tummapaahtoista suodatinkahvia

kaffekoppen

Kotona juon vain suodatinkahvia ja aina tummapaahtoista. Nyt on tullut litkittyä jo useamman vuoden ajan Pauligin Parisiennea ja kysyisinkin hyviä vaihtoehtoja.

3

596

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisilainen

Toinen vaihtoehto on Tumma Presidentti, mutta se ei ole yhtä tummaa kuin Parisien, sillä "pariisilainen" on markkinoiden ylivoimaisesti tummin paahto.

• K-kaupasta

Minulla on työhuone kodin ulkopuolella. Yhteen aikaan minulla oli kotona yhdistelmäkeitin sekä työpaikalla erilliset keittimet (espresso tavallinen). Kun asuinkumppani ei niin hirveästi välittänyt espressosta, tuli kotona juotua melkein aina pelkkää suodatinkahvia. Työpaikalla puolestaan tavallinen suodatinkahvi väljähtyi käytön puuttessa.

Vanhat keittimet ovat joutuneet kierrätykseen kotoamuuttaneille. Nyt meillä on kotona pelkkä suodatinkeitin ja työpaikallani pelkkä 15 baarin espressokeitin.

Suodatinkahvimerkiksi on vakiintunut Pauligin tumma Presidentti.

Pressoni prässäsin pitkään Pauligin Espressosta, väliin satunnaisesti Lavazzaa ja Lidlin (Bellarom) Espressoa. Nyttemmin olen mielistynyt Hollannissa valmistettuun K-kaupan Pirkka-Espressoon. Se on sekä halvempaa että parempaa kuin Pauligin vastineensa! Muodostaa myös upean creman presson pinnalle.

Saattaisi hyvinkin toimia myös suodatinkeittimellä valmistettuna, ei vain ole tullut kokeiltua.

• Jos haluaa hyvää ja helppotekoista kahvia, kannattaa tutustua Nestlén Nespresso-systeemiin. Sivu löytyy linkistä http://www.nespresso.com/precom/home_fi_en.html?&nedlogin=

Totta - vähän kallista ja koneita ei tahdo vielä löytyä montaakaan Suomesta, mutta jos panee maulle arvoa - ha helppoudelle - on tämä varteenotettava valinta.

Nespressoon verrattuna kaikki suodatinkahvit - pressopannu - mukaan lukien ovat litkua ja espressokoneeni olen jo kantanut vintille: liian vaivalloista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      103
      1023
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      137
      794
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      730
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      687
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      29
      666
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      639
    7. 47
      610
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      545
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      541
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      530
    Aihe