Keikkakato

kirjaimellisesti

2009
06.03. - Joensuu, Sokos Hotel Kimmel Night (S K-18)
07.03. - Köyliö, Lallintalo (S)
13.03. - Jyväskylä, Night
15.03. - Pietarsaari, Runebergin sali
20.03. - Tampere, Ilves Night Club
21.03. - Kalajoki, Dyyni
27.03. - Porvoo, Bepop
28.03. - Saarijärvi, Monitoimihalli (S)
28.03. - Pielavesi, Liikuntahalli (s)
29.03. - Forssa, Urheilutalo Feeniks

Ei mee vissiin Annalla hyvin, kun on noin vähän keikkoja!!! :S

27

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukaudelle

      Tossa kuules kuukaudelle aika PALJON keikkoja.

      • peruutettiin

        Noista keikoista ainakin kolme keikkaa on peruttu, joten ei niitä noin paljon ole.

        Sitä paitsi Annasta näkee keikoilla, kuinka kamalan väsynyt se on keikkailuun. Nyt olis jo aika pitääkin taukoa ja levätä kunnolla. Uupumus ja tympääntyminen kostautuu sairasteluna. Anna on vielä niin Sonyn vietävissä, ettei osaa pitää itsestään yhtään huolta.

        Nythän Anna ehtii hyvin levätä, kun anna Puu, Koop ja etenkin Pete vie kaikki pikkutyttöfanit.


      • Ethän käy Annan keikoilla
        peruutettiin kirjoitti:

        Noista keikoista ainakin kolme keikkaa on peruttu, joten ei niitä noin paljon ole.

        Sitä paitsi Annasta näkee keikoilla, kuinka kamalan väsynyt se on keikkailuun. Nyt olis jo aika pitääkin taukoa ja levätä kunnolla. Uupumus ja tympääntyminen kostautuu sairasteluna. Anna on vielä niin Sonyn vietävissä, ettei osaa pitää itsestään yhtään huolta.

        Nythän Anna ehtii hyvin levätä, kun anna Puu, Koop ja etenkin Pete vie kaikki pikkutyttöfanit.

        > Sitä paitsi Annasta näkee keikoilla, kuinka
        > kamalan väsynyt se on keikkailuun.

        Miksi päätit valehdella?

        Ethän käy Annan keikoilla, joten sinulla ei ole mitään edellytyksiä sanoa tuollaista.


      • Miksi valehtelit?
        Ethän käy Annan keikoilla kirjoitti:

        > Sitä paitsi Annasta näkee keikoilla, kuinka
        > kamalan väsynyt se on keikkailuun.

        Miksi päätit valehdella?

        Ethän käy Annan keikoilla, joten sinulla ei ole mitään edellytyksiä sanoa tuollaista.

        > Miksi valehtelit?
        > Miksi valehtelit?
        > Miksi valehtelit?
        > Valehtelija!Valehtelija!
        > Miksi päätit valehdella?

        Hanki elämä.


      • Eikö vain?
        Miksi valehtelit? kirjoitti:

        > Miksi valehtelit?
        > Miksi valehtelit?
        > Miksi valehtelit?
        > Valehtelija!Valehtelija!
        > Miksi päätit valehdella?

        Hanki elämä.

        > Hanki elämä.

        Sellaisen on syyttä hankkia elämä, joka viettää aikaansa valehtelemalla esim. Anna Abreu -palstalla.

        Valehtelijoiden paljastaminen on sen sijaan ihan järkevää työtä, koska sillä puolustetaan viatonta ihmistä typeriä trolleja vastaan.


      • Ei voi enää...
        Eikö vain? kirjoitti:

        > Hanki elämä.

        Sellaisen on syyttä hankkia elämä, joka viettää aikaansa valehtelemalla esim. Anna Abreu -palstalla.

        Valehtelijoiden paljastaminen on sen sijaan ihan järkevää työtä, koska sillä puolustetaan viatonta ihmistä typeriä trolleja vastaan.

        Tajuatko vähääkään, kuinka ärsyttävä olet?! Tai no, minkähän takia mä tän viestin lähetin? Kuitenkin vastaat kohta:

        > Älä valehtele. Miksi valehtelet?
        > Olet typerä trolli, valehtelija!

        En usko että olet vielä ketään vakuuttanut tällä palstalla yhtään mistään, sillä tyylisi on aina tuo sama ---^ Samat valehtelija, valehtelija-syytökset. Niin ja trolli-syyttelyt.

        Sanon saman kuin Hanki elämä-tyyppi:

        Hanki elämä.


      • tietäjä*
        Ei voi enää... kirjoitti:

        Tajuatko vähääkään, kuinka ärsyttävä olet?! Tai no, minkähän takia mä tän viestin lähetin? Kuitenkin vastaat kohta:

        > Älä valehtele. Miksi valehtelet?
        > Olet typerä trolli, valehtelija!

        En usko että olet vielä ketään vakuuttanut tällä palstalla yhtään mistään, sillä tyylisi on aina tuo sama ---^ Samat valehtelija, valehtelija-syytökset. Niin ja trolli-syyttelyt.

        Sanon saman kuin Hanki elämä-tyyppi:

        Hanki elämä.

        joka huutelee valehtelijaa on se Annan toimittaja-ystävä, joten siitä ei kantsii välittää, yhtä seko kuin palvomansa kohde. Tämä aivoton prätzinukenklooni äbröö on sen uran kohokohta toimittajana.


      • sä sitten
        tietäjä* kirjoitti:

        joka huutelee valehtelijaa on se Annan toimittaja-ystävä, joten siitä ei kantsii välittää, yhtä seko kuin palvomansa kohde. Tämä aivoton prätzinukenklooni äbröö on sen uran kohokohta toimittajana.

        ittees pidät kun täällä ravaat jatkuvasti vaikket edes pidä Annasta. Annan kuulumisten ja tekemisten seuraaminen taitaa olla sulle pakkomielle samoin kuten toi jankkaaminen jostain toimittajasta.


      • sitä mäkin
        sä sitten kirjoitti:

        ittees pidät kun täällä ravaat jatkuvasti vaikket edes pidä Annasta. Annan kuulumisten ja tekemisten seuraaminen taitaa olla sulle pakkomielle samoin kuten toi jankkaaminen jostain toimittajasta.

        Justtt... Lukeeko tällä palstalla, että tää on tarkotettu vaan Annan faneille, eikä negatiivisista mielipiteistä saa ilmoittaa? Ja ei toi yks kaveri ainoastaan siitä toimittajasta "jankkaa", mutta toi valehtelija/trolli!-syyttelijä kylläkin... Pitäähän nyt joidenkin teidän naperoiden kupla puhkasta!


      • Vastaus samalla tyylillä
        Ei voi enää... kirjoitti:

        Tajuatko vähääkään, kuinka ärsyttävä olet?! Tai no, minkähän takia mä tän viestin lähetin? Kuitenkin vastaat kohta:

        > Älä valehtele. Miksi valehtelet?
        > Olet typerä trolli, valehtelija!

        En usko että olet vielä ketään vakuuttanut tällä palstalla yhtään mistään, sillä tyylisi on aina tuo sama ---^ Samat valehtelija, valehtelija-syytökset. Niin ja trolli-syyttelyt.

        Sanon saman kuin Hanki elämä-tyyppi:

        Hanki elämä.

        > En usko että olet vielä ketään vakuuttanut
        > tällä palstalla yhtään mistään, sillä tyylisi
        > on aina tuo sama

        Tietenkin tyylini on aina sama, kun vastaan samoilla 1-3 trollille, jotka pyörivät tällä palstalla melkeinpä päivittäin kirjoittamassa naurettavia valheitaan.

        Milloin trolli on ollut Annan keikalla ja on niii-iin pettynyt.
        Milloin trollin 8-vuotias lapsi on ollut Annan keikalla ja on niii-iin pettynyt.
        Milloin trollin 8-vuotias lapsenlapsi ollut Annan keikalla ja on niii-iiiin pettynyt.

        Yrittäkää nyt keksiä jotakin uutta, arvoisat trollit!


      • tunnut olevankin
        sitä mäkin kirjoitti:

        Justtt... Lukeeko tällä palstalla, että tää on tarkotettu vaan Annan faneille, eikä negatiivisista mielipiteistä saa ilmoittaa? Ja ei toi yks kaveri ainoastaan siitä toimittajasta "jankkaa", mutta toi valehtelija/trolli!-syyttelijä kylläkin... Pitäähän nyt joidenkin teidän naperoiden kupla puhkasta!

        et edes ymmärrä lukemaasi. Jankutijankutijankuti lähes joka ikisessä viestiketjussa.


      • meliini
        Vastaus samalla tyylillä kirjoitti:

        > En usko että olet vielä ketään vakuuttanut
        > tällä palstalla yhtään mistään, sillä tyylisi
        > on aina tuo sama

        Tietenkin tyylini on aina sama, kun vastaan samoilla 1-3 trollille, jotka pyörivät tällä palstalla melkeinpä päivittäin kirjoittamassa naurettavia valheitaan.

        Milloin trolli on ollut Annan keikalla ja on niii-iin pettynyt.
        Milloin trollin 8-vuotias lapsi on ollut Annan keikalla ja on niii-iin pettynyt.
        Milloin trollin 8-vuotias lapsenlapsi ollut Annan keikalla ja on niii-iiiin pettynyt.

        Yrittäkää nyt keksiä jotakin uutta, arvoisat trollit!

        teidän naurettavaan trolli-hupailuun, mutta ihan muuten vain ajankuluksi aattelin kysyä, että oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että näiden "trollien" (kuten sinä heitä nimität) jutut voivatkin olla totta?


      • totta totta totta
        Vastaus samalla tyylillä kirjoitti:

        > En usko että olet vielä ketään vakuuttanut
        > tällä palstalla yhtään mistään, sillä tyylisi
        > on aina tuo sama

        Tietenkin tyylini on aina sama, kun vastaan samoilla 1-3 trollille, jotka pyörivät tällä palstalla melkeinpä päivittäin kirjoittamassa naurettavia valheitaan.

        Milloin trolli on ollut Annan keikalla ja on niii-iin pettynyt.
        Milloin trollin 8-vuotias lapsi on ollut Annan keikalla ja on niii-iin pettynyt.
        Milloin trollin 8-vuotias lapsenlapsi ollut Annan keikalla ja on niii-iiiin pettynyt.

        Yrittäkää nyt keksiä jotakin uutta, arvoisat trollit!

        Kaikki on todella totta, sillä ainakin minä olen TODELLA ollut lapseni kanssa keikalla ja kaikki huomioni ovat TOTTA. En edes tiedä miten "trolli" määritellään, eikä ole väliksikään, sillä kaikki on totta mitä olen kirjoittanut, kokenut ja todeksi havainnut. MOT.


      • kuinka monta
        totta totta totta kirjoitti:

        Kaikki on todella totta, sillä ainakin minä olen TODELLA ollut lapseni kanssa keikalla ja kaikki huomioni ovat TOTTA. En edes tiedä miten "trolli" määritellään, eikä ole väliksikään, sillä kaikki on totta mitä olen kirjoittanut, kokenut ja todeksi havainnut. MOT.

        kertaa kirjoittaisit totta -sanaa niin silti juttusi (arvaten kyseinen "tositarinasi" löytyy tietyn otsikon alta) ovat analysoitavissa keksityiksi. Kirjoitustyylisi on alta kaksikymppisen.


      • valehtelet
        kuinka monta kirjoitti:

        kertaa kirjoittaisit totta -sanaa niin silti juttusi (arvaten kyseinen "tositarinasi" löytyy tietyn otsikon alta) ovat analysoitavissa keksityiksi. Kirjoitustyylisi on alta kaksikymppisen.

        minä olen kertonut totuuden vaikka olet kuinka "analisoinut" . Voit tunkea analyysisi anaaliisi. Minä kerron totuuden sinä valehtelet. Anna on Sonyn prätzi vielä hetken sitten aletaan vetelemään Pete-sätkynukkepopparia naruista.


      • näin!
        valehtelet kirjoitti:

        minä olen kertonut totuuden vaikka olet kuinka "analisoinut" . Voit tunkea analyysisi anaaliisi. Minä kerron totuuden sinä valehtelet. Anna on Sonyn prätzi vielä hetken sitten aletaan vetelemään Pete-sätkynukkepopparia naruista.

        Viestisi on teinitytön purkaus! :D


      • Molopää
        näin! kirjoitti:

        Viestisi on teinitytön purkaus! :D

        No, mun mielipiteeni on, että uskon tämän ns. "Trollin" olevan oikeasti äiti...


      • yhtään
        valehtelet kirjoitti:

        minä olen kertonut totuuden vaikka olet kuinka "analisoinut" . Voit tunkea analyysisi anaaliisi. Minä kerron totuuden sinä valehtelet. Anna on Sonyn prätzi vielä hetken sitten aletaan vetelemään Pete-sätkynukkepopparia naruista.

        uskottava äiti, vaikka kuinka yrität niin metsään menee. Oot korkeintaan 14-17.


      • vaan^^
        yhtään kirjoitti:

        uskottava äiti, vaikka kuinka yrität niin metsään menee. Oot korkeintaan 14-17.

        beibi, mä olen oikeesti jo iso-äiti, joten pientä respektii kehiin.


      • Koska asia on niin selvä
        meliini kirjoitti:

        teidän naurettavaan trolli-hupailuun, mutta ihan muuten vain ajankuluksi aattelin kysyä, että oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että näiden "trollien" (kuten sinä heitä nimität) jutut voivatkin olla totta?

        > oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että
        > näiden "trollien" (kuten sinä heitä nimität)
        > jutut voivatkin olla totta?

        En ole.

        Kun sinäkin pyörit netissä vähän enemmän, opit ymmärtämään sen, että monet kirjoittelevat nettiin ihan hölynpölyä.


      • saman ikäluokan tyttöjä
        näin! kirjoitti:

        Viestisi on teinitytön purkaus! :D

        Niinpä. Annan vihaajathan ovat olleet alusta alkaen useimmiten Annan ikäisiä tai vähän nuorempia pikkutyttöjä.


      • ainakin
        saman ikäluokan tyttöjä kirjoitti:

        Niinpä. Annan vihaajathan ovat olleet alusta alkaen useimmiten Annan ikäisiä tai vähän nuorempia pikkutyttöjä.

        omassa tapauksessani kyseessä on nuoren kehitysvaiheessa olevan pienen tytön äiti, joka huolestuneena seuraa roolimallia mitä halutaan myydä lapsille. Mikä on sen myyvempää kuin omalle prätzinukelle on luotu live-hahmo. Annan käyttäytyminen pikkufanejaan kohtaan on myös ylimielistä sekä joskus jopa diivailua, jota ei saisi mielestäni olla idolilla, jota nämä lapsukaiset suodattamatta ihailevat.
        Minulle ei ole selvinnyt onko kohderyhmä tälle tuotteelle pikkunaperot vai aikuisväestö?
        Annan pitäisi myös muistaa että näillä pikkutytöillä on äidit jotka eivät mene halpaan samallatavalla kuin nämä ihquttavat pikkufanit.


      • läpi tilityksesi
        ainakin kirjoitti:

        omassa tapauksessani kyseessä on nuoren kehitysvaiheessa olevan pienen tytön äiti, joka huolestuneena seuraa roolimallia mitä halutaan myydä lapsille. Mikä on sen myyvempää kuin omalle prätzinukelle on luotu live-hahmo. Annan käyttäytyminen pikkufanejaan kohtaan on myös ylimielistä sekä joskus jopa diivailua, jota ei saisi mielestäni olla idolilla, jota nämä lapsukaiset suodattamatta ihailevat.
        Minulle ei ole selvinnyt onko kohderyhmä tälle tuotteelle pikkunaperot vai aikuisväestö?
        Annan pitäisi myös muistaa että näillä pikkutytöillä on äidit jotka eivät mene halpaan samallatavalla kuin nämä ihquttavat pikkufanit.

        Anna ei käyttäydy fanejaan kohtaan ylimielisesti, se on vain sun kuvittelua.

        Anna on mitä parhain esikuva: hyväkäytöksinen, huomaavainen ja ihana. Hän huomioi nuorimmatkin faninsa upeasti! Anna on harvinaisen sympaattinen ja karismaattinen laulaja.


      • läpi hymistelysi
        läpi tilityksesi kirjoitti:

        Anna ei käyttäydy fanejaan kohtaan ylimielisesti, se on vain sun kuvittelua.

        Anna on mitä parhain esikuva: hyväkäytöksinen, huomaavainen ja ihana. Hän huomioi nuorimmatkin faninsa upeasti! Anna on harvinaisen sympaattinen ja karismaattinen laulaja.

        En todellakaan kuvittele jos olen omin silmin nähnyt, älä tarjoa omaa paranoijaasi muille.
        Anna on aivan tavis jolle on noussut kovasti päähän tämä pop-prinsessan rooli. Karismaa yhtäpaljon kuin guttaperkka prätz nukella. Alahan laajentamaan maailmankuvaasi, niin huomaat aidon ja feikin eron.


      • feikin
        läpi hymistelysi kirjoitti:

        En todellakaan kuvittele jos olen omin silmin nähnyt, älä tarjoa omaa paranoijaasi muille.
        Anna on aivan tavis jolle on noussut kovasti päähän tämä pop-prinsessan rooli. Karismaa yhtäpaljon kuin guttaperkka prätz nukella. Alahan laajentamaan maailmankuvaasi, niin huomaat aidon ja feikin eron.

        aidosta ja sä olet kaukana aidosta. Purat täällä vain omaa paskaa oloasi Annan kustannuksella. Tuskin olet ollut yhdessäkään Annan keikoista, noin vääristynyttä ja valheellista kuvaa hänestä ei saa kuin sunkaltainen; määritelmät itsestäsi löydät omasta viestistäsi.

        Anna saa luultavasti kaksi Emmaa, ellei jopa enemmänkin. Hän on kaukana taviksesta vaikkei saisi yhtäkään.


      • tyttö.
        läpi hymistelysi kirjoitti:

        En todellakaan kuvittele jos olen omin silmin nähnyt, älä tarjoa omaa paranoijaasi muille.
        Anna on aivan tavis jolle on noussut kovasti päähän tämä pop-prinsessan rooli. Karismaa yhtäpaljon kuin guttaperkka prätz nukella. Alahan laajentamaan maailmankuvaasi, niin huomaat aidon ja feikin eron.

        kaikilla omat mielipiteet Annasta. Joku tykkää joku ei.


    • että menee

      huhtikuussa studioon tekemään kolmatta levyään. Pitääköhän aikataulu vielä paikkansa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe