ONNEA TAPSA

TAPANI KANSALLE MAHTAVAT SYNTTÄRIONNITTELUT.
ON IHANAA KUN SAAMME VIELÖ KUUNNELLA SINUA MONIA VUOSIA. VIINI PARANEE VANHETESSAAN .NIIN MYÖS SINÄKIN. TOSIN ET KOSKAAAN HUONO OLE OLLUTKAAN.

KEVÄTTERVEISIN MELINA

17

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Safira~

      Lämpimät onnittelut päivänsankarille täältä myös.
      Pitkää ikää ja laulu soikoon vielä monia, monia vuosia ! :D

    • Zori

      Onnittelut iki-ihanalle lauluvirtuoosille !

      Nuorena on kaunis elon viinipuu,
      mutta vanhetessaan Tapsa ja viinikin vaan parantuu.

    • Kirjoitat täyttä totta "Melina" ja SYDÄMELLISET onnittelut Tapsalle !!!

    • Parhaimmat onnitteluni Tapsalle!

    • ZaiZai

      Meikäläiseltä myös synttärionnittelut Tapanille ja kaunista kevään odotusta.
      Kohta pääsee Tapanin keikoille, joissa hän toivottavasti laulaa myös uuden levynsä biisejä.

      • musiikkisi ystävä

        Myöhästyneet onnittelut Tapsalle syntymäpäivän johdosta! Ja kiitokset siitä, että niin kauan (41 vuotta! ) olen saanut nauttia musiikistasi. Esityksesi ovat koskettaneet monissa konserteissa, tv-esiintymisissä sekä levyillä syvästi. Tuotantosi on laajaa (Eino Leinoa, Lauri Viitaa, argentiinalaisia tangoja, joulukonsertteja jne sekä tietenkin iskelmiä).
        Toivon Sinulle onnellisia vuosikymmeniä eteenpäin. Pää pystyssä kulkien, ilkeilijät omaan arvoonsa jättäen. Tsemppiä ja musiikkinautintoja odotellen.


      • penlujir
        musiikkisi ystävä kirjoitti:

        Myöhästyneet onnittelut Tapsalle syntymäpäivän johdosta! Ja kiitokset siitä, että niin kauan (41 vuotta! ) olen saanut nauttia musiikistasi. Esityksesi ovat koskettaneet monissa konserteissa, tv-esiintymisissä sekä levyillä syvästi. Tuotantosi on laajaa (Eino Leinoa, Lauri Viitaa, argentiinalaisia tangoja, joulukonsertteja jne sekä tietenkin iskelmiä).
        Toivon Sinulle onnellisia vuosikymmeniä eteenpäin. Pää pystyssä kulkien, ilkeilijät omaan arvoonsa jättäen. Tsemppiä ja musiikkinautintoja odotellen.

        Hienoa! Kauniisti kirjoitettu !


      • Tippa linssissä...
        penlujir kirjoitti:

        Hienoa! Kauniisti kirjoitettu !

        Niin kaunista, niin syvällistä, niin perseennuolemista että...
        Kuinkahan Tapsukan 90 vuotis synttärit menivät, onx tietoo?


      • kaupungin kaija
        Tippa linssissä... kirjoitti:

        Niin kaunista, niin syvällistä, niin perseennuolemista että...
        Kuinkahan Tapsukan 90 vuotis synttärit menivät, onx tietoo?

        Miksi raavit kaikissa kommenteissasi sitä alapäätäsi. Onko siellä tauti. Mene kuuntelemaan Tomppa Jonesia toisenkin kerran tai sitten tätä taidelaulaja Nykästä tai Hynnistä tai Isokoskea tai JP Kuselaa. Saattaa kutina helpottaa eikä tarvitse Tapani Kansan ystävien vaivautua alhaisten kommenttiesi kiertämiseen.


      • Stadin uros
        kaupungin kaija kirjoitti:

        Miksi raavit kaikissa kommenteissasi sitä alapäätäsi. Onko siellä tauti. Mene kuuntelemaan Tomppa Jonesia toisenkin kerran tai sitten tätä taidelaulaja Nykästä tai Hynnistä tai Isokoskea tai JP Kuselaa. Saattaa kutina helpottaa eikä tarvitse Tapani Kansan ystävien vaivautua alhaisten kommenttiesi kiertämiseen.

        Kaupungin kaijoiksi on meillä kutsuttu paikallisia ilolintuja. Oletko sinäkin sellainen?


      • kaupungin kaija
        Stadin uros kirjoitti:

        Kaupungin kaijoiksi on meillä kutsuttu paikallisia ilolintuja. Oletko sinäkin sellainen?

        Kiva että härran mielenkiinto heräsi, kyllä minä myös sellainen olen ja joskus tällainen myös. Ja esiinnyn eräällä Tapani Kansan biisillä myös. Joten kuunteleppa Tapsan tuotantoa joka sisältää myös hauskaa ja ilkikurista huumoria sanoituksissaan.


    • <<<

      omat idolit Tapani kansa.Markku aro.danny.Fredi.
      Hurriganes.Frederik ja Jääkiekosta legendaarinen Timo Nummelin

    • haukkujalle nolasi puolet k...

      en toivota hyviä jatkoja enkä onnea suomen haukkujalle nolasi puolet kansasta,mies on itseään aivan täynnä ja muutenkin välillä vähän omituinen.leuhka paska koko jätkä.JUSTIINAX saat taas vähän poistettavaa.

      • onnea sulle mihinkään. kannattiko kirjoittaa koko viestiä. munakasta pääsiäistä vaan


      • ikuinen mokailija.
        melina2 kirjoitti:

        onnea sulle mihinkään. kannattiko kirjoittaa koko viestiä. munakasta pääsiäistä vaan

        viestihän kannatti kirjoittaa tapsa on mikä on ikuinen mokailija.ja siinä roolissa pysyy koko loppu ijän.taitaa kuulua vähän luonteeseen.


      • ikuinen mokailija. kirjoitti:

        viestihän kannatti kirjoittaa tapsa on mikä on ikuinen mokailija.ja siinä roolissa pysyy koko loppu ijän.taitaa kuulua vähän luonteeseen.

        Noi sun juttus on alle kaiken arvostelun. Oot ihan ala-arvoinen tyyppi muutenkin. Mitä pahaa Tapsa sulle muka on tehnyt, kun sun täytyy sitä täällä kokoajan ilkkua ja solvata ?


      • aina pilkataan.
        Justiinax kirjoitti:

        Noi sun juttus on alle kaiken arvostelun. Oot ihan ala-arvoinen tyyppi muutenkin. Mitä pahaa Tapsa sulle muka on tehnyt, kun sun täytyy sitä täällä kokoajan ilkkua ja solvata ?

        niinhän se on että toden puhujaa aina pilkataan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe