Mistä voisin ostaa tän

dvd:n?

Risto Jarvan "Loma" on hakusessa, mutta ei näy löytyvän mistään vuokraamoista eikä nettikaupoistakaan...?

14

2367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dvd

      Sitä ei ole myynnissä, mutta löytyy tv.stä taltioituna.

      • annamanna

        Saisiko sinulta mitenkään tätä kyseistä loma -elokuvaa? Olen itsekin tuota etsinyt ja on melko kiven alla.


      • tallentaja
        annamanna kirjoitti:

        Saisiko sinulta mitenkään tätä kyseistä loma -elokuvaa? Olen itsekin tuota etsinyt ja on melko kiven alla.

        Minulla on myös Loma dvd:llä kopsittuna osto-vhs:ltä joskus, eli kuvan laatu on videonauhatasoa. Jos se kelpaa niin siitä kyllä saa kopion, laita vaan jotain yhteystietoja niin katsotaan eteenpäin.


      • Lomaaetsivä
        tallentaja kirjoitti:

        Minulla on myös Loma dvd:llä kopsittuna osto-vhs:ltä joskus, eli kuvan laatu on videonauhatasoa. Jos se kelpaa niin siitä kyllä saa kopion, laita vaan jotain yhteystietoja niin katsotaan eteenpäin.

        Hei
        Olisiko vielä joku, jolta tämän voisin tämän Risto Jarvan elokuvan "loma" saada? Laadulla ei ole niin suurta väliä, vhs-kopiokin kelpaa! Maksan toki kopiointi, postitus, ajankulu yms. kulut.


      • topgun12
        tallentaja kirjoitti:

        Minulla on myös Loma dvd:llä kopsittuna osto-vhs:ltä joskus, eli kuvan laatu on videonauhatasoa. Jos se kelpaa niin siitä kyllä saa kopion, laita vaan jotain yhteystietoja niin katsotaan eteenpäin.

        terve!jos saisin sinulta dvd:stä kopion niin mä maksan postikulut ja dvd:hinnan.lähetätkö yhteystietosi mulle niin mä otan sinuun yhteyttä?


      • krepe
        topgun12 kirjoitti:

        terve!jos saisin sinulta dvd:stä kopion niin mä maksan postikulut ja dvd:hinnan.lähetätkö yhteystietosi mulle niin mä otan sinuun yhteyttä?

        niin otapa yhteyttä!
        [email protected]


      • Jussi´s
        krepe kirjoitti:

        niin otapa yhteyttä!
        [email protected]

        Sultako saisi kyseisen Loma elokuvan missä on Antti Litja pääosassa?


      • wilma8
        krepe kirjoitti:

        niin otapa yhteyttä!
        [email protected]

        Täältä osoitteesta löytyisi Jäniksen vuosikin, jos sitä joku kaipaa. Yhtä vaikea löytää kuin Loma. Loistokamaa molemmat


    • Ukko Knoa

      Elonet kertoo tv-esityksistä seuraavaa:

      Muut esitykset
      Pvm Paikka Tyyppi
      27.1.1980 MTV1 televisioesitys
      4.8.1983 MTV2 televisioesitys
      23.3.1987 TV3 televisioesitys
      24.2.1990 TV3 televisioesitys
      4.1.1994 MTV3 televisioesitys
      18.7.2004 MTV3 televisioesitys

    • köörölänpoika

      Taisi olla niin että Loma elokuvaa ei ole voitu julkaista dvd:nä kun tuotantoyhtiö on konkurssissa ja pesää ei ole vielä selvitetty. Näin muistan kuulleeni, eikös sama yhtiö ole tuottanut myös Kuutamosonaatti & Kadunlakaisijat elokuvat.

    • Jos joltain olisi vielä mahdollisuus saada kyseinen elokuva vhs-kopiona tai dvd-kopiona niin laittakaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]. Maksan kyllä kulut ja palkkion vaivannäöstä

    • Lomat lusittu

      Finkino julkaisee dvd:n marraskuun alussa...

    • Ukko Knoa

      Heijaa

      Toivottavasti levyllä on hyvät extrat tai edes Litjan haastattelu joka esitettiin ennen Loman tv-esitystä 1990. Minulla tuo haastattelu toki on nauhalla. Valottaa mukavasti elokuvan tekoa. Haastattelussa oli mukana myös kaitafilmikameralla kuvattua kuvaa elokuvan teosta.

    • Täält loma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe