tekis mieli niin saatanasti ryypätä, mutta en voi ku siittä tulee ongelmia kaikille ja varsinkin mulle.
PERKELE ETTÄ ON HERMOT KIREÄLLÄ!!
16
2639
Vastaukset
- Hyvä asenne
Juuri noin hammasta purren. Kyllä se siitä, koita vaikka nukkua hermot rauhottuu.
- kuivaa kuivaa
Tuosta hampaat irvessä tappelemisestahan se perhe oikein tykkää.
Iskä on lopettanut juomisen, ja nyt kaikki kuljetaan varpaisillaan, ettei iskän käämi vaan pala.
Kuinka helvetin kauan tätä raittiutta oikein kestää, kyselevät kotonaan hiljaa kypsyvät lapset.
Toivottavasti se pian saa jostain syyn lähteä juomaan, toivoo äiti!
Se tuntuu niin turhalta, kun se lähtee kuitenkin. Ennemmin tai myöhemmin.
- einari eskilstunasta
Tuttu juttu.
Käy lenkillä, se helpottaa. Ryyppää sen jälkeen vähän. Josko tulee moraalinen, niin seuraavana päivänä pitempi lenkki ja vähemmän häppää.
Siihen tyyliin olen yritellyt ja ikääkin on jo paljon.
Pieni lenkki ja paljon häppää- olisin jo mennyt manalle. - litraa jotain
makeaa mehua. Se helpottaa. Ja suklaata päälle, jos mehu ei riitä.
Palkitsee tämän illan raittiuden.
- Kalle.
Kuivattelun alkuvaiheessa hermot voivat olla kireällä kuin viulun kieli. Sappi kiehuu ja kihisee kiukkua. Kova levottomuus.
Syö jotain tai käy kävelyllä niin menee nopeammin ohi.
Ei jää pysyväksi olotilaksi. - Holisti -76
Alkuaikoina voi sen verran livetä, että palkitsee itseään pitsalla ja muilla herkuilla, kunhan ei tuu tavaksi. Kyllä se ainakin hetkeksi piristää.
Varsinkin kun soittaa mukavalle raittiille kaverille ja menee oikeen pizzeriaan herkuttelemaan! - Spriten_voimalla
Minulla auttoi alussa se, että oli korvikkeeksi alkoholille makeaa limpparia. Vaihdoin sen nopeasti light versioon ja siitä sitten pikkuhiljaa muuhun juotavaan, mutta jotenkin makea juoma vei parhaiten viinanhalut.
Sitten toki se, että tekee jotakin, niin saa ajatukset muualle. Helppoa se ei ole, mutta ei mahdotonta. Ajattele, että kunhan nyt tämä ilta. Huomenna on taas uusi päivä ja sitä ajatellaan sitten.
Tsemppiä sinulle :) ja kirjoittele ihmeessä tänne tuntojasi. Minua auttoi tosi paljon, kun sain purkaa pahaa oloani ja kertoa vaikeista hetkistä täällä. - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- hauka.kaupalla
Menen kauppaan.
- Kireydensyyt
Mistä hermojen kireys johtuu?
- syitäkireyteen
Aivokemiasta. Vie aikansa tottua siihen, ettei keskushermosto enää saa viinaa. Pikkuaivojen palautuminen normaalitilaan vie jopa 3 kuukautta, riippuen siitä millainen juomishistoria takana on. Sen jälkeen rauhottuu. Ongelma on se, ettei monella juopolla ole sietokykyä ja mielenlujuutta ja raitistuminen jää maks. kuukauden kokeiluksi.
- Hauka.hermorauniona
Mulla oli viime viikolla kireyttä, kun ryyppäsin unissani ja nukuin huonosti. Kroppa näköjään huutaa viinaa.
- ihan.vaan.piristykseksi
Huh huh, ota olut aamutuimaan.
- Anonyymi
lopetin juomisen parempi mieli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752