olen itse tilannut star wars battlefront II olen testannut peliä se on todella hyvä peli on paras lisää tietoa http://www.lucasarts.com/games/swbattlefrontii/indexFlash.html käykää täällä
star wars battlefront II
6
1009
Vastaukset
- SW Professor
Voi paska ku sitä SWBF 3 ei julkaistu suamehen asti :(
Mulla on pc:llä SWBF 2 ja version 1.0 käytän siinä moodia BFX 1.0
ja moodi kenttiä ovat Capital Strike 1.0 ja Capital Strike 2 1.0
Convopackkikin on testattu mut aika perseestä...patcheja en osaa asentaa viel... ne ois kivoja khyl
sitte mul on endurancee 276 guardianii 187 ja war heroa 123
siinä on jotaki tietoo EIKÄ mulla oo online accounttii mut ehkä teen sellasen - kukkelis kuu
jos oot tilannu battlefrontin niin kerro sun ukon nimi. Mäki pelaan sitä ja oon hyvä. Mun ukon nimi on djd. Kun näät sen pyyä kamuks
- 12
jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.
- samu1999
samu1999 on profiili star wars battlefontt 2:ssa. Oon pelannu peliä ekaa kertaa 5 vuotiaana no sillo mulla oli vaikka mitä pelejä :)
tää on muute mun lemppari modi: http://starwarsbattlefront.filefront.com/file/Battle_of_the_Titans;82836
Helppo asentaa!!! - olis se ihan kiva
olis kiva jos star wars battlefront 2:ses taistelis vähän isommat armeijat vaik 10 000 ja 10 000 Geonosikseenhan mahtus hyvin.
- Heppu.........
Kone/konsoli alkais LAGIIIIII! Mutta niitä joukkojen määrää voi kyllä säätää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390