Risto Jarvan "Loma" on hakusessa, mutta ei näy löytyvän mistään vuokraamoista eikä nettikaupoistakaan...?
Mistä voisin ostaa tän
14
2414
Vastaukset
- dvd
Sitä ei ole myynnissä, mutta löytyy tv.stä taltioituna.
- annamanna
Saisiko sinulta mitenkään tätä kyseistä loma -elokuvaa? Olen itsekin tuota etsinyt ja on melko kiven alla.
- tallentaja
annamanna kirjoitti:
Saisiko sinulta mitenkään tätä kyseistä loma -elokuvaa? Olen itsekin tuota etsinyt ja on melko kiven alla.
Minulla on myös Loma dvd:llä kopsittuna osto-vhs:ltä joskus, eli kuvan laatu on videonauhatasoa. Jos se kelpaa niin siitä kyllä saa kopion, laita vaan jotain yhteystietoja niin katsotaan eteenpäin.
- Lomaaetsivä
tallentaja kirjoitti:
Minulla on myös Loma dvd:llä kopsittuna osto-vhs:ltä joskus, eli kuvan laatu on videonauhatasoa. Jos se kelpaa niin siitä kyllä saa kopion, laita vaan jotain yhteystietoja niin katsotaan eteenpäin.
Hei
Olisiko vielä joku, jolta tämän voisin tämän Risto Jarvan elokuvan "loma" saada? Laadulla ei ole niin suurta väliä, vhs-kopiokin kelpaa! Maksan toki kopiointi, postitus, ajankulu yms. kulut. - topgun12
tallentaja kirjoitti:
terve!jos saisin sinulta dvd:stä kopion niin mä maksan postikulut ja dvd:hinnan.lähetätkö yhteystietosi mulle niin mä otan sinuun yhteyttä?
- krepe
topgun12 kirjoitti:
terve!jos saisin sinulta dvd:stä kopion niin mä maksan postikulut ja dvd:hinnan.lähetätkö yhteystietosi mulle niin mä otan sinuun yhteyttä?
niin otapa yhteyttä!
[email protected] - Jussi´s
krepe kirjoitti:
niin otapa yhteyttä!
[email protected]Sultako saisi kyseisen Loma elokuvan missä on Antti Litja pääosassa?
- wilma8
krepe kirjoitti:
niin otapa yhteyttä!
[email protected]Täältä osoitteesta löytyisi Jäniksen vuosikin, jos sitä joku kaipaa. Yhtä vaikea löytää kuin Loma. Loistokamaa molemmat
- Ukko Knoa
Elonet kertoo tv-esityksistä seuraavaa:
Muut esitykset
Pvm Paikka Tyyppi
27.1.1980 MTV1 televisioesitys
4.8.1983 MTV2 televisioesitys
23.3.1987 TV3 televisioesitys
24.2.1990 TV3 televisioesitys
4.1.1994 MTV3 televisioesitys
18.7.2004 MTV3 televisioesitys - köörölänpoika
Taisi olla niin että Loma elokuvaa ei ole voitu julkaista dvd:nä kun tuotantoyhtiö on konkurssissa ja pesää ei ole vielä selvitetty. Näin muistan kuulleeni, eikös sama yhtiö ole tuottanut myös Kuutamosonaatti & Kadunlakaisijat elokuvat.
Jos joltain olisi vielä mahdollisuus saada kyseinen elokuva vhs-kopiona tai dvd-kopiona niin laittakaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]. Maksan kyllä kulut ja palkkion vaivannäöstä
- Lomat lusittu
Finkino julkaisee dvd:n marraskuun alussa...
- Ukko Knoa
Heijaa
Toivottavasti levyllä on hyvät extrat tai edes Litjan haastattelu joka esitettiin ennen Loman tv-esitystä 1990. Minulla tuo haastattelu toki on nauhalla. Valottaa mukavasti elokuvan tekoa. Haastattelussa oli mukana myös kaitafilmikameralla kuvattua kuvaa elokuvan teosta. - Täält loma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337552Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213380Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521500Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291427PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831410Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401- 1461295
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511173Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1761054- 39986