tämä tuli jo tänään

Radio-Suomesta

13

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r.moore

Kiitos linkistä ja vinkistä! Muuten olisi jäänyt kuulematta, sitä tahtoo sunnuntai-aamuisin nukkua pitkään kun viikot pitää nousta ennen kukonlaulua. Vaikka tietääkin että sunnuntai-aamuisin klo 9-11 Radio Suomesta soi parhaat iskelmät. Yleensä.

Tämä Tapanin lähinnä harvinaisuuukisa sisältänyt Kalevi Pollarin hieno ohjelma huomenna 60- vuotta täyttävästä Tapani Kansasta (ONNEKSI OLKOON!) on kuuntelemisen arvoinen. Enpä ollut kaikkea kuullut minäkään: Sanat sanomatta jäivät (vuodelta 1982), Tapanin sanoimmatma hieno tarina Muukalainen (1989) tai Pollarin huipuksi kehuma Pikku tie (1999). Tuo viimeisin levy löytyy ainakin Anttilan netistäkin, mutta kun sitä ei itsellä ole niin pitää yrittää löytää vielä kaupasta CD:nä. On niissä parempi sointi kuin mp3:ssa. Hieno levy tuokin, vaikka uusimmpansa voittaa kyllä senkin :=)

Linkki netAnttila Download:

http://download.netanttila.com/album/Tapani_Kansa/Päivä_Jolloin_Rakastat/447DA781-AE35-4A9D-A805-5A4B52E8E1C8/

• Safira~

Oli kyllä hyvä mielenkiintoista kuunneltavaa. Suurinosa lauluista oli sellaisia joita en ollut aikaisemmin kuullut. Ilahduttavaa ,että siinä soitettiin niitä harvoin kuultuja biisejä tuttujen hittien sijasta.
        Eniten tykkäsin Muukalaisesta ja Pikku tiestä.
        Täytyy se kyllä sanoa, vaikka nuo hienoja biisejä kaikki olivatkin ,niin jotenkin vaan ne kuulostiva hiukan valjuilta nyt kun on niitä Tapsan uuden levyn sävähdyttävän upeita tulkintoja tässä viimepäivinä kuunnellut.
        Olisi tuossa ohjelmassakin soitettu siltä uudeltakin levyltäkin joku biisi. Noh, lupasihan se toimittaja, että palataan vielä asiaan ja silloin on Tapsan uusi levykin hänellä jo ilmestynyt.
        Tapsan TOP3 levyt tähänmennessä ovat mielestäni

1. Rakkautta on rauhaa ei
        2. Päivä jolloin rakastat
        3. Jaetulla kolmannelal sijalla on Tapsa ja Rautavaara, sekä Betonimylläri levy.

• Mukava juttu ,että tuon ohjelman pystyi kuuntelemaan Ylen Areenalta uusintana. Mulla olis kans mmuuten mennyt se ihan ohi suun eilen aamulla.
        Toi oli kiva juttu kyllä, että Kalevi Pollari soitti nyt vaihteeksi noita harvinaisuuksia, eikä aina niitä moneen kertaan kuultuja R.A.K.A.S ja Äidin pikkupoikia vaan.
        Tohon "Muukalaiseen" tykästyin erityisesti. Tapsa on tehnyt hyvät sanat siihen.

Nyt pitää vielä pari päivää odottaa, niin pääsee kuulemaan ihan niitä uusimpia biisejä levyltä ! :D

• pieleen toivottavasti polla...
        Justiinax kirjoitti:

Mukava juttu ,että tuon ohjelman pystyi kuuntelemaan Ylen Areenalta uusintana. Mulla olis kans mmuuten mennyt se ihan ohi suun eilen aamulla.
        Toi oli kiva juttu kyllä, että Kalevi Pollari soitti nyt vaihteeksi noita harvinaisuuksia, eikä aina niitä moneen kertaan kuultuja R.A.K.A.S ja Äidin pikkupoikia vaan.
        Tohon "Muukalaiseen" tykästyin erityisesti. Tapsa on tehnyt hyvät sanat siihen.

Nyt pitää vielä pari päivää odottaa, niin pääsee kuulemaan ihan niitä uusimpia biisejä levyltä ! :D

pitäähän miehen tienata kun raha hommat meni pieleen,toivottavasti polla taas kestää,epäilen.alkaa taas ilmetä niitä outoja temppuja ja puheita.

• olet nimittäin
        pieleen toivottavasti polla... kirjoitti:

pitäähän miehen tienata kun raha hommat meni pieleen,toivottavasti polla taas kestää,epäilen.alkaa taas ilmetä niitä outoja temppuja ja puheita.

paskonut ympäriinsä tänne tapani kansan palstalle ikään kuin istuisit ja seuraisit tilannetta. hankipa ihmisseuraa. sellaiset anaalitapit vois nyt laittaa molempiin päihisi, korviin kanssa. ja päähän oikein iso. keskelle kaljuasi. tai tupeetasi. ja kädet vois sitoa sitten vielä isomman ympärille jotta et enää kirjoittelisi tänne. terveisin lissu.

• palstalla älä sotke minua n...
        olet nimittäin kirjoitti:

paskonut ympäriinsä tänne tapani kansan palstalle ikään kuin istuisit ja seuraisit tilannetta. hankipa ihmisseuraa. sellaiset anaalitapit vois nyt laittaa molempiin päihisi, korviin kanssa. ja päähän oikein iso. keskelle kaljuasi. tai tupeetasi. ja kädet vois sitoa sitten vielä isomman ympärille jotta et enää kirjoittelisi tänne. terveisin lissu.

puhu sinä vaan omista mielihaluista palstalla niin paljon kuin haluat mutta älä sotke minua niihin taidat olla vanha piika kuin noin outoja juttelet.hyvät jatkot lissu.

• taidat olla ystäväni ,siltä...
        olet nimittäin kirjoitti:

lissu muistan sinua ilta rukouksessa.taidat olla ystäväni,siltä ainakin tunnut.

• pieleen toivottavasti polla... kirjoitti:

Mä luulen, että sun isältäs lorahti vahingossa melkoienen määrä kusta mukaan, kun sua teki. Ei ole ihan täyspäisen kirjoituksia nuo sun juttus.

• näyttöäkin on.tapsan toilailut
        Justiinax kirjoitti:

Mä luulen, että sun isältäs lorahti vahingossa melkoienen määrä kusta mukaan, kun sua teki. Ei ole ihan täyspäisen kirjoituksia nuo sun juttus.

tapsan isällä taisi lorahtaa vielä enemmän ehkä näyttöäkin on? tapsan toilailut.olen niihin verrattuna mielestäni aika terve,ja jos on jotaan lorahtanut teko vaiheessa ei se minua mitenkään paina.

• onkohan sinusta
        Justiinax kirjoitti:

tuo sinun kirjoitus fiksu . Toivon todella, että ihmiset eivät muodosta käsitystään T.Kansasta lukiessaan sinun vastauksia toisille ihmisille. Jonkun pitäisi kyllä jo kertoa artistille itselleen millaisia fanjea hänellä on . Aivan uskomatonta tekstiä . Jos artisti on yhtään samalla aaltopituudella kuin muutamat täällä vastailevat faninsa , niin minun puolestani Kansan ensi kesän keikat saavat jäädä väliin . Kauheaa, jos törmäisi siellä tuollaisiin "kusi"faneihin . Siteeraus kohtuu Justiinaxin -ootko ihan viisas - vastaukseen . Olen toivonut ja ajatellut , että edes Kansalla olisi fiksuja faneja , mutta näin ei näytä olevan. Luojan kiitos silloin, kun kiertelin Kansan keikoilla , siis jo ennen kaikenmaailman Justiinaxien syntymää, ei ollut nettejä , jossa ihmiset haukkuvat toisiaan. Kusijuttujen Justiinax ei voi tuoda muutakuin huonoa mainetta T.Kansalle. Onneksi ensi kesänä on liikkeellä paljon muitakin upeita suomalaisia artisteja ilman kusijuttuineen.

• ihmisten täällä
        onkohan sinusta kirjoitti:

tuo sinun kirjoitus fiksu . Toivon todella, että ihmiset eivät muodosta käsitystään T.Kansasta lukiessaan sinun vastauksia toisille ihmisille. Jonkun pitäisi kyllä jo kertoa artistille itselleen millaisia fanjea hänellä on . Aivan uskomatonta tekstiä . Jos artisti on yhtään samalla aaltopituudella kuin muutamat täällä vastailevat faninsa , niin minun puolestani Kansan ensi kesän keikat saavat jäädä väliin . Kauheaa, jos törmäisi siellä tuollaisiin "kusi"faneihin . Siteeraus kohtuu Justiinaxin -ootko ihan viisas - vastaukseen . Olen toivonut ja ajatellut , että edes Kansalla olisi fiksuja faneja , mutta näin ei näytä olevan. Luojan kiitos silloin, kun kiertelin Kansan keikoilla , siis jo ennen kaikenmaailman Justiinaxien syntymää, ei ollut nettejä , jossa ihmiset haukkuvat toisiaan. Kusijuttujen Justiinax ei voi tuoda muutakuin huonoa mainetta T.Kansalle. Onneksi ensi kesänä on liikkeellä paljon muitakin upeita suomalaisia artisteja ilman kusijuttuineen.

kirjoittamat jutut pitävät paikkansa , niin Justiinax poistaa viestinsä ja mun viesti jää tonne yksin ja ihmiset ihmettelee, että mitä toi yksi "horisee" . Eli viestini on kannanotto Justiinaxin viestiin.

• onkohan sinusta kirjoitti:

Jo sä pidät mun juttuja sopimattomina, niin ei sun tartte sen perusteella Tapsaa tai muita Tapsan faneja leimata miksikään. Tapsalla kun on PALJON muitakin faneja, kuin mä. Mun kommentit edustaa vaan mun omia mielipiteitä, ei kaikkien Tapsa-fanien.
        Enkä mun ajatusmaailmaan mahdu se,että jos mun suosikkilaulajaa joku ilkeyttään morkkaa ikuiseks mokailijaks ja kaikenmaailman "ei taida polla kestää"- juttuja kirjottelee, niin kyllä miksei muka semmoselle tyypille sais sanoa mitään takaisin ?

• ZaiZai

Kiitokset linkistä. Nyt on vähän kiirus, mutta täytyypä kuunnella tuo tässä oikein ajan kanssa huomenna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2433
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1304
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      998
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      254
      877
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      872
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      20
      858
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe