----------------------------------------------------
Teksti löytyy hakusanoilla: Seksi Narttu Huora Lutka Isäntä Herra Kurahousut Sadetakki Saappaat Nahka Alistus Piika Piiska
----------------------------------------------------
Odotus palkitaan.
Jatko tekstiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000006&posting=22000000041579907
-------------------------------------------------------------
Nostan maitohyllyköstä piimäpurkin koriini ja samassa tuntuu, että räjähdän. Käyn jo hyvin lähellä orgasmia, niin että jalkani alkavat täristä ja tekisi mieli mennä vain kaupan lattialle makaamaan. Kirkua ja huutaa ja antaa orgasmin tulla. Ei piimän vuoksi, eikä tuijottavien miesten tai paheksuvien naisten vuoksi. Vaan sisälläni tärisevän etäkäyttö vibraattorin. Vitullinen keksintö, joka on alkanut täristä nyt useammin ja useammin sekä pidempiä aikoja kerrallaan. Mutta aina juuri väärällä hetkellä tärinä katkeaa. Kokoan itseni ja jatkan ostoksia kaupassa ripeään tahtiin, tiedän ettei minulla ole varaa viivytellä. Huomaamatta yritän kädellä hieman korjata vaginassani liikkuvaa matkapuhelinta, mutta tälläkin kertaa vastassa on siveysvyö, joten nopeasti vedän käteni pois haaravälistäni.
Kosteista kumisaappaideni pohjista kuuluu huomiota herättävää vinkumista kävellessäni kaupan hyllyköiden välissä ostoksia keräten. Kurahousuni ja sadetakkini kahisee oikestaan ihanan kuuloisesti, ja olen totaalisen kiihoittuneessa tilassa. Luen kauppalistaani tarkasti ja kerään kaikki siinä olevat ostokset, mukaan tarttuu myös lempi suklaatani. Mistä masterini osasi arvata mistä pidät? Ehkä olen jossain netti keskustelussa maininnut. Ajattelen, että kotiin päästyäni saatan saada palkinnon. Isäntäni antoi minulle 20e rahaa kauppaostoksia varten, mutta lista oli niin pitkä, että rahat eivät mitenkään voi riittää. Nostelen ripeästi ostokset hihnalle ja piip, piip, piip. *Tärinää sisälläni* Ja raivon tunnetta päässäni. "24.30 kiitos" Voi perkele ajattelen. Nöyrästi sanon kassalla olevalle minua vanhemmalle mies myyjälle, että minulla on valitettavasti vain 20e rahaa mukana. Myyjä ehdottaa, että jäisin sulkemisajan jälkeen siivoamaan kauppaa jolla saisin lopun kuitattua. En tiedä onko ehdotus vitsi vai tosissaan esitetty, mutta kohteliaasti kieltäydyn vedot kotiintuloaikaani. Päätän jättää lempisuklaani ja karkkipussin kassalle ja pääsen jatkamaan matkaa. Lähtiessäni myyjä iskee silmää kuin tietäen mistä oli kyse. Kaupan edessä puen pyöräilykypäräni ja kurarukkaset käteeni ja lähden polkemaan isäntäni luokse. Tihkuttaa vettä ja alan ajatella.. pyöräilen tuntemattomassa paikassa, kuravaatteissa vesisateen keskellä siveysvyöllä vangittuna, vain ollakseni kuuliainen tuolle minulle tuntemattomalle keski-ikäiselle miehelle. Tunnen itseni idiootiksi, alistuneeksi teiniksi. Harkitsen jo luvuttamista, kun samalla sisässäni soi ja muutaman täristyksen jälkeen olen taas hetkessä oma vahva itseni. Tätä minä haluan. Haluan olla alistunut narttu jota isäntäni kelpaa esitellä ystävilleenkin. Panolutka joka kuuliaasti toteuttaa isäntänsä tahtoa ja on aina valmis käytettäväksi.
Eteisessä riisun kypärän ja rukkaset sekä kumpparit ja isäntä komentaa minut suihkuhuoneeseen, jossa suihkulla huuhtelen kurat vaatteistani ja yleisen ohjeen mukaan suihkusta tultuani menen omalle paikalleni olohuoneen sohvan viereen lattialle istumaan alasti. Hetken isäntäni jälleen katselee ja arvioi alastonta, mutta vyötettyä vartaloani. Ikuisuudelta tuntuvan lyhyen hetken jälkeen isäntä komentaa minut ylös ja irroittaa haaraväleistäni kulkevan siveysvyön. Saan myös luvan poistaa kiihottimen sisältäni, joka ei onnistukaan niin helposti. Joudun avaamaan haarani isännän edessä niin auki kuin mahdollista, jotta saan puhelimen kondomin kanssa kaivettua liukkaasta vaginastani pois. Isäntä kertoo, että ensimmäinen tehtäväni sujui melko hyvin joten purettuani kauppakassin kaappeihin saan 15minuuttia omaa aikaa esimerkiksi puhelimeni käyttöön. 15minuutin kuluttua minun tulee olla kaunistautuneena palvelusasussa valmiina valmistamaan iltapalaa. Nopeasti naputan yhden tekstiviestin kaverilleni ja siirryn meikkaamaan ja valmistautumaan.
Palvelusasuuni kuuluu mustat korkeakorkoiset saappaat jotka ylettyvät melkein polveen asti. PVC:stä valmistettu pinkin värinen french maid asuste ja siihen kuuluva jonkinlainen hiushuivi. Puen asua ensimmäistä kertaa, ihana kumintuoksu tulvii nenääni ja saa minut kiihottumaan jälleen. Tahdon munaa sisälleni ja mahdollisimman pian tuolta ainoalta mieheltä joka sitä minulle voi antaa. Kävellessäni pitkää eteiskäytävää omalle paikalleni olohuoneeseen odottamaan uusia käskyjä tietysti niiaan isännäleni joka istuu sohvalla katsomassa urheiluruutua, samalla yritän näyttää mahdollisimman viehättävältä ja lutkamaisesti tarjoan takapuoltani isäntäni silmille.
Nyt katsotaan onko lutkasta oikeasti mihinkään. Isäntä vetää minut kädestä eteensä ja painaa polvilleen niin, että kasvoni ovat alle 10cm päässä hänen haaravälistään. Tiedän mitä minun tulee tehdä, alan kiimaisesti avata isäntäni vyötä jolloin lävähtää isku takapuoleeni. Juuri mekkoni alapuolelle paljaalle iholle, se käy kipeästi ja päästän kiljahduksen. Eikö se piika osaa odottaa komentoa. Oikea imulutka. Anteeksi Herra vastaan nöyrästi. Hetken hiljaisuuden jälkeen käy komento Nuole! Aloitan rauhallisesti, mutta jo muutaman imaisun jälkeen masterini alkaa naida minua edestakaisella liikkeelä suuhun. Yritän parhaani, käytän kieltäni ja kuolaa valuu pitkin koskiani. Kumin tuoksu tulee nenääni jatkuvasti ja kiihotun entisestään. Muutamassa minuutissa isäntäni on valmis laskemaan lämpimän lastinsa kurkkuuni. Hän kiskoo minut tukasta niin, että olen aivan hänen lähellään naama ylöspäin. Hän nousee sohvalta seisomaan ja äänehdellen päästää lastin suolaista spermaa suuhuni. Nielen kaiken ja isäntäni komennosta avaan suuni ja näytän, että kaikki on nielty. Niiaten kiitän isäntääni ja olen taas valmiina uusiin haasteisiin.
Isäntäni komentaa minut maahan polvilleni ja kivuliaasti työntää pienen rasvatun anaalitapin neitseelliseen peppuuni. Se sattuu, mutta asettuu yllättäen mukavasti paikoilleen. Tästä alkaa takapuoleni koulutus tulevia sessioita varten. Teen töitä ahkerasti anustappi pyllyssäni. Valmistan iltapalan, tiskaan tiskit ja käyn lajittelemassa pyykit. Ajattelen, että tätä minä haluan. Haluan olla piika joka huolehtii talosta ja kotitöistä, sekä olla panopuu joka on aina käytettävissä isännän seksileluna ja samassa saada itse parempaa seksiä, mitä voisin keneltäkään ikäiseltäni saada.
Ilta toimien jälkeen saan luvan riisua palveluspukuni ja isäntänikin alkaa jo valmistautua nukkumaan menoon. Samassa hän kertoo huomisesta päivästä jolloin on tulossa hänen lapsena kylään. Olin suoritunut päivän tehtävistä niin hyvin, että saan kunnian tarjoille heille vappulounaan seuraavana päivänä. Innolla odotan ensimmäistä esiintymistäni julkisesti palveluspuvussa alistettuna sisäkkönä. Nukkumaan mennessä asetun isäntäni näyttämälle omalle paikalleni hänen sänkynsä viereen patjalle lattialle. Hän vielä varmuuden vuoksi kiinnittää minut siveysvyöhön, jottei kiimainen narttu saa päähänsä tyydyttää itseään yöllä sekä vielä kaulapannastani ketjulla oman sänkynsä jalkaan. Isäntä asettaa vielä minulle lattialle metallisen koiraruokakupin, jossa on piimää sekä kyljessä teksti "lutka". Hän käy nukkumaan ja itse nuolaisen hieman piimää kupistani ja vaivun ajatuksiini.. ja uneen.
Haluatko lukea vappulounaasta?
Luvassa olisi myös isännän firman juhlat.
Nöyrä piika.
Sano mua huoraksi (jatko-osa)
6
11245
Vastaukset
- rontti-72
Olen 36v mies joka tahtoisi olla tuo kirjoittamasi lutka...Ihanaa tekstiä...
- Pii(k)a
voih.. ;) se paikka on minulle varattu..
- Dooris
Pii(k)a kirjoitti:
voih.. ;) se paikka on minulle varattu..
Jatka ihmeessä tarinaa. Nautin teksteistäsi ja kaikesta siitä, mitä ne tuo mieleen. Minua kiihottaa suunnattomasti. Isäntäni vain on niin kaukana. Yritän olla kiltisti ja odottaa nätisti.
- just näin
Että kun tykkään.
Ei löydy tuota ensimmäistä osaa, onkohan se poistettu tai jotakin? Mutta hieno ja kiihottava tarina, tahtoisin tuollaisen palvelijan itsekin.
- japett
Käyttäkää vaikka hakua ja siihen kirjoittajan nimim. Sillä löytyy ensimmäinenkin osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057