Heinolaan? Heh, poju pääs vähällä kun poliisit ehti ensin.
Oliko Rulle tulossa
11
337
Vastaukset
- HeKiRULES.
Vasta 17-vuotias nuorukainen hankki niskaansa ison liudan syytteitä maanantain vastaisena yönä Heinolassa. Hätäkeskukseen ilmoitettiin puoli kahdelta yöllä mahdollisesta rattijuoposta, joka oli lähtenyt moottoritielle Vuohkallion ABC-huoltamolta. Poliisipartio sai Lahden suuntaan lähteneen auton näkyviinsä moottoritiellä ja mittasi sen nopeukseksi 150 kilometriä tunnissa. Auto kääntyi pois moottoritieltä Sukurantielle johtavassa liittymässä, mutta kuljettaja menetti auton hallinnan ja auto ajautui päin valotolppaa.
Auto oli varastettu Savonlinnasta. Kuljettajana toiminut nuorukainen hönkäisi poliisin alkometriin 1,3 promillen lukemat.- MinäRULES
opettele pentu linkittämään.
- Kyykyttäjäsi.
MinäRULES kirjoitti:
opettele pentu linkittämään.
Älä vingu siellä. Laitoin tekstin suoraan. Koskeeke lampolan runkku Hoh hoh!
- Elvyttäjäsi
Kyykyttäjäsi. kirjoitti:
Älä vingu siellä. Laitoin tekstin suoraan. Koskeeke lampolan runkku Hoh hoh!
Kuivaa kyyneleesi ja lyhennä tekojouhiasi naamataulustasi, sillä villainen kaulasi hikoaa liikaa ja pukkaa tuksuvaa Natalian eritettä lähipiiriisi. Osta hajunsyöjä kaulaasi ja laita pumpulit finniseen nenääsi, niin pärjäät
- arvata..
Elvyttäjäsi kirjoitti:
Kuivaa kyyneleesi ja lyhennä tekojouhiasi naamataulustasi, sillä villainen kaulasi hikoaa liikaa ja pukkaa tuksuvaa Natalian eritettä lähipiiriisi. Osta hajunsyöjä kaulaasi ja laita pumpulit finniseen nenääsi, niin pärjäät
kuka pelle sielää ulisee. Ammu ittes luuseri.
Ensinnäkin ikää on reilusti enemmän kuin 17 ja toiseksi minä olsin puhaltanut mittariin 3,6 promillea mutta lentelin helikopterilla. Vituttaako köyhä?
- Jepjep**
Tais olla toiveuni?
- Bua hah hah haaa..
Vaikutat henkisesti 15-vuotiaalta. Asut äidin kanssa ja naista et ole nähnytkään. Perhettä et tule saamaan ja se on hyvä ettei tuollainen sairas peräkamarin poju lisäänny.
Jepjep** kirjoitti:
Tais olla toiveuni?
Ei tälläinen minun kaltainen bisnesnero ja naistemies todellakaan heinolaan eksyisi. Se on kuoleva ja sisäsiittoinen pikkukylä jonka aion alistaa vielä Savon siirtotyömaaksi ennen vuotta 2014
Heinolan pojat tuossa vain kerjäävät että todellakin eksyisin heinolaan jolloin he saattaisivat kerrankin saada joltain rahaa kerjuureissullaan.- Hirttomies
Bua hah hah haaa.. kirjoitti:
Vaikutat henkisesti 15-vuotiaalta. Asut äidin kanssa ja naista et ole nähnytkään. Perhettä et tule saamaan ja se on hyvä ettei tuollainen sairas peräkamarin poju lisäänny.
Ei mikään ihme, kun väljässä ja lahohossa tapulissasi tuulee niin pahasi, että kolkon nuppisi RAVistus ja suhina kuuluu seuraavaan pitäjään. Lepakkoluolasi kylmenee siis Heinolan uudeksi jääaitioksi.
- Vaasan veri
Jepjep** kirjoitti:
Tais olla toiveuni?
Heinolan hohotteleva seurakunta saisi ampua sinua paskatykillä läpi avonaisen sontaluukun, sinne kuuluvaan asuttavaan pyhättöösi RAVistimen seuraksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612