Oliko Rulle tulossa

HeKiRULES.

Heinolaan? Heh, poju pääs vähällä kun poliisit ehti ensin.

11

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeKiRULES.

      Vasta 17-vuotias nuorukainen hankki niskaansa ison liudan syytteitä maanantain vastaisena yönä Heinolassa. Hätäkeskukseen ilmoitettiin puoli kahdelta yöllä mahdollisesta rattijuoposta, joka oli lähtenyt moottoritielle Vuohkallion ABC-huoltamolta. Poliisipartio sai Lahden suuntaan lähteneen auton näkyviinsä moottoritiellä ja mittasi sen nopeukseksi 150 kilometriä tunnissa. Auto kääntyi pois moottoritieltä Sukurantielle johtavassa liittymässä, mutta kuljettaja menetti auton hallinnan ja auto ajautui päin valotolppaa.

      Auto oli varastettu Savonlinnasta. Kuljettajana toiminut nuorukainen hönkäisi poliisin alkometriin 1,3 promillen lukemat.

      • MinäRULES

        opettele pentu linkittämään.


      • Kyykyttäjäsi.
        MinäRULES kirjoitti:

        opettele pentu linkittämään.

        Älä vingu siellä. Laitoin tekstin suoraan. Koskeeke lampolan runkku Hoh hoh!


      • Elvyttäjäsi
        Kyykyttäjäsi. kirjoitti:

        Älä vingu siellä. Laitoin tekstin suoraan. Koskeeke lampolan runkku Hoh hoh!

        Kuivaa kyyneleesi ja lyhennä tekojouhiasi naamataulustasi, sillä villainen kaulasi hikoaa liikaa ja pukkaa tuksuvaa Natalian eritettä lähipiiriisi. Osta hajunsyöjä kaulaasi ja laita pumpulit finniseen nenääsi, niin pärjäät


      • arvata..
        Elvyttäjäsi kirjoitti:

        Kuivaa kyyneleesi ja lyhennä tekojouhiasi naamataulustasi, sillä villainen kaulasi hikoaa liikaa ja pukkaa tuksuvaa Natalian eritettä lähipiiriisi. Osta hajunsyöjä kaulaasi ja laita pumpulit finniseen nenääsi, niin pärjäät

        kuka pelle sielää ulisee. Ammu ittes luuseri.


    • Ensinnäkin ikää on reilusti enemmän kuin 17 ja toiseksi minä olsin puhaltanut mittariin 3,6 promillea mutta lentelin helikopterilla. Vituttaako köyhä?

      • Jepjep**

        Tais olla toiveuni?


      • Bua hah hah haaa..

        Vaikutat henkisesti 15-vuotiaalta. Asut äidin kanssa ja naista et ole nähnytkään. Perhettä et tule saamaan ja se on hyvä ettei tuollainen sairas peräkamarin poju lisäänny.


      • Jepjep** kirjoitti:

        Tais olla toiveuni?

        Ei tälläinen minun kaltainen bisnesnero ja naistemies todellakaan heinolaan eksyisi. Se on kuoleva ja sisäsiittoinen pikkukylä jonka aion alistaa vielä Savon siirtotyömaaksi ennen vuotta 2014

        Heinolan pojat tuossa vain kerjäävät että todellakin eksyisin heinolaan jolloin he saattaisivat kerrankin saada joltain rahaa kerjuureissullaan.


      • Hirttomies
        Bua hah hah haaa.. kirjoitti:

        Vaikutat henkisesti 15-vuotiaalta. Asut äidin kanssa ja naista et ole nähnytkään. Perhettä et tule saamaan ja se on hyvä ettei tuollainen sairas peräkamarin poju lisäänny.

        Ei mikään ihme, kun väljässä ja lahohossa tapulissasi tuulee niin pahasi, että kolkon nuppisi RAVistus ja suhina kuuluu seuraavaan pitäjään. Lepakkoluolasi kylmenee siis Heinolan uudeksi jääaitioksi.


      • Vaasan veri
        Jepjep** kirjoitti:

        Tais olla toiveuni?

        Heinolan hohotteleva seurakunta saisi ampua sinua paskatykillä läpi avonaisen sontaluukun, sinne kuuluvaan asuttavaan pyhättöösi RAVistimen seuraksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe