Ole itse neitsyt N ja kiinnostunut skorpioni M.
Miten valloitan
6
1709
Vastaukset
- homma..
eikun sänkyyn vaan heti, siitä skorppari tykkää, mutta varo rakastumasta siihen, skorpparit rakastaa vaan itseään mutta ovat silti mustasukkaisia ja omistushaluisia.
- Skoputyty
Skorpioni rakastaa kyllä itseään, mutta jos ei osaa rakastaa itseään niin ei osaa rakastaa ketään muutakaan. Skorpionin rakastuessa hän on maailman uskollisin ja omistautuvin ja hellin ihminen rakkaalleen. Mustasukkaisuus ja omistushalu tulee siinä ohella kyllä valitettavasti. Sitä voi estää olemalla uskollinen ja pelaamatta peliä. Seksi vinkki on hyvä, mutta ei nyt liian helppokaan pidä olla. Skopu saattaa sekoittaa helposti rakkauden ja seksin, niinkuin itse olen tehnyt. Seksi on tosi tärkeä asia skopulle. Hyvä rakastelu on kuin pieni kuolema. No tää oli nyt naisen näkökulmasta...Valitettavasti en tunne yhtään skopumiestä...
- kalat36nainen
Itse oon nyt n2kk seurustellut skorpioni miehen kanssa.Kaikki lähti niin vauhdilla käyntiin etten oo itsekään ihan varma millä sen valloitin.Mutta ainakin luonnollisuus ja aitous on valttia, kaikenlaisen teeskentelyn se haistaa saman tien.Ja huumorintaju on tosi tärkeetä myös,se tuntuu olevan sille "turva", jolla vaikeetkin asiat saadaan tuntumaan helpommalta...
Ja seksiä ei tosiaankaan harrastettu heti ja sehän vain lisäs sen mielenkiintoa... ;)Eli ei tosiaankaan kannata liian helppo olla, sopivaa vastusta peliin niin fyysisesti kuin henkisestikin.
En osaa enempiä neuvoa nyt ja tämäkin oli vähän tyhmä kirjotus kun oon itsekin skorpionin kanssa niin alkutaipaleella.Mutta mielenkiinto vain kasvaa päivä päivältä, aivan ainutlaatuinen on.
Tsemppiä sulle valloitukseen ja aurinkoista kevättä!- ´maria53
Olen jo sen suuntaista huomioinut hänen käytöksestään.Salaperäinen on ja määrätietoinenkin.
Mies joka tietää mitä tahtoo...ja siitähän minä neitsyt N pidän.Kaikenlainen arkailu ja epävarmuus ärsyttää asiassa kuin asiassa. Mies ei ole mikään "hiiri" kuten muut aiemmin tapaamani ovat olleet. Rakkauden kevättä sinulle!
- voit valloittaa skopumiehen!
Seksi on myös tärkeää - hän on intohimoinen rakkauden lähettiläs. Säilytä oma vapautesi ja joskus leiki vaikeasti tavoitettavaa. Skopumies tykkää valloittaa sinut taas uudelleen ja uudelleen... Hän on määrätietoinen erittäin hienolla tavalla, mikä voi myös kääntyä suhteessa negatiiviseksi luonteenpiirteeksi - jutut hoidetaan oikein eli hänen tavallaan.
Menestystä uudessa suhteessa ja hyvää kevättä toivottaa 15v skopun kanssa liitossa ollut. - itsesi
skorppari huomaa heti jos esität jotain.
Olet vaan rehellinen ja luotettava,pilke silmäkulmassa.
Itsekin olen neitsytnainen ja rakkaani skopu,esikoistamme juuri odotan :)
Viisi vuotta jo onnea takana ja loppuelämä edessä,tiedetään molemmat että ollaan ikuisesti yhdessä.
Seksihän todella tärkeetä hänelle mutta on se minullekin,ei saada toisistamme tarpeeksi..
Ja molemmat olemme mustiksia se kuuluu luonteeseen eikä ole kumpaakaan haitannut koska molemmat ollaan niin kiinni toisissamme.
Neitsyistä luullaan monta kertaa että ollaan sisäänpäinkääntyneitä ja tylsiä mutta kun meihin tutustuu oikeasti niin se onkin ihan toinen stoori..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982