömässä paskan hajussa ja käyt katsomassa mukamas jääkiekkoa siellä vitun kylmässä ,homeelle haisevassa näreharjun maakuopassa!!!Imatra ois pitänyt luovuttaa neukuille aikoinaan ,niin eivät poikkeaisi noissa viihtyvyys jutuissa muihin maan kaupunkeihin verrattuna niin paljoo!!!!
- Hirttomies
Apukoulutasolle, joten vielä pitää useamman kerran istunnoissa terapeuttesi tasoitella taskulämmintä mini-mieltäsi.
- mies savosta
omin voimin pärjätään.
Kevyttä kauraa nämä rokit, ketterät ja popit ja nopit.
Tuokaa meille vaikka Ässät tai Tappara niin saadaan vähän vastusta.- vastusta
Liigasta voisi löytyä kun te ette pärjää Mestiksessäkään?
- Naurettavaa!
vastusta kirjoitti:
Liigasta voisi löytyä kun te ette pärjää Mestiksessäkään?
ettehä te ole edes mestiksessä. Herroille itselleen ku riittäisi vastukseksi Ru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440