Mihin tästä voi valittaa: Sarjan Paras Joukkue pudotettiin pois ratkaisupeleistä!
Huutava vääryys
4
237
Vastaukset
- KKtig
Kyllähän ottelukoosteesta katsottuna tuntuu ihmeelliseltä, miten kiekko tuosta kohdasta voisi pompata ulospäin sisätolpasta. Se osui selvästi maalin pehmusteeseen.
http://www.kookoo.fi/kookoo/www/fi/index.php?we_objectID=7615&type=review - Mazaayup
Ei tähän oikein muuta voi sanoa kuin, että lauantaisen esityksen perusteella ehdottomasti huonompi joukkue voitti. Ei vaan voi mitään.
Kiekko kävi putkissa ja maaliviivalla sen 5-6 kertaa ratkaisuhetkillä.
Rouva Fortuna oli eilen todellakin TuTon puolella ja sellaista rouva Fortunan mukana oloa TuTo tulee todellakin tarvitsemaan jatko-otteluissa, sillä tuollaisella pelillä ei enää yhtään sarjaa tänä vuonna voiteta.
Toinen erä oli suht tasainen, mutta muissa erissä KooKoo vei peliä aivan miten halusi. Ja pelkästään eilisen ottelun perusteella oli kyllä selkeä vääryys, että TuTo eteni ottelusta jatkoon.
Jokipojilla ei tule olemaan pienintäkään hätää TuToa vastaan, jos Jokipojat esittävät edes lähelle sellaista peruspeliä, jota he esittivät runkosarjassa
Mitä sitten olisi tarvittu, että KooKoo olisi hoitanut tämän sarjan kotiin?
Koskaan ei pitäisi jossitella, mutta minulla on tähän yksi vastaus. KooKoolta puuttui tämän sarjan paras pelaaja ja kovin ratkaisija - Lou Dickenson.
Uskon, että Dickenson olisi kiertänyt TuTon selkeästi väsyneet pakit useaan otteeseen ja ratkaissut nämä ottelut siten, että mitään jatkoaikoja ei olisi tarvittu! - Hirttomies
Tämän kauden KooKoosta tuli aivan Sportin toiminta mieleen.
- löytyy täältä
www.kookoo.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440