Hei,
Kaverini otti viimeviikonloppuna puheen pissaleikeistä. Itse en osallistunut siihen keskusteluun vakavasti koska se ei minusta ollut yhtään mielekästä.
Nyt kuitenkin tulin toisiin ajatuksiin ja minua on alkanut kiinostamaan ne.
En kehtaa kuitenkaan ottaa asiaa puheeksi ystväni kanssa mutta haluisin kokeilla itsekseni.
Eli oliko jotain vinkkejä miten tehdä?
olen lukenut jostain jo jotain ja katsellut kuvia ja todella saanut kiinnostamaan lisää.
Oletteko tehneet sitä ysävänne kanssa kahdestaan?
pisuttelu
10
4284
Vastaukset
- jou77
Nyt en osaa vastata kysymyksiisi, mutta kirjoitan koska itseäni asia on alkanut kans kiehtomaan viime aikoina. Jotain tuhmaa siinä on.
Onko tämä kuinka yleistä, että naisia kiinnostaa pisuttelu? Jos Lissunkin kaveripiireissä asiasta on puhuttu, niin luulisi että joitakin naisia pisuttelu kiinnostaa. Ja tarkoitan nyt 'sievää' päälle/housuun pissimistä, en pissin juontia enkä uima-altaaseen kusemista.
Kiinnostaisi vain kokeilla, mutta tuskin seuraa paljon löytyy baarista, jos ensimmäisenä kysyy -voisitko pissiä mun päälle :)
Lissu tai joku muu, jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia aiheesta, kirjoita [email protected] - Markus
Moi, vuosien kokemuksella voin sanoa että kivaa ja eroottistahan se on, että kokeilkaa ihmeessä ei siinä mitään menetäkkään.
[email protected] - pee fun
kivaa mailaatko lisää?
- Anonyymi
joo kirjoitti:
katsokaa sivu http://kastelukannu.hyperboards.com suomenkielistä pissiaiheista keskustelua!
Sikailua
- näin
kun seuraavan kerran menet kaverisi kanssa saunaan niin juo ennen sitä muutama kupillinen vahvaa kahvia ja vielä paljon vettä tai limua päälle. varmasti kusettaa niin paljon ettei tarvitse miettiä miten ehdottaisi vaan pakottava tarve pissata.
- tai
jos olet jonkun kanssa jossain siten ettet oikein voi mennä vessaan. hoet kokoajan, mulla on hirvee hätä, kohta menee housuun. ja sit et entäs jos lasken alleni tähän. kohta niin voi käydä, mies voi sanoa että no laske ;) jos on yhtään kiinnostunut.. :)
toinen on, että kun huomaat että toinen menee vessaan ja aikoo olla siellä kaueminkin.
tulet jostain todella kiireisenä ja olevinasi "räjähdyspisteessä" hakkaat ovea.
"olen vessassa odota, kuuluu vastaus" sen jälkeen vaikenet ja pissaat housuusi. sitten kun mies sinua etsii, hän löytää sinut pissat housuissa ja surkeana istumasta jostain. teeskennelty itku lisää tehoa. katsot miehesi reaktiot :)
- Anonyymi
Naisen kusi suoraan pillusta suuhun!
- Anonyymi
Kyllä speden kanssa samassa kopissa kuseksitaan toistemme korvaan buaahaa
Kannatta kokeilla ja vielä jos saat kaverin mukaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh563434Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli722777Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit692571- 942414
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412164Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1461815Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661805Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1791749Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.901730Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3881699