Millaista on olla ihastunut?

Elävä-kuollut

Kuten otsikko kertoo, kysyisin millaista on olla ihastunut. Itse en ole ollut koskaan ihastunut (en edes tiedä olenko kykenevä kyseiseen tunnetilaan, tai ylipäätään tuntemaan yhtään mitään)
Joten voisiko joku joka on joskus ollut ihastunut kertoa/kuvailla tälläiselle tunnevammaiselle millaista se on.

15

2112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylen-eläväinen

no sehän on kamalaa!
      siis ihan hirveää!
      aina hävettää ja nolottaa!
      ja sit se toinen on niin jumalainen!
      siinä menee ihan sekaisin!
      sit ujostuttaa!
      sit lähtee karkuun!
      ja sit kuitnkin jos ihan vähän vaan kurkkais vaikka seinän takaa!
      sellaista se on kun on ihastunut!
      varo ihastuttavia ihmisiä!
      -tosin niitä riittää!
      niitä tulee vastaan joka puolella!
      niissä on jotain jännää!
      ne on jotenkin erilaisia!
      joku ihmepotku ja semmoista!

joko riitti :DD

• kokemusta on =)

Mahtava juttu!

• ihan niin !
        kokemusta on =) kirjoitti:

Mahtava juttu!

...siinä on nostetta !!

• se kuuluu elämään
        ihan niin ! kirjoitti:

...siinä on nostetta !!

sit ku tapaat sen ihastuksesi niin "senat menee IHAN sakasi" vaikka muiden ihmisten kanssa pystyiski jutustelemaan =) !

• tikku

...ehkä huonoin ja paras kuvaus ihastumisesta mitä oon kuullut. Kirjoittaja on ilmiselvästi ihastunut johonkuhun.

• ylen-eläväinen
        tikku kirjoitti:

...ehkä huonoin ja paras kuvaus ihastumisesta mitä oon kuullut. Kirjoittaja on ilmiselvästi ihastunut johonkuhun.

olisinkohan?

ihastuminen on niin ihanaa että suosittelen sitä kaikille lääkkeeksi talvimasennukseen ja kevätmasennukseen!

Miten niin huonoin kuvaus , pitää olla totuudenmukainen!

• HFAD

Se on sitä kun aamulla heräät niin mielessä on hän, ja kun illalla käyt nukkumaan niin mielessä on hän. Sillä välillä et voi muuta kun häntä ajatella. sitä se on.
      älyttömän hienoa ja samalla niin repivän raastavaa.

• Willw

...jo ihan joltain muulta kuin ihastumiselta, enemmänkin rakastumiselta tai pahalta pakkomielteeltä :O

ihastuminen on kevyt keväinen humala, josta ei jää pää kipeäksi eikä sydän vereslihalle!

• canned heat
        Willw kirjoitti:

...jo ihan joltain muulta kuin ihastumiselta, enemmänkin rakastumiselta tai pahalta pakkomielteeltä :O

ihastuminen on kevyt keväinen humala, josta ei jää pää kipeäksi eikä sydän vereslihalle!

Mitähän tässä nyt sitten pitäisi tehdä? Taas valvoin yli puolenyön miettien, voiko tästä koskaan mitään tulla... Riuduttavaa odottamista (johtuen etäisyydestä), tuntuu menevän koko muu elämä aivan sekaisin, kun mielessä on vain hän :).

• Williw
        canned heat kirjoitti:

Mitähän tässä nyt sitten pitäisi tehdä? Taas valvoin yli puolenyön miettien, voiko tästä koskaan mitään tulla... Riuduttavaa odottamista (johtuen etäisyydestä), tuntuu menevän koko muu elämä aivan sekaisin, kun mielessä on vain hän :).

ota ja kosi :) jos olette molemmat vapaita :)...tai tee jotain ettei purkki pamahda!

ja onnea yritykseen!

• JiiPee

Elävää ja kuollutta. Nimimerkkisi kuvaa hyvin ihastumista: se on sekä piinallista, että ihanaa.

• Anonyymi

en tiiä bro

• Anonyymi

Aivan perseestä

• Anonyymi

Olen ainaki ollut, tai no olen edelleen ihastunut erääseen minun luokan poikaan. Ihastuminen aiheuttaa mulle ainakin sellasta oloa et unelmoi että se olisi ihastunut muhun ja tulis puhumaan mulle. Ja myös yleensä tuijotan sitä väkisin tunnilla ja mietin sitä lähes aina. Mut onneksi tuo poika kehen olen ihastunut on samassa koulubussissa minun kanssa ja puhuu sielä mulle kaikkee kivaa ja se auttaa sitä ihastumisen tunnetta.

• Anonyymi

Ja mua ärsyttää kun mun yks inhokki mun luokkalainen on ollut sen kaa yhes nii ärsyttää ku se poikaki vihaa sen eksää. Ja se muute tuijottaa mua tunnilla et mitä se merkitsee kun se myös hymyilee mulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe