sinä aamuna paistoi aurinko
katselin ikkunasta kun tulit luokseni
tuuli pörrötti hiuksiasi
ja päälläsi oli musta nahkatakki
näit minut ikkunasta
soit minulle hymyn
jolle ei voinut sanoa
kuin kyllä
soitit ovikelloa
seisoit siinä edessäni
kuin joskus haaveissani
rakkauden nälän tyydytin
kadotin itseni
silmiisi ja hymyysi
silloin olimme onnellisia
koska paistoi aurinko
Sinä aamuna paistoi aurinko
15
297
Vastaukset
- Into.Lento
aurinko on ilontuoja
onnensuoja
rakkauden nälkä on juhla-ateria
jälkiruuaksi ihastuneita katseita
oooooooooooooo
terveisin Into palo-pohja- kaaru
tänään aurinko sulostutti
jätti rakkauden nälän
jälkiruuaksi tarjosi viestejä
terveisin talviunesta heräilevä kaaru:)
- *MURUKULTA*
Hitsi, kun tulee vain taas runoa, kun luen tätä sun.
Ja ajatuksia, niitä lauseita, sikinsokin,
laita niitä nyt tässä vielä järjestykseen
ja anna jotain palautetta *huoh*
Ja sitten kun vielä pakkas uteliaisuuskin, ryökäle sentään!
Kuulostaa niin hyvältä ja mukavalta..runonakin,, ;)- kaaru
anna palaa niiden upeiden runojesi kanssa, luen niitä mielelläni. Kiitos etukäteen:)))
Katsotaan nyt mitä tuleman pitää, coolina eteenpäin tässä lumisateessa. Uhkuin herätessäni intoa lähteä lenkille, mutta toistaiseksi katson paheksuen ikkunasta tuota lumisadetta...
Eilen komeasti paistoi,nyt hiljaa
valotonta hämärää pukkaa ikkunan
takaa sisään.
Kevät tulee että virtaansa luovuttaa
kaarulle myös,kuin myös pörinää
pönttöihin.
Meneeköhän tämä kunnialla läpi
kaarun tämän aamun maisemiin.
Ai niin unohtui ja sanomani
piti : Että hyvä kun Sinäkin
olet täällä runoillasi !- kaaru
Harmittelen sitä kun en löydä sanoja jossa kirjoittelisin runoja arvauksellisesti, vaan ne ovat yksinkertaisia sanoja tunteiden tulkkina.
hmmm... täytyy miettiä miten kehittäisin itseäni;)
Lumisade eilisen auringon jälkeen sotki mun tämän päivän suunnitelmat ulkoilun suhteen, mutta on päivä vielä huomennakin:))) kaaru kirjoitti:
Harmittelen sitä kun en löydä sanoja jossa kirjoittelisin runoja arvauksellisesti, vaan ne ovat yksinkertaisia sanoja tunteiden tulkkina.
hmmm... täytyy miettiä miten kehittäisin itseäni;)
Lumisade eilisen auringon jälkeen sotki mun tämän päivän suunnitelmat ulkoilun suhteen, mutta on päivä vielä huomennakin:)))Tuota kyllä minäkin itsessäni
toisinaan ajattelen - tunne on
vain niin vahva - että sanoina
kumpuaa riveille.
Kyllä monesti on jokainen oman
kehittämisen kannalla mutta
oleellinen kehitys on jo kovan
työn takana,eikä helppoa tietä
ole.
Harmaampaa oli tämä päivä
mutta kaunis sisäinen tunne
valaisi.
Hyvät yöt kuin aamutkin
Sinulle.
Siltä se tuntuu
toisen katse
paistaa aurinko
sydän hetken tallentaa.
kaaru
Tässä uuden aamunjaloilla seisotaan
jospa katseissa eläis "paistaa aurinko"
Liisa hymyn kera uskoo- kaaru
Kyllä se aurinko vielä, uskotaan niin:)
Aikas painava jo tuo kaksivuotias
en sitä kantaessa eilen huomannut
mutta nyt "allit" ovat hieman voi-
mattomat, mutta kyl se tästä;)
- tomppa2006
...alkoi paistaa täällä, luettuani runosi...
Taidokkaasti olet saanut myös iloisuutta runoon, joka kuvaa menneitä tapahtumia. Ei rakkauteen liittyvät muistot suinkaan ole aina synkkiä. Tykkäsin.- kaaru
Miellyttävät muistot kultaa synkät. Ja kun tarkemmin miettii, ei ne synkät ja ikävät saa mua kyyneliin, nauru parantaa haavat ja elämä jatkuu...eiks niin?
- Miekko
Niin, sinä aamuna nähtävästi tapahtui jotakin ihmeellistä tai ylimaallista. Paria asiaa jäin pohtimaan: 1) Millainen mahtaa olla hymy jolle ei voi sanoa kuin kyllä. 2) Tuli jännä ajatus, että onnellisuus riippuukin säätilasta enemmän kuin ihmisistä,,, olimme onnellisia koska aurinko paistoi... Onko onnellisuus harhaa.. voiko ihminen siihen itse vaikuttaa... olimme onnellisia elämämme loppuuun asti koska sadekuuro kesti vain vartin...
- kaaru
1) siis...siis hymy, kujeileva, yltää silmiin jne. etkö ole kokeillut;)
2) mulle on auringolla vaikutus onnellisuuteen, se tietty on vain yksi osa-alue. Onnellisuuteen voimme itse vaikuttaa, silloin ei sade sitä pilaa. Olemmeko onnellisia elämämme loppuun saakka, siitä ei vielä kokemusta;)
Mutta miksi ei ehkä niinkin voisi olla, sehän on meistä kiinni...???
- Minanoita
Auringonpaisteista rakkautta
runossasi, mutta kukas se rotsityyppi
mahtaa ollakkaan??=)))- kaaru
Jätän raottamatta salaisuuden verhoja siitä rotsityypistä, muuten siit tietää koko kylä...pärskis
Auringonpaistetta tulossa kuitenkin:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366