synninpäästö DNA

elli empivä

minulle tuli eilen mokkulan kuukausimaksu ja se oli 29.90 € ja minulla on yhden megan kaista.
tulin siihen tulokseen että lasku on liian suuri ja soitinkin asiakaspalveluun jossa kysyin laskua, no asiakaspalvelu etsi laskun viitettä, mutta eivät löytäneet laskutettavaa yhteyttä ja näin ollen peruivat koko laskun ja näin ollen sain kuukauden ilmaiseksi.

eli jotain positiivistä DNA.

9

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dnalta.

Niin sen 1 megaisen hinta on muuten 19,80 kuussa.

• stayda

on aivan turha valittaa ylisuurista laskuista sillä virheitä sattuu kaikille ja niistä pitää vain oppia.

• todellakin

Ja sama lasku tuleekin seuraavaksi perintätoimiston kautta.
      Kuuluu Dna:n imagoon.
      Ei muistutuslaskua, vaan suoraan asiaan.
      Ilmeisesti dena kerää rojaltit tuolta perintäfirmalta..

• elli empivä

jos kehtaavat laittaa laskun tulemaan perintätoimiston kautta niin minä en maksa vaan vetoan asiakaspalveluun joka lupasi perua maksun kun ei maksavaa asiakasta ollut heidän luettelossaan.

• jo trollaa?

Siis netin yks kuuluisimmista paskanjauhajista ja dna-vihamielisistä tyypeistä, nimimerkki Viheraho on näköjään eksynyt tännekin jo dnata haukkumaan...

Hankkis itelleen elämän ettei tartte kehitellä satuja!

• virvatul
        elli empivä kirjoitti:

jos kehtaavat laittaa laskun tulemaan perintätoimiston kautta niin minä en maksa vaan vetoan asiakaspalveluun joka lupasi perua maksun kun ei maksavaa asiakasta ollut heidän luettelossaan.

mulla ollut DNA mokkula nyt puolivuotta ja se on toiminut hyvin, mutta ainut mikä ei toimi niin on DNA laskutus sillä joka laskun mukana on ollut joku ihmeen ylläpitomaksu 12 euroa.

olen kysynyt tätä aspasta ja aina on peruttu tuo 12 euroa laskusta eli en tiedä mistä on kysymys.

• vehvike
        jo trollaa? kirjoitti:

Siis netin yks kuuluisimmista paskanjauhajista ja dna-vihamielisistä tyypeistä, nimimerkki Viheraho on näköjään eksynyt tännekin jo dnata haukkumaan...

Hankkis itelleen elämän ettei tartte kehitellä satuja!

tällä palstalla puhutaan asiaa ja kukaan ei hauku DNA:ta suotta sillä on aivan totta että DNA on hieman jäljessä muista operaattoreista tekniikan ja laskutuksen kanssa.

• dnan
        vehvike kirjoitti:

tällä palstalla puhutaan asiaa ja kukaan ei hauku DNA:ta suotta sillä on aivan totta että DNA on hieman jäljessä muista operaattoreista tekniikan ja laskutuksen kanssa.

haukkuminen oli yhteenaikaan jopa muotia. Dna on oikeasti edellä muita operaattoreita monessakin asiassa.

• edelläkävijä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2789
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      19
      2605
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1654
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1575
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1493
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      34
      1271
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26