Arpoja joilla oikeesti voittaa

Nim. 5000€ Triolla

5

2552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on nämäkin

      Tuli raavittua niitä äsken 100 eurolla pikkuvoitot päälle. Suurin "voitto" oli 6 euroa. Eli se siitä, aivan yhtä surkeita kuin kaikki muutkin arvat. Ennemmin laitan rahani Suomalaisille kuin Ruotsalaisille - tyhjän saa pyytämättäkin. Vrt. Veikkaus ja Betsson.

    • harrisko

      Minä kyllä en oikein noihin arpoihin luota.Itse vedän jalkapallovetoja,kahdeksassa peliyhtiössä,veikkaus mukaanlukien.Joka päivä nettoan 80-220 euroon,että silleen.Olen pelaillut jo vuosia,enkä nosta suotta panostani yhtään isommaksi,jotta en häviä pelirahojani.Huonona päivänä tulee vaan noin toi 80,mutta normaali päivä,teen tiliä sellasen 150.Ajattele se tulee joka ikinen päivä.Elikkä elän aika leveesti,jo pelkillä voitoillani.

    • Nim. 5000€ Triolla

      Ihme kitinää. Meikäläinen kertoo tuplasti paremmasta arvasta ja jengi täällä vaan valittaa. Nää on arpoja, ei kai näistä joka lapulla oo tarkotuskaan voittaa!!!

      Mä sain rahat tilille, joten ei tod. oo mitään huijausta.

      Sille ei voi mitään, että ruåttalaiset järjestää paremmat pelit kuin Veikkaus ja Ray ikinä.

    • Erkkiroisko

      Minä taas tein eilen totolla karvan auki viissataa.Systeemillä että aina tuplaa.Alkupääoma oli vaan kakskymppiä.Olen tehny samalla tyylillä jo useasti hiukan hilloa,mutta normaalisti voitto on tosin ollu sellasen satasen luokkaa.Joskus on jopa niinkin käynny,että ei voittoa joka päiä ole tullut,mutta se on paikattu vaikka seuraavana päivänä.Olen äkkiä laskettuna kolmatta tonnia voitolla ja noin kolme kuukautta olen silloin tällöin pelaillu,ehkä pari kertaa viikossa.

      • The Rat

        Jos oikein ymmärsin, että tuplaat panoksen aina hävitessäsi, pelaat vaarallista peliä.

        Voittoa tulee tasaisesti vähän, mutta kerralla menee sitten enemmän...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe