No niin, nyt Keliakian aiheuttamat ongelmat ovat sitten lisääntyneet. Keliakiani havaitiin 1.5 vuotta sitten. Sen jälkeen kuidun syöminen on jäänyt minimaaliselle tasolle. Alhainen kuitumäärä ruokavaliossa on pääsyy Peräpukamien syntyyn. Näin ollen, itsellenikin on nyt sitten tullut sellainen - kolmekymmpisenä :(. Eikä muuten ole yhtään kiva ongelma! Olen selaillut kokopäivän nettiä etsien kuidun lähteitä... en halua enää koskaan peräpukama ongelmaa!
Keliakia -> Kuidun Puute -> Peräpukamat
Kuidun puute
4
1482
Vastaukset
- koettu on
Runsaasti vettä päivän mittaan. Ottaa esim. 1,5 litran pullon jonka pyrkii juomaan ja mielellään vielä juo vähän lisääkin. Jos voi käyttää kauraa, niin puuron keittoon. Lisäksi esim. salaattia, auringonkukansiemeniä ja gluteenitonta mysliä. Kyllä pitäisi vatsan toimia.
- Anonyymi
ite käytän vi-siblin nimistä apteekista saatavaa tuotetta joka on gluteeniton, se on auttanut, suosittelen kokeilemaan, suoli toimii ja peräpukamat on poissa
- Anonyymi
Eikö se psyllium ole gluteeniton? Kysy asiaa.
- Anonyymi
Sekavihannekset ovat myös vatsan toimintaa edistäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738