Hei,
Kaverini otti viimeviikonloppuna puheen pissaleikeistä. Itse en osallistunut siihen keskusteluun vakavasti koska se ei minusta ollut yhtään mielekästä.
Nyt kuitenkin tulin toisiin ajatuksiin ja minua on alkanut kiinostamaan ne.
En kehtaa kuitenkaan ottaa asiaa puheeksi ystväni kanssa mutta haluisin kokeilla itsekseni.
Eli oliko jotain vinkkejä miten tehdä?
olen lukenut jostain jo jotain ja katsellut kuvia ja todella saanut kiinnostamaan lisää.
Oletteko tehneet sitä ysävänne kanssa kahdestaan?
pisuttelu
10
4282
Vastaukset
- jou77
Nyt en osaa vastata kysymyksiisi, mutta kirjoitan koska itseäni asia on alkanut kans kiehtomaan viime aikoina. Jotain tuhmaa siinä on.
Onko tämä kuinka yleistä, että naisia kiinnostaa pisuttelu? Jos Lissunkin kaveripiireissä asiasta on puhuttu, niin luulisi että joitakin naisia pisuttelu kiinnostaa. Ja tarkoitan nyt 'sievää' päälle/housuun pissimistä, en pissin juontia enkä uima-altaaseen kusemista.
Kiinnostaisi vain kokeilla, mutta tuskin seuraa paljon löytyy baarista, jos ensimmäisenä kysyy -voisitko pissiä mun päälle :)
Lissu tai joku muu, jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia aiheesta, kirjoita [email protected] - Markus
Moi, vuosien kokemuksella voin sanoa että kivaa ja eroottistahan se on, että kokeilkaa ihmeessä ei siinä mitään menetäkkään.
[email protected] - pee fun
kivaa mailaatko lisää?
- Anonyymi
joo kirjoitti:
katsokaa sivu http://kastelukannu.hyperboards.com suomenkielistä pissiaiheista keskustelua!
Sikailua
- näin
kun seuraavan kerran menet kaverisi kanssa saunaan niin juo ennen sitä muutama kupillinen vahvaa kahvia ja vielä paljon vettä tai limua päälle. varmasti kusettaa niin paljon ettei tarvitse miettiä miten ehdottaisi vaan pakottava tarve pissata.
- tai
jos olet jonkun kanssa jossain siten ettet oikein voi mennä vessaan. hoet kokoajan, mulla on hirvee hätä, kohta menee housuun. ja sit et entäs jos lasken alleni tähän. kohta niin voi käydä, mies voi sanoa että no laske ;) jos on yhtään kiinnostunut.. :)
toinen on, että kun huomaat että toinen menee vessaan ja aikoo olla siellä kaueminkin.
tulet jostain todella kiireisenä ja olevinasi "räjähdyspisteessä" hakkaat ovea.
"olen vessassa odota, kuuluu vastaus" sen jälkeen vaikenet ja pissaat housuusi. sitten kun mies sinua etsii, hän löytää sinut pissat housuissa ja surkeana istumasta jostain. teeskennelty itku lisää tehoa. katsot miehesi reaktiot :)
- Anonyymi
Naisen kusi suoraan pillusta suuhun!
- Anonyymi
Kyllä speden kanssa samassa kopissa kuseksitaan toistemme korvaan buaahaa
Kannatta kokeilla ja vielä jos saat kaverin mukaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat341506Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69114541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471087- 1051048
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi41914Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli42879- 68835
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117825- 43817
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56799