Hei! Tarkoitus olisi matkata Poriin Sonisphere festareille heinäkuussa. Majoitusta kyselisin, olisko jollakin tiedossa tai tarjota jotakin? Meitä olisi lähdössä 4 tai 6 henkilöä (pariskuntia). Kaikki yli 30-kymppisiä ja osataan "olla ihmisiksi". Lähinnä siis yöpaikkaa vailla, jossa nukkua muutama tunti =)
Majoitus Porista 24. -26.7.
1
750
Vastaukset
- Rikuu
Moi, mulla olisi asunto tarjolla jos vielä on tarvetta: Vuokrataan kalustettu asunto Porin 6.osa (kävelymatka keskustaan ja tapahtumiin) Seuraaviin tapahtumiin Party Camp(Rauman meren juhannus) 18. - 20.6 to-su 450 euroa Yyteri Beach futis 3. - 5.7. to-su 350 euroa Pori Jazz jäljellä päivät 11-15.7 100/vrk minimi 2vrk Metallica-konsertti 25.7. pe-su 400 euroa Myös muuna aikana lyhyt aikaista majoitusta. Hinta sopimuksen mukaan. Asunto on remontoitu paritaloasunto 36m2, 1-2h k kph, jossa nukkuu 2-4hlöä (2x120cm sänkyä joista toinen ruokatilassa, joten näköyhteyttä ei ole), keittiössä liesi, uuni, jääkaappi, mikro, kahvinkeitin, ei astioita. Asunnossa ei saa tupakoida. Loppusiivouksen hoidat itse / loppusiivous 50. Lähetä s-postia niin annan lisätietoja [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732