Miten valloitan

skorppari miehen?

Ole itse neitsyt N ja kiinnostunut skorpioni M.

6

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homma..

      eikun sänkyyn vaan heti, siitä skorppari tykkää, mutta varo rakastumasta siihen, skorpparit rakastaa vaan itseään mutta ovat silti mustasukkaisia ja omistushaluisia.

      • Skoputyty

        Skorpioni rakastaa kyllä itseään, mutta jos ei osaa rakastaa itseään niin ei osaa rakastaa ketään muutakaan. Skorpionin rakastuessa hän on maailman uskollisin ja omistautuvin ja hellin ihminen rakkaalleen. Mustasukkaisuus ja omistushalu tulee siinä ohella kyllä valitettavasti. Sitä voi estää olemalla uskollinen ja pelaamatta peliä. Seksi vinkki on hyvä, mutta ei nyt liian helppokaan pidä olla. Skopu saattaa sekoittaa helposti rakkauden ja seksin, niinkuin itse olen tehnyt. Seksi on tosi tärkeä asia skopulle. Hyvä rakastelu on kuin pieni kuolema. No tää oli nyt naisen näkökulmasta...Valitettavasti en tunne yhtään skopumiestä...


    • kalat36nainen

      Itse oon nyt n2kk seurustellut skorpioni miehen kanssa.Kaikki lähti niin vauhdilla käyntiin etten oo itsekään ihan varma millä sen valloitin.Mutta ainakin luonnollisuus ja aitous on valttia, kaikenlaisen teeskentelyn se haistaa saman tien.Ja huumorintaju on tosi tärkeetä myös,se tuntuu olevan sille "turva", jolla vaikeetkin asiat saadaan tuntumaan helpommalta...

      Ja seksiä ei tosiaankaan harrastettu heti ja sehän vain lisäs sen mielenkiintoa... ;)Eli ei tosiaankaan kannata liian helppo olla, sopivaa vastusta peliin niin fyysisesti kuin henkisestikin.

      En osaa enempiä neuvoa nyt ja tämäkin oli vähän tyhmä kirjotus kun oon itsekin skorpionin kanssa niin alkutaipaleella.Mutta mielenkiinto vain kasvaa päivä päivältä, aivan ainutlaatuinen on.

      Tsemppiä sulle valloitukseen ja aurinkoista kevättä!

      • ´maria53

        Olen jo sen suuntaista huomioinut hänen käytöksestään.Salaperäinen on ja määrätietoinenkin.
        Mies joka tietää mitä tahtoo...ja siitähän minä neitsyt N pidän.Kaikenlainen arkailu ja epävarmuus ärsyttää asiassa kuin asiassa. Mies ei ole mikään "hiiri" kuten muut aiemmin tapaamani ovat olleet. Rakkauden kevättä sinulle!


    • voit valloittaa skopumiehen!

      Seksi on myös tärkeää - hän on intohimoinen rakkauden lähettiläs. Säilytä oma vapautesi ja joskus leiki vaikeasti tavoitettavaa. Skopumies tykkää valloittaa sinut taas uudelleen ja uudelleen... Hän on määrätietoinen erittäin hienolla tavalla, mikä voi myös kääntyä suhteessa negatiiviseksi luonteenpiirteeksi - jutut hoidetaan oikein eli hänen tavallaan.
      Menestystä uudessa suhteessa ja hyvää kevättä toivottaa 15v skopun kanssa liitossa ollut.

    • itsesi

      skorppari huomaa heti jos esität jotain.
      Olet vaan rehellinen ja luotettava,pilke silmäkulmassa.
      Itsekin olen neitsytnainen ja rakkaani skopu,esikoistamme juuri odotan :)
      Viisi vuotta jo onnea takana ja loppuelämä edessä,tiedetään molemmat että ollaan ikuisesti yhdessä.
      Seksihän todella tärkeetä hänelle mutta on se minullekin,ei saada toisistamme tarpeeksi..
      Ja molemmat olemme mustiksia se kuuluu luonteeseen eikä ole kumpaakaan haitannut koska molemmat ollaan niin kiinni toisissamme.
      Neitsyistä luullaan monta kertaa että ollaan sisäänpäinkääntyneitä ja tylsiä mutta kun meihin tutustuu oikeasti niin se onkin ihan toinen stoori..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      116
      7124
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      64
      3203
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      72
      1685
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1349
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1273
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1057
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1040
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      952
    9. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      904
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      55
      897
    Aihe