Tavalliseen maitoon

siirtyminen...

allergisten lasten kohdalla...miten olette tehneet?!

Eli jos lapsenne on allerginen esim. viljoille, mutta korvikkeelle (Nan tai Tutteli) ei, niin oletteko alkaneet antamaan ihan normaalisti 10kk iästä alkaen niitä hapanmaitotuotteita ja siitä vähitellen sitten tavallista maitoa? Vai oletteko siirtäneet ihan tarkoituksella maidon aloituksen myöhäisemmäksi, jottei allergisoituisi sillekin?

Kiitos, jos joku kertoisi kokemuksiaan... =)

6

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjeet käyttöön! Mh-bakteerit

      =>Kadonneiden maitohappobakteereiden arvoitus

      • ja vastaus

        kysymykseeni oli?


      • Allergiat syntyvät
        ja vastaus kirjoitti:

        kysymykseeni oli?

        ohutsuolen limakalvoilla noiden tärkeimpien mh-bakteereiden puutteen takia. Ja sinun pitäisi syöttää lapsellesi noita mh-bakteereita, jolloin niitä allergioita ei ole, eikä tule. Toki jos haluat, niin tätä ei ole pakko uskoa, kun olen kerennyt näitä tutkia vasta kahdeksan vuotta.


      • väännetään...
        Allergiat syntyvät kirjoitti:

        ohutsuolen limakalvoilla noiden tärkeimpien mh-bakteereiden puutteen takia. Ja sinun pitäisi syöttää lapsellesi noita mh-bakteereita, jolloin niitä allergioita ei ole, eikä tule. Toki jos haluat, niin tätä ei ole pakko uskoa, kun olen kerennyt näitä tutkia vasta kahdeksan vuotta.

        rautalangasta, mutta miten vaan... ;D

        Ensinnäkin meille tavallisille pulliaisille, jotka emme ole tutkineet mh-bakteereita kahdeksaa vuotta, tämä oli selkeämpi ja ymmärrettävämpi vastaus. Tuon toisen olis voinut vaikka linkittää. Mutta ei tämä edelleenkään ollut vastaus kysymykseeni. =)

        Ja tosiaan uskoo ken uskoo...mä en usko mitään ennen kuin itse näen! Vaikka asiaa olis tutkittu kuinka monta vuotta. Olikos sulla ittelläs lapsia? Entäs allergioita? Mitäs siinä tapauksessa, kun lapsi on jo allerginen, niin häviääkö kaikki yhtäkkiä, kun alkaa noita popsimaan? Vai ajattelitko, että aloittaisin ne enne maidon antamista, jolloin sille ei allergisoituis?


      • kysymyksiin.
        väännetään... kirjoitti:

        rautalangasta, mutta miten vaan... ;D

        Ensinnäkin meille tavallisille pulliaisille, jotka emme ole tutkineet mh-bakteereita kahdeksaa vuotta, tämä oli selkeämpi ja ymmärrettävämpi vastaus. Tuon toisen olis voinut vaikka linkittää. Mutta ei tämä edelleenkään ollut vastaus kysymykseeni. =)

        Ja tosiaan uskoo ken uskoo...mä en usko mitään ennen kuin itse näen! Vaikka asiaa olis tutkittu kuinka monta vuotta. Olikos sulla ittelläs lapsia? Entäs allergioita? Mitäs siinä tapauksessa, kun lapsi on jo allerginen, niin häviääkö kaikki yhtäkkiä, kun alkaa noita popsimaan? Vai ajattelitko, että aloittaisin ne enne maidon antamista, jolloin sille ei allergisoituis?

        Kun 8/2006 keksin tämän kolmen luonnollisen/elävän mh-bakteerin tarpeellisuuden limakalvoilla ja sen, että niitä on saatava vähintään 5-miljardia bakteeria/vrk jatkuvasti(!!), niin mietin ensin miten todistan sen että olen oikeassa. Ja päätin alkaa itse syömään po bakteereita jatkuvasti 9/2006 ja jos olen väärässä, niin siinä menee korkeintaan henki. Jos olen oikeassa niin taudit ja allergiat rupeavat paranemaan.
        3,5'kuukautta mhb.ta syötyäni parani laktoosi-intoleranssi ja migreeni,
        8,5'kuukautta mhb.ta syötyäni verenpaineeni normalisoitui-olin syönyt verenpainelääkkeitä 1,5pilleriä/vrk,
        12-13'kuukautta mhb.ta syötyäni jätin kaikki synteettiset lääkkeet tarpeettomana-kolesterolilääkkeet, jne!
        Minulla on yksi poika(29v), joka peri isältään ohuet limakalvot ja kerkesi jo kärsiä migreenistä-mutta ei enää. Lapsi ei peri allergioita vanhemmiltaan, vaan periytyvää on mh-bakteereiden puutten takia ohentuneet limakalvot!

        Kun lapsi on jo allerginen, niin lapsen limakalvoille on saatava(!!) näitä kolmea tärkeintä mh-bakteeria vähintään 10-miljardia bakteeria/vrk. Se mitenkä noita bakteereita lapsen ohutsuolen limakalvoille saadaan ohi mahalaukun happojen, määräytyy siitä, minkä ikäinen lapsi on ja kuinka pahasti hän on allerginen. Eli itse mh-bakteereille ei voi olla allerginen, mutta ongelmia saattaa aiheuttaa mhb-tuotteen valmistuksessa käytetty jokin oheis'aine(*/). Puheena olevat mh-bakteerit ovat samoja luonnollisia/eläviä mh-bakteereita, mitä lapsen ja aikuisen limakalvoilla on luonnostaankin.
        Tekstin mukaan lapsi on 10'kuukautinen ja jo allerginen, joten hänelle on käytettävä mhb-tuote'2(sisältää 3/3 tärkeintä bakteeria, mutta aika kallis), tai mhb-tuote'3(sisältää 2/3 tärkeintä mh-bakteeria) jauheena sotkettuna huoneen lämpöiseen soseeseen, tms. Anna lapselle mhb.ta näin 3-4'kuukautta ja sen jälkeen vasta maitotuotteita.
        Mhb-tuote'1 (sisältää 3/3 tärkeintä bakteeria), mutta se on nieltävä kapselin kuorineen(tarvitsee gelatiini-kuoren substanssin muodostamiseen) ja sisältää pienen määrän maitojauhetta, joten tässä tapauksessa sitä ei voi käyttää.

        */mhb-tuotteet:
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteerituotteet,_oikeat_bakteerit_sisaltavat.html


    • äitipöllö

      Jos ei maidon kanssa ole mitään ongelmia ollut, eikä ole muita (tarkeämpia) ruokakoleiluja tai virallisia altistuksia samaan aikaan, voi niitä hapanmaitotuotteita alkaa varovasti kokeilemaan 10 kk ikäisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2052
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1451
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1265
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      791
    Aihe