en ole

onnellinen..............

Jotenkin elämä on suorittamista.
On hyvän uranalku, hyvä ulkonäkö, kaverit, matkustelua, kaikki sinänsä kohdallaan.
En pidä elämästäni tai itsestäni.
Haluaisin olla äiti, synnyttää, kasvattaa ja rakastaa omia lapsia, elää tavallista perhe-elämää. Olla paljon tuntevampi, pehmeämpi kuin mitä näytän ulospäin.
Elämä on jotain esittämistä. En ole onnellnen näin.

Ei mua kiinnosta hyvä status ja etenemismahdollisuudet firmassa. Onhan se hienoa mutta ei se ole mua.

Olen oman itseni vanki. Kuinka typerää.. Sabotoin elämääni, miten lopetan sen??

2

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suustani

itse ole tahkonnut tätä uraani yli kymmenen vuotta, siinä sivussa seurustellut ja eronnut. Olen jo tullut siihen ikään, että alkaa olla viimesiä vuosia perheen perustamista ajatellen. Alkaa tää ura siis riittää, ihana olis oma pesue saada ja tietenkin se sopiva mies ensin löytää, kun parille edelliselle tuli rimakauhu. Tuttuja on monia, joilla jo lapset ja kukaan ei ole katunut, että on menettänyt sen oman vapautensa, päinvastoin mies ja lapset, perhe-elämä ovat se elämän rikkaus, siinä sivussa vaan sitten duunataan. Kevään jatkoa sulle, tiedä vaikka molemmat ollaan äitejä tässä pari vuoden sisään:) anna elämän kuljettaa.

• kohti vaan

Voi ihana et on muita jotka ajattelle samoin!
        Eletään toiveiden mukaan ja uskotaan niihin, sen kaltaiseksi elämä muuttuu. :)

VOi koin eilen oivalluksen miksi entiset suhteet on omalta osaltani mennyt mönkään, olen siitä niin iloinen! En tahkoa samaa sarjaa uudelleen! Jes. Pienistä elämän ymmärtämisen hetkistä eteenpäin, paremmin eväin ja viisaanpana.

Tsemppiä molemmille! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 420
      6084
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      22
      2413
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      204
      2294
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1658
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      121
      1628
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      75
      1082
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1073
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      1049
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      978
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      826
    Aihe