Mistä voisin ostaa tän

dvd:n?

Risto Jarvan "Loma" on hakusessa, mutta ei näy löytyvän mistään vuokraamoista eikä nettikaupoistakaan...?

14

2437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dvd

Sitä ei ole myynnissä, mutta löytyy tv.stä taltioituna.

• annamanna

Saisiko sinulta mitenkään tätä kyseistä loma -elokuvaa? Olen itsekin tuota etsinyt ja on melko kiven alla.

• tallentaja
        annamanna kirjoitti:

Saisiko sinulta mitenkään tätä kyseistä loma -elokuvaa? Olen itsekin tuota etsinyt ja on melko kiven alla.

Minulla on myös Loma dvd:llä kopsittuna osto-vhs:ltä joskus, eli kuvan laatu on videonauhatasoa. Jos se kelpaa niin siitä kyllä saa kopion, laita vaan jotain yhteystietoja niin katsotaan eteenpäin.

• Lomaaetsivä
        tallentaja kirjoitti:

Minulla on myös Loma dvd:llä kopsittuna osto-vhs:ltä joskus, eli kuvan laatu on videonauhatasoa. Jos se kelpaa niin siitä kyllä saa kopion, laita vaan jotain yhteystietoja niin katsotaan eteenpäin.

Hei
        Olisiko vielä joku, jolta tämän voisin tämän Risto Jarvan elokuvan "loma" saada? Laadulla ei ole niin suurta väliä, vhs-kopiokin kelpaa! Maksan toki kopiointi, postitus, ajankulu yms. kulut.

• topgun12
        tallentaja kirjoitti:

terve!jos saisin sinulta dvd:stä kopion niin mä maksan postikulut ja dvd:hinnan.lähetätkö yhteystietosi mulle niin mä otan sinuun yhteyttä?

• krepe
        topgun12 kirjoitti:

terve!jos saisin sinulta dvd:stä kopion niin mä maksan postikulut ja dvd:hinnan.lähetätkö yhteystietosi mulle niin mä otan sinuun yhteyttä?

niin otapa yhteyttä!
        [email protected]

• Jussi´s
        krepe kirjoitti:

niin otapa yhteyttä!
        [email protected]

Sultako saisi kyseisen Loma elokuvan missä on Antti Litja pääosassa?

• wilma8
        krepe kirjoitti:

niin otapa yhteyttä!
        [email protected]

Täältä osoitteesta löytyisi Jäniksen vuosikin, jos sitä joku kaipaa. Yhtä vaikea löytää kuin Loma. Loistokamaa molemmat

• Ukko Knoa

Elonet kertoo tv-esityksistä seuraavaa:

Muut esitykset
      Pvm Paikka Tyyppi
      27.1.1980 MTV1 televisioesitys
      4.8.1983 MTV2 televisioesitys
      23.3.1987 TV3 televisioesitys
      24.2.1990 TV3 televisioesitys
      4.1.1994 MTV3 televisioesitys
      18.7.2004 MTV3 televisioesitys

• köörölänpoika

Taisi olla niin että Loma elokuvaa ei ole voitu julkaista dvd:nä kun tuotantoyhtiö on konkurssissa ja pesää ei ole vielä selvitetty. Näin muistan kuulleeni, eikös sama yhtiö ole tuottanut myös Kuutamosonaatti & Kadunlakaisijat elokuvat.

• Jos joltain olisi vielä mahdollisuus saada kyseinen elokuva vhs-kopiona tai dvd-kopiona niin laittakaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]. Maksan kyllä kulut ja palkkion vaivannäöstä

• Lomat lusittu

Finkino julkaisee dvd:n marraskuun alussa...

• Ukko Knoa

Heijaa

Toivottavasti levyllä on hyvät extrat tai edes Litjan haastattelu joka esitettiin ennen Loman tv-esitystä 1990. Minulla tuo haastattelu toki on nauhalla. Valottaa mukavasti elokuvan tekoa. Haastattelussa oli mukana myös kaitafilmikameralla kuvattua kuvaa elokuvan teosta.

• Täält loma.

http://www.leffa.fi/uusimmat/loma-dvd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6524
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3900
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3315
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      381
      1792
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1053
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe