On siitä EU:sta sentään jotain hyötyä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903089205994_uu.shtml
Papatit vihdoinkin pannaan
13
1570
Vastaukset
- kiitos eu
Tästä tuli oikein hyvä mieli.
- ...
Kyllä päässäki on jotain vikaa jos kokee papatit häiritseväksi ja iloitsee näin mitättömästä asiasta.
- on täysin
... kirjoitti:
Kyllä päässäki on jotain vikaa jos kokee papatit häiritseväksi ja iloitsee näin mitättömästä asiasta.
paska maa.
- voi vi**u
vittu just tälläset kukka-hattu tädit saatana haluaa kieltää jotain. vika ei ole raketeissa vaan niiden käyttäjissä SAATANA!!!
- JOHTAJA joka tietää
ÄLÄKÄÄ VALITTAKO! MUN MIELESTÄ RAKETTEJEN PITÄÄ PYSYÄ KÄYTÖSSÄ! PISTE! KAIKKI MUMMOT TULEE VAA SANOOET "hyvä et ne pannaan pois siinä menee korvat" NO HUHHUH! KÄYTTÄKÄÄ VAIKKA KUULO SUOJAIMIA! ET REPIKÄÄ SIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- MUMMOT HAISTAKA ****
JOHTAJA joka tietää kirjoitti:
ÄLÄKÄÄ VALITTAKO! MUN MIELESTÄ RAKETTEJEN PITÄÄ PYSYÄ KÄYTÖSSÄ! PISTE! KAIKKI MUMMOT TULEE VAA SANOOET "hyvä et ne pannaan pois siinä menee korvat" NO HUHHUH! KÄYTTÄKÄÄ VAIKKA KUULO SUOJAIMIA! ET REPIKÄÄ SIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VITUN MUMMOT TULEE VALITTAA ´älkää ampuko papatteja menee korvat´SAATANA HAISTA PASKA RÄJÄYTÄN SAATANA MUMMOJEN KODIT VITTU!!!
- SAATAANAAA MUMMOTTTT
MUMMOT HAISTAKA **** kirjoitti:
VITUN MUMMOT TULEE VALITTAA ´älkää ampuko papatteja menee korvat´SAATANA HAISTA PASKA RÄJÄYTÄN SAATANA MUMMOJEN KODIT VITTU!!!
RAKETIT ON PARHAITA EI NIIT SAA OTTAA MYYNNIST POIS HELVETTI!! HANKKIKAA KUULO SUOJAIMET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- lw285s03jw15
SAATAANAAA MUMMOTTTT kirjoitti:
RAKETIT ON PARHAITA EI NIIT SAA OTTAA MYYNNIST POIS HELVETTI!! HANKKIKAA KUULO SUOJAIMET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
meikä aikoo tehä talvella semmosen et räjäytän mun vanhan kännykän papatilla teippaan papatin mun kännykkään ja sit sytytän nii kunnon baaaam!!! mummot tulee valittaa mitä helvettiä te räjytätte saakeli sit mää vaa haistakaa mummot muna saatana hankkikaa kuulosuojaimet perkelen lesbo
- keletin
lw285s03jw15 kirjoitti:
meikä aikoo tehä talvella semmosen et räjäytän mun vanhan kännykän papatilla teippaan papatin mun kännykkään ja sit sytytän nii kunnon baaaam!!! mummot tulee valittaa mitä helvettiä te räjytätte saakeli sit mää vaa haistakaa mummot muna saatana hankkikaa kuulosuojaimet perkelen lesbo
ootpas oikee kovis, no mutta haistakaa silti mummot vittu ei kaikkea tarvi kieltää
- ei niitä kielletty
Haha painu v*ttuun ketjun aloittaja, ei niitä ees kielletty viime uv:na ja toissa vuotena niitä sai kaupasta. 27.12.2011 rakettitukku, sieltä sai v*tun kukkahatut hähähhää, ei niitä ole kielletty!! Ei kyllä kiinnosta p*skaakaan, vaikka ne ois kiellettykin.
- henriksoni871
halvalla saa piuh piuh oisko 3euroa.
- henriksoni871
petyin halpahallin hintoihin kun noussu 50 prosenttia hinnat niin onko etes vastinetta rahalle.
- henriksoni871
henriksoni871 kirjoitti:
petyin halpahallin hintoihin kun noussu 50 prosenttia hinnat niin onko etes vastinetta rahalle.
paukkuja ei saa 4llä eurolla 150 kun mitä citymarket mainostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982