Paras uni ikinä

Uneksija8

Hyvän unen jälkeen olen koko päivän hyvällä tuulella. Oudoissakin unissa voi olla hyvä tunnelma:)Esimerkiksi yhdessä hauskassa unessa elin keskiajalla.

Mikä on paras unesi ikinä?

66

10726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jusu76

      Olin 20 kiloa laihempi ja ihailin pyykkilauta vatsaani .:-)

      • -unikuplamies-

        Hah hah voin kuvitella miesten ajatukset kun näkevät otsikon? Naurattaa. Mutta.
        En yleensä ui. Olin kuitenkin unessani Havajilla ja jouduin mereen. Lopulta se oli helpottavaa ja virkistävää. Ja tosi kirkkaat ja kauniit näkymät. Ei yhtään Sensoriittaa eikä erotiikkaa. Se oli kauniimpaa kirkkautta.


    • tattipää

      Mä näin sellast unta et sika paskansi sinist lunta

    • RyysyRyttynen

      Paras uneni:

      Lopetan parisuhteen Ewan McGregorin kanssa, joka ei halua erota. Unen värit on tosi voimakkaat, keväisen vihreät, kirkkaat. Olo on rakastunut, niin kuin ihastumisen tunteet oikeassa elämässä. Tiedän, että Ewan on naimisissa, joten haluan erota. Puhumme koko ajan englanniksi. Olemme ilmeisesti jonkun yliopiston pihalla. Rakennukset ympärillämme ovat vanhaa punatiiltä ja jossain lähellä on joki tai kanava, jossa sorsat huutavat. Keskustelemme suurista laakeista kivistä tehdyn portaikon puolivälissä, joten näen Ewanin takana rakennuksen ja ihmisiä, joilla kaikilla tuntuu olevan vaatteet päällä. Huomaan erityisesti tammet, joista pidän kovasti.

      Olin jostain järjettömästä syystä ihan äärettömän hyvällä tuulella koko sen päivän ja joka kerta kun muistan unen, alan hymyillä. Ehkä omituisin uni olla hyvällä tuulella :D

      • RyysyRyttynen

        Niin siis vaaleat vaatteet päällä


    • ex-nobelisti

      Tästä unesta on aikaa jo varmaan kolmekymmentä vuotta. Kirjoitin unessa kirjan, josta sain Nobelin kirjallisuupalkinnon. Unessa kävin jopa pokkaamassa kyseisen palkinnon. Tiesin näkeväni unta, mutta se kirjan tarina oli niin fantastinen,että ajattelin voivani kirjoittaa sen hereillä ollessanikin. Hoin itselleni ennen heräämistäni "muista juoni, muista juoni". Sitten heräsin ja olin unohtanut koko tarinan. Ottaa edelleen päähän, ei minusta siis sittenkään tule nobelistia... :-)

      • kakakaakaakaksa

        Itsekin muistan keksineeni unessa todella mahtavan elokuvan, mutta en muistanut sitä enää aamulla.

        Mutta unessa juoni saattaa kuulostaa paremmalta, kuin se oikeasti on, ja aamulla saa sitten naureskella, mistä paskasta sitä saikaan nobel-palkinnon..


      • ex-nobelisti
        kakakaakaakaksa kirjoitti:

        Itsekin muistan keksineeni unessa todella mahtavan elokuvan, mutta en muistanut sitä enää aamulla.

        Mutta unessa juoni saattaa kuulostaa paremmalta, kuin se oikeasti on, ja aamulla saa sitten naureskella, mistä paskasta sitä saikaan nobel-palkinnon..

        Unessa sitä osaa myös puhua eri kielillä hyvin. Olen huomannut puhuvani unessa sujuvaa englantia ja se ei tosiaankaan vastaa todellisuutta.
        Yksi mielenkiintoinen uni oli se, kun etsin hotellia Pekingissä (en ole koskaan siellä käynyt) venäjänkielisen kartan avulla. Oli siinä kuvioissa yhteensovittamista, mutta löysin perille!


    • jlkjlkjlkjlkj

      Unessani olin järvellä uimassa. Vesi oli tummanvihreää, lämmintä ja aivan peilityyntä. Järveä ympäröi vaaleanvihreä koivumetsä, taivas oli tumma kuin ukkospilvi. Uin pitkin hitain vedoin, etenin kuitenkin hyvää vauhtia. Vesi kannatteli kehoani, tunsin oloni todella voimakkaaksi ja kevyeksi. Herätessä oli virkeä ja levännyt olo.

      • ihme juttu

        Tuo uintiunesi tuntuu upealta, olen itse nähnyt vähän samantapaisia.


    • hehehe_n24

      Uneni on aika koominen ja sattu vasta. Sille on tullu naurettua melko monesti :D Olin kotikylällä paikallisessa lastenhoitopaikassa. Siellä ei ollut lapsia vaan pelkääviä aikusia ja oli yöaika. Selvis samantien siinä unessa että pihalla on Zombeja ja kaikkien piti istua hiirenhiljaa siellä talossa sisällä kun niillä zombeilla oli niin hyvä kuulo. Ääntäkään ei saanu päästää. Sitten kun aamu tuli niin kaikki lähti pihalle virittään ansoja niille. hehe.. Minun piti tehdä semmoinen pihakastelujärjestelmä jossa vedenmukana tuli mahtavat sähköiskut aina. Aamusta auringonlaskuun oltiin tekemäsä niitä ansoja ja ne jätettii yöksi päälle et jos niihin ne zombit kävelis. Tämänkin unen kohalla perskule heräsin sitte siihe et herätyskello soi. Tuo oli kyllä yks parhaimmista ja oudoimmista unista. Nauroin herättyäni vaikka kuin kauan tolle unelle :D Kaikkea sitä näkee. En ees tiiä mistä sain tommosen kimmokkeen tollaselle unelle. En mitää zombileffaakaan kahtonu ennen unia.

      • makeesti Salkkareita

        Siellä tehtiin jotakin vastaavaa,leffaa kait ?.


      • Unien enkeli

        Kyllä sinä olet jostakin tuon Zombi jutun saanut mieleesi. se saatta olla vaikka vain joku sana, joka viitta siihen. Sitten unessa kehittelit oikean hyvän leffatarinan. Sinulla on mielikuvitusta. jatka samaan tapaan niin saat naurusta hyvänolon hormooneja kehoosi:-)


    • Ford

      Paras uneni ikinä on kun sain tehdä elokuvaa Harrison Fordin kanssa jossain viidakossa. Vieläkin tulen hyvälle tuulelle. Minä ja Harrison:)

    • tihk

      Lapsena näin unta, että ollessani uimassa läheisellä järvellä löysin pohjasta kultakolikon. Sitten aloin löytämään niitä lisää ja kaikkea muutakin arvokasta. Olin unessani ihan innoissani rikastumisesta.

      Aamulla kerroin unesta perheelle ja mummoni sanoi sen olleen onnenuni. Hän ostikin minulle arvan, josta voitin 100 markkaa. Silloin tuli todella hyvä mieli!

    • harakanpoika

      ...ja osasin lentää. Sain kiitää taivaan sinessä ja tein hienoja ja henkeäsalpaavia kaarroksia taivaalla. Nauroin unessani ja herätessäni. Usein myös jälkeenpäin - niin ihanaa ja hauskaa oli se uni.

      • winQeä

        Mäkin olen nähnyt semmoista unta että aina kun käperryn kokoon, niin pystyn kohoamaan kohti kattoa. Luulin että se oli totta, ja aamulla oli ihan "jee mä osaan lentää!" mutta sitten tajusin että se oli unta. Olin vähän pettynyt. :)


    • Blimunda

      Kuljen unessa jotain sylissäni, tietäen että se alkaa liikkua. Se muuttuu liikkuvaksi hengeksi, joka vie minut mukanaan ylöspäin. Henki sanoo olevansa isäni vaikka on erinnäköinen. Tunnen vihaa ja kiukkua...mutta pääsen siitä eroon ja olen onnellinen. Isäni sanoo tulleensa käymään vaikka ei olisi saanut tulla.

    • The_Evil_Of_Silence

      Kivoimmat unet joista tykkään ovat yliluonnollisia voimia! Varsinkin ihmisten ohjaileminen sätkynuken tavoin, telekinesia, super nopeus, muodonmuutos sekä super vahva ovat minun suosikkini. Sivupersoonan tuleminen, joka näkyy peilin kautta, on kyllä aika outo uni mutta silti minä tykkäsin siitä unesta.

      Haluaisitteko kertoa, mitä nämä unet merkitsevät?

      ;)

      • voiolla:)

        Olet selvästikin katsonut Heroes-tv-sarjaa ? :)


      • The_Evil_Of_Silence
        voiolla:) kirjoitti:

        Olet selvästikin katsonut Heroes-tv-sarjaa ? :)

        Kun Heroes-sarja saapui ensimmäisen kerran Suomeen, monet (minä mukaanlukien) olivat lumoutuneet niin, että he voisivat ajatella ollakseen sarjan asemana ja on mahdollista että he tekevät faninovellin itsestään. Esim. tänne viime aikoina Suomi24:än on tullut etusivulle, jossa kysyttiin, minkälaisia yliluonnollisia voimia ihmiset haluaisivat.

        ^_^


      • joljjkhkjkj

        kun olin rannalla, huomasin yhtäkkiä että voin hengittää veden alla! Ilmoitin siitä heti ystävälleni ja hän alkoi nauraa (siis unessa). Hän päätti kuitenkin tulla katsomaan ja laittoi päällensä snorkkelin. Siinä aikamme sukeltelimme, ja viimein hän uskoi että osaan hengittää veden alla. :D

        Ja samassa unessa oli myös että olin töissä Stadiumissa. Pääsin kassalle, mistä olin aina unelmoinut. Aina kun asiakas tuli, en osannut käyttää kassakonetta. Minun piti aina pyytää eräs todella hyvännäköinen poika apuun. Hetken päästä eräs nainen hermostui(henkilökunnasta) ja passitti minut kenkäosastolle. Mutta siellä ei ollut asiakkaan asiakasta ketä auttaa. :D

        :'D


      • winQeä
        joljjkhkjkj kirjoitti:

        kun olin rannalla, huomasin yhtäkkiä että voin hengittää veden alla! Ilmoitin siitä heti ystävälleni ja hän alkoi nauraa (siis unessa). Hän päätti kuitenkin tulla katsomaan ja laittoi päällensä snorkkelin. Siinä aikamme sukeltelimme, ja viimein hän uskoi että osaan hengittää veden alla. :D

        Ja samassa unessa oli myös että olin töissä Stadiumissa. Pääsin kassalle, mistä olin aina unelmoinut. Aina kun asiakas tuli, en osannut käyttää kassakonetta. Minun piti aina pyytää eräs todella hyvännäköinen poika apuun. Hetken päästä eräs nainen hermostui(henkilökunnasta) ja passitti minut kenkäosastolle. Mutta siellä ei ollut asiakkaan asiakasta ketä auttaa. :D

        :'D

        Kerran unessa tehtiin jotain elokuvaa. Olin innoissani että musta tulisi elokuvatähti. Sitten siinä meidät laitettiin semmoisessa häkissä meren pohjaan. Pääsin jotenkin pois häkistä mutten veden alta. Yksi näyttelijä sanoi että kokeile hengittämistä veden alla. Mä kokeilin ja kappas vaan , osasin hengittää siellä. Sitten elokuva loppui ja juoksin kotiin. Menin suihkuun ja aloin leijua! Sitten oli isot juhlat kotona ja oli kaikkea hyvää ruokaa. Se oli mukavaa.


      • Pikkupojanpikkupippeli
        The_Evil_Of_Silence kirjoitti:

        Kun Heroes-sarja saapui ensimmäisen kerran Suomeen, monet (minä mukaanlukien) olivat lumoutuneet niin, että he voisivat ajatella ollakseen sarjan asemana ja on mahdollista että he tekevät faninovellin itsestään. Esim. tänne viime aikoina Suomi24:än on tullut etusivulle, jossa kysyttiin, minkälaisia yliluonnollisia voimia ihmiset haluaisivat.

        ^_^

        Mä tapaan nähdä unta että tulen jonnekkin tosi kauniiseen paikkaan. Ja usein pienenä näin unta että olohuoneen kellon viisarit alkoi mennä nopeesti ja ne viisarit piti aina viedä isälle. Kerran näin myös unta ehtä tapasin tytön jonka kaa olin jutellu netissä ei koskaan oikeessti tavattu tapasin toisen mutta joo se uni niin tavattiin ja oli hauskaa ja tuntui mahassa että tykkäsi siitä tytöstä paljon. Mutta mun paras uni oli kun olin parkkipaikalla ja juttelin yhden miehen kanssa olin silloin 6v yhräkkiä niin tuntui hyvältä pippelissä siis märkä uni tuli mutta mulla on ollu monta märkää une pikkupojkana mutta en muista niitä ton vaan muistan on luultavasti ollu joku muu tosi kiva juttu jotain että putoan ja tulee se ihana tunne pippelissä teinikänä en saanu koskaan märkää unee koska leiki joka päivä pari kolme kertaa päivässä niin ei tarttenut tulla unessa mutta jotain tunteita oon saanu vaan että se alkaa tuntumaan ja kerran niin allright kohta tulee okei jess jess ja sitten ei ei en halu herätä nyt just vi**u ja ei tullu usein niin näen unta että hyppään kun tulee kiva tunne pippelissä pienenä


    • ~ikävä~

      Unet, joita olen nähnyt miehestä jota rakastan, ovat parhaita unia...suuteleminen ja rakasteleminen hänen kanssaan...

    • <<<

      OLIN SMOKKI PÄÄLLÄ JA JOSSAIN PIPPALOISSA

    • ********

      Kävin ostamassa kaupasta arvan josta voitin 100 000€
      Muistan sen unen kuinka iloinen olin voitosta ja kuinka mahtavan mielihyvän tunsin.

      Mutta sitten koitti aika herätä ja voitte arvata että vitutti?

    • kanssa!

      Etumus pullotti koko päivän!

      Rakastellessani vaimoani unelmoin anopistani. Nami nami.

      t. Jari 45v. Oulusta

    • -Mimmi-89-

      Rakastelin unessa hämärässä elokuvateatterissa naisen kanssa. Siitä lähtien se on ollut salainen seksifantasiani, joka ei varmasti koskaan tule toteutumaan. ;)

      • winQeä

        Olen nähnyt useasti unta että olin tullut jostain ja oli vain pyyhe päällä. Siinä kodin portin pielessä seisoskeli paljon poikia. Yritin äkkiä ottaa jostain vaatteet että visin pukea ne päälleni mutta sitten pyyhe tippui ympäriltäni ja hipsin äkkiä pois paikalta.
        Mitä tämä tarkoittaa?


    • nsa

      Parhaita oli, kun uin Roger Mooren kanssa ja siinä uidessamme ajattelin, että hän on paljon paremman näkönen näin luonnossa kuin televisiossa.

    • hipilihippan

      Mun unet on usein jatkokertomuksia ja hyvin selkeitä. Pari vuotta sitten näin ensin unen että menin naimisiin tuntemattoman miehen kanssa. olo oli kovin onnellinen vielä herätessäkin. Seuraavana yönä näin unta että olin raskaana ja lääkärissä, joka kertoi minun odottavan kaksosia. Lääkäri kertoi myös että lapseni tulevat syntymään eri aikoihin. Väliä synnytyksillä on n. kaksi kuukautta. ja tämä johtuu siitä että lapsilla on eri isä. Muistan kuinka vakavana keskustelin lääkärin kanssa siitä kuinka se on mahdollista mytta hyvin harvinaista. Muistan myös miettineeni unessa ketkä ne isät ovat. Aamulla oli hauskaa... ja helpottavaa että se oli vain unta. Sen jälkeen olen odottanut lapsien syntymistä, mutta sitä ei ole vielä tapahtunut. Onkohan ne edes samaa väriä? :)

    • Marsu

      Minulla on pari toistuvaa unta. Toisessa alan keittämään kahvia, ja kun laitan lasisen kahvikannun hanan alle, vesi tulla poksahtaa valtavalla paineella hanasta ja kannu särkyy.. Toisessa unessa syön aina vaan purkkaa..?
      -Mutta, paras uneni liittyy lentämiseen. Olen useasti unessa huomannut että pystyn "pomppimaan" tooosi kooorkealle. Ihan kuin olisin jokin Marsupilami. Hyppelen voimajohtojen, kerrostalojen ja puiden yli. Ja kun olen ilmassa, voin alkaa räpyttelemään siipiäni, siis käsiäni, ja jään ilmaan ja pystyn todellakin lentämään. Upea ja erittäin voimakas kokemus! Herättyäni olo on todella fantastinen.

      • itsekin...

        ..luulen tietäväni mitä tarkoitat.Itselläni lentely-unet ovat valitettavan harvinaisia.Valitettavaa siksi, koska se on NIIN hauskaa.Eräs piirre niissä on että alan "polkea" jaloilla ja nousen ilmaan.


      • Marsu
        itsekin... kirjoitti:

        ..luulen tietäväni mitä tarkoitat.Itselläni lentely-unet ovat valitettavan harvinaisia.Valitettavaa siksi, koska se on NIIN hauskaa.Eräs piirre niissä on että alan "polkea" jaloilla ja nousen ilmaan.

        - kyllä, minullakin siihen liittyy tuota "poljentaa".. Jollain kummalla nosteella sitä sitten pääseekin ilmaan, ja sen jälkeen pystyn pomppimaan ja jäämään ilmaan! Aika harvoin enää näen tätä lentämistä, ainakaan en muista, mutta ne lentämiset ovat kyllä aivan mahtava kokemus.
        Joku väittää tämän liittyvän korkeaan verenpaineeeseen, joku taas sanoo näitä "lohikäärmeuniksi", elämää suuremmiksi, joita näkee todella harvat ja harvoin.


      • vaikea sanoa
        Marsu kirjoitti:

        - kyllä, minullakin siihen liittyy tuota "poljentaa".. Jollain kummalla nosteella sitä sitten pääseekin ilmaan, ja sen jälkeen pystyn pomppimaan ja jäämään ilmaan! Aika harvoin enää näen tätä lentämistä, ainakaan en muista, mutta ne lentämiset ovat kyllä aivan mahtava kokemus.
        Joku väittää tämän liittyvän korkeaan verenpaineeeseen, joku taas sanoo näitä "lohikäärmeuniksi", elämää suuremmiksi, joita näkee todella harvat ja harvoin.

        Vaikea tosiaan nimetä parasta unennäköä.
        Lentounet ovat kyllä mahtavia, niitä näin nuorempana usein. Lensin korkealla ja suuntaa otin usein nelostiestä alhaalla. Joskus oli sellainen vaara, että nousin liian korkealle ja suuntavaisto meni pois, se tuntui pelottavalta.
        Pakotilanteissa joskus juoksin johonkin korkealle paikalle enkä voinut enää paeta,silloin ponnistin vain lentoon ja pelastuin.
        Ehkä kuitenkin hieno seksiuni on parasta mitä voi nähdä, lukuunottamatta muutaman millin euron rahasäkkiä.


    • I-Iiiiines

      Olin hammalääkärissä Ankkalinnassa. Kuuntelin kun poikaystäväni Akun "nokkaa" porattiin ja katselin siinä samalla jalkojani jotka eivät ylettyneet lähimainkaan lattiaan. Minulla oli räpylät joissa oli kauniit, vaaleanpunaiset, pienet korkokengät :) Tiesin unessanikin olevani Iines Ankka. Uni oli vahva ja todellisen tuntuinen - olin reilusti aikuinen tämän nähdessäni.

      • winQeä

        Mäkin olen nähnyt unta Aku Ankasta. Iines oli siinä ja taisi olla karhukoplakin (?), niin ne alkoi siinä ärhennellä Akulle ja Iines hakkasi Akua käsilaukulla. Menin siihen Akun viereen ja huusin: "Tähän ankkaan ei kosketa!" sitten huomasin lukevani sarjakuvaa ja tämä tapahtuma oli siinä, minä mukaan lukien.
        Se oli outoa ja kivaa. Tuntui kuin olisin ollut rakastunut Akuun.


    • Peeetu1

      Ehdottomasi paras uneni oli kesällä kun olin mökillä perheeni kanssa ja vaimoni sisko oli myös perheensä kanssa paikalla.Koko päivän olimme rannalla ja illalla nuotiolla saatoin ehkä katsella vaimoni siskoa "sillä" silmällä ja voi veljet millaisen unen näin yöllä ;))
      No aamulla ei voinut kuin jatkaa tuijottelua ja illalla kun saunottiin tiesin kyllä mitä katsella:))

      • ihmettelen tosiaan

        Ala-arvoista. Kertoo paljon sinun tasosta ja moraalista. Inhottaa.


      • peeetu1
        ihmettelen tosiaan kirjoitti:

        Ala-arvoista. Kertoo paljon sinun tasosta ja moraalista. Inhottaa.

        Taidat itse olla inhottava!
        mikä olisi sen mukavampaa kuin paneskella siskosten kanssa yhdessä tai erikseen :==)
        Mut eikö aika luonnollista kun saunassa katselet alastonta vartaloa niin et mielessä kaikenlaista**?


    • messiaskompleksi

      Siistein fiilis on varmaankin ollut unissa, joissa olen ollut jotenkin ylimaallisen hyvä ja kykyjä omaava tms. Kerran näin unta, että liitelin maapallon yläpuolella, ja se näytti tosi pieneltä. Oikeastaan näytti, että olisin loikkinut mantereelta toiselle kartan päällä (vaikea selittää). Sitten olen pari kertaa nähnyt unta, jossa olen jotenkin messiaaninen, pelastamassa maailmaa tai muuten vaan tosi henkisenä ja viisaana opettajana :)

      Ja sitten vähän maallisempi suosikki-uni: yllätys, yllätys suutelin miehen kanssa, johon olin silloin umpirakastunut. Uni oli niin todellinen, että heräsin heti suudelman jälkeen, koska havahduin siihen, että eihän tämä voi olla totta, liian hyvältä tuntuu!

    • Nimetön

      Just näin vähän aikaa sit hyvän unen, jossa pääsin harrastamaan seksiä kaverin muijan kanssa, joka on joskus ollu kuumottavana ajatuksena mielessä :)

      Oma vaimoke ihmetteli aamulla, että miksi oon niin himokas heti aamusta

    • |POISONRED

      ehkä paras näkemäni uni oli kun nussin Batmanin kanssa. ja olin tuolloin 8-10 vuotias tyttö,kun näin ko.unen...

    • Turun tyttö78 .

      Ainakin yhden parhaista näin ihan äskettäin. Sain (voitin jotenkin) oman kala-altaan särkänniemeltä.
      Olen innokas akvaarioharrastaja, joten tuollainen noin 20,000 litrainen allas oli minulle ihana uni. Sain itse hankkia sinne kalat ja hoitaa altaan itse ja taisivat jopa maksaa siitä minulle jotain.

      • hjhjhjhjhjhjhj

        Viime yönä näin semmoista unta että ajelin kookkaan puoleista jakeluautoa paikallisella soratiellä. Aurinko paistoi ja oli todella hieno kesäinen sää. Minun piti olla ajelemassa jossakin ihan muualla, mutta en minä siitä välittänyt. Tunnelma oli oikein leppoisa ja töistä luistaminen oli kivaa.

        Kohta huomasin että eräässä risteyksessä tien penkalla kasvaa aivan jumalattoman kokoinen takiainen vai mikä lie ohdake. Yli 5m korkea ja ranteen paksuinen.

        En mokomaa ennen ole nähnyt, joten eikun kottero pysähdyksiin ja peruuttamaan siihen risteykseen parkkiin. Peilistä katsoin että takarengas menee sen ohdakkeen vierestä enkä aja sen yli. Mutta silti se otti ja kellahti kumoon sinne metsikköön.

        Hyppäsin autosta ulos ja menin sitten katsomaan outoa kasvia.

        Tuota pikaa paikalle ilmestyi joku ukko sitä rehua mittailemaan. Sanoi olevansa guinnesin ennätysten kirjasta ja tuo ohdake on ehkä maailman suurin, mutta pitää vielä papereista tarkistaa kun on vähän siinä hilkulla...

        Kohta paikalle singahti joku paikallinen asukki, joka tuon kasvin ilmeisesti oli ilmoittanut sille ennätys ukolle. Se katsoi sitä kaatunutta rehua silmät pyöreänä ja suu auki sanomatta sanaakaan.

        Minä siinä koetan jotain änkyttää että ja mutta kun ööö....

        No siihen se sitten loppui, mutta kyllä tuossa päivällä pisti vähän huvittamaan kun sitä muisteli :D


    • että näytin

      tosi kauniilta ja olo oli loistava,olin kai jossain kaupungilla kesä päivänä,ja tiesin että olin tosi hyvännäkönen...heräsin hiukset pystyssä siihen kun omapoika tuli pään päälle pomppimaan...olo ei ollut yhtä hehkeä herätessäni...

      • Yhdys sanat

        Yhdys sanat


      • pakko katsoa

        mitä näytetään.Vuosia sitten näin sellaisen unen että anoppi pyllisti ja näytteli persettään.Minulla oli tosi kiva anoppi eikä meillä milloinkaan ollut mitään erimielisyyksiä eikä riitoja,silti oli pakko katsoa unissa sen pyllistystä.


    • E.F.F

      Parhain ja huonoin uneni on sama.

      Kävelin yksin jossain metsässä, sitten näin nätin tytön ja lähdin seuraamaan häntä. Kadotin hänet, mutta kävelin unessa eteenpäin. Saavuin pienen lammen rannalle mihin istuunnuin. Sitten unen parhaaseen kohtaa. Tämä tyttö tuli taakseni, kietoi kätensä kaulani ympärille hellästi. Hänen hiuksensa kosketti minun niskaani. Minut valtasi lämmin tunne.

      Sitten uni loppui siihen ku herätys kello huusi ku palosireeni. Kirosin ja sammutin kellon. Sitten se sama lämmin tunne valtasi koko kehoni. Se oli paras uni koskaan, ja huonoin koska se keskeytyi.

    • Ikävä

      Rakastelu alusta loppuun, hitaasti, nautittavasti.
      Ja vielä vieraan kanssa!

    • Näkinen

      Näen ns. enneunia usein, mutta merkittävin uneni lienee se, kun näin koko elämänkaareni ja sen myötä saatoin laskea ikänikin. Kaikki on toteutunut ja tiedän, että loppukin on ihan ok. Kaikki enneunet muistan ja tiedän mitä ne tarkoittaa. Unet on väriunia, ei koskaan mustavalkoisia.

    • jarp

      Olin parin tyypin kanssa Tenolla kalassa 2000, tämä siis tosi. Yöllä uniini tuli Demi Moore, siis aivan omansa näköisenä, vaikken ollut kyseisen näyttelijättären kummempi fani. Enkä ennen tätä matkaa ollut mitään demin leffaa katsonut, tuskin tiesin koko ihmisestä mitään.
      Tämä kaunotar tuli sitten unessa aivan rintapanssariin, esitteli itsensä ja puhui ensin englantia ja sanoi olevansa actress. Unessa en mokomaa tuntenut. Aivan toden tuntuista oli.
      Aamulla kämppäkaverit melkein pisti mut ulos kun kyselin Demin perään.
      En sitten unissaankaan saanut tai en kuvitellutkaan saavani. Unissakin kunnioitin näyttelijätärtä.
      Demin leffoja katson kuitenkin (eri silmällä) Ollaanhan me deittailtu.

    • .....

      Tämä kauhuleffamainen uni oli niin outo että se jäi mieleeni. Jollakin tapaa tykkäsin unesta, sillä pidänhän muutenkin kauhuelokuvista. Jännä että mieli pystyi tuottamaan jotakin tällaista, sillä minulla on aika huono mielikuvitus noin muuten. Tässä siis se uni:

      Olin jossakin suuressa ja kauniissa talossa vieraana ja seisoin eteisaulassa seuranani talonväkeä, mies ja nainen. Pyysin lupaa käydä suihkussa ja he neuvoivat että suihku on kellarikerroksessa ja saisin mennä sinne, kunhan en avaisi sinistä ovea (vai olikohan se punainen? nyt muisti pettää).

      Menin alas suureen ja hallimaiseen harmaaseen suihkutilaan, jossa oli useita suihkuja. Yhden suihkun alla oli pieni harmaaihoinen ja mustatukkainen poikalapsi, jota tervehdin ohi kävellessäni. Poika pysyi selin minuun eikä reagoinut mitenkään tervehdykseeni. Sen enempää pojasta välittämättä menin toisen suihkun alle. Kohta poika seisoi edessäni ja kuulosti uhkaavalta. Hänen silmänsä pyörivät päässä ja hänestä tuli demoninen vaikutelma. En muista mitä hän sanoi, mutta jotakin todella loukkaavaa se oli ja lopulta hän uhkasi jopa tappaa minut. Siinä vaiheessa säntäsin pakoon. Ylös vieviä portaita etsiessä näin sen kyseisen sinisen oven josta minua oli varoitettu. Se oli raollaan. Juoksin punaisia portaita ylös.

      Myöhemmin minulle selvisi, että suihkussa ollut poika asui sen sinisen oven takana ja oli jotenkin päässyt livahtamaan karkuun. Isäntäväki kuitenkin kertoi, että poika on nyt saatu takaisin oven taakse. Siitä huolimatta kuulin alhaalta yhä tulevan suihkun ääntä.

      • parsa102

        Paras uneni oli kun osasin lentää lensin vaan kaupungilla ja hypin kaikkialle ja tein vaikka mitä hauskaa.


    • Turrrnipsi

      Oikeastaan aika outoa, muistan enää vain tämän pienen pätkän unta, mutta silloin tunsin niin valtavaa rauhaa, että seuraavana aamunakin oli vielä hyvä olla.

      Muistan siis korkean huoneen, aivan kuin kirkossa, ja sen katossa oli ikkuna josta siivilöityi sisään pehmeää valoa. Koko huone oli taivaansininen, jossa oli pieniä kultaisia yksityiskohtia. Keskellä huonetta seisoi neljä pylvästä, joita suojasivat miltei näkymättömät verhot. Huonetta käveli ympäri vähän kuin lohikäärmemäinen vartija, joka käveli kuitenkin kahdella jalalla. Astelin verhojen taakse, ja edessäni oli pieni kehto. Kehdossa nukkui pieni "toukka", tai oikeestaan en osaa selittää mikä se oli. :D Vähän kuin lohikäärme ilman siipiä, ja sillä oli suuret, siniset silmät, joilla se katteli mua ja hymyili. Koko huoneen ilmapiiri oli niin rauhoittava ja viileä, että vielä edelleen tahtoisin nähä sen unen uudelleen.

      En usko, että unella mitään valtavaa tarkoitusta oli, enkä mielestäni ollut katsonut mitään tuohon viittaavaa elokuvaakaan. Koskaan ole nähnyt moista. oO Ehkä vielä joskus saisin maalattua tuon unen paperille..

    • assin silta

      Paras uneni oli joskus pari kuukautta sitten Kun näin unta että vedin aasia perseeseen se tuntui ihan oikealta! sain yöllisen orgasmin unessa aasin kanssa

    • mies27v.

      mun paras uni oli se, missä mä lemmiskelin mun tuttavan kaa, joka on mies. se ei siis ollu semmost fyysistä seksiä vaan enemmän psyykkistä - me oltiin sylikkäin sekä suudeltii toisiamme. aamul oli sanoinkuvaamattoman ihana olo :))

      • _rapu_

        .. mutta tällasta unta viime yönä:

        olin muumilaaksossa. muumipappa ja muumipeikko halusivat pelastaa muumilaakson pimeydeltä (ainakin tällaisen kuvan sain tästä unesta) ja nuuska muikkunen tuli siihen jotain selittämään että " teidän täytyy uskaltaa mennä sinne missä aurinko on kuollut " ja muumit sitten lähtivät jollain ihme raketilla, minä istuin kyydissä. raketti teki silmukoita, meni pää alaspäin ja sivuttain. se tuntui mahtavalta, ihan niinkuin vuoristoradassa.. en tiedä miksi tää oli niin kiva uni. :D


    • Uninen2

      Näin tämän unen teininä:
      Olin highschoolissa ja siellä oli myös tyttö joka on ihastukseni kohde...
      Ja myös koko luokkani, sitten unessa istuin hänen vieressään olin todella iloinen :):) Naureskelimme siinä kaikelle. Kun koulu loppui menimme jonnekkin koskelle kahdestaan ja siellä oli joku aikamatkaaja :o
      Menimme hänen aikakoneella pari vuotta menneisyyteen tyttö, ihastukseni oli tuolloin about 14-15 vuotias mutta sitten aikamatkaaja halusi lähteä ylittämään koskea kylmää koskea ja sitten mitäs muutakaan kun minä uppoan ja näen kun tyttö itkee, se tekee minutkin surulliseksi mutta myös hiukan iloiseksi koska tiedän että hän välittää minusta hiukan. Mutta kun kuolen he jatkavat matkaa pystyn jotenkin siirtymään aikamatkaajan aivoihin ja sanon hänelle viisauksia ja hän ja tyttö tulevat pelastamaan minut vaikka kuolinkin, silti olin elossa aikamatkaaja häipyi ja me jäimme vuoteen 1997 kasvoimme, menimme naimisiin (ja se kaikki tapahtui silmänräpäyksessä) Olin niin onnellinen kun voi ihminen olla mutta sitten heräsin ;(((((((( ;O Itkin kokopäivän koska tyttö joka on luokallani ei tiedä siitä mitään ja hän on vielä suosittu ja minä en niin suositto semmoinen keskiverto. Hänen kanssaan on vaikea puhua yksin koska aina on jotain muita tyttöja TAI sitten joku kovispoikalauma, siinä se.

    • tyttönen -98

      Pras uneni on, kun näin unessani ihailemani pop tähden, ainakun näen hänet, saan kylmiä väreitä, olen aina halunnut nähdä hänet ja halata häntä, jutella hänelle, katsoa häntä suoraan tummiin ruskeisiin silmiin, haroa hänen tummaa tukkaansa, ihailla hänen voimakkaita käsiänsä ja hyväillä hänen lihaksikasta vartaloansa, juuri tuo tapahtui unessani, en tule unohtamaan sitä koskaan!

    • tyttö -99

      Itse mun paras uneni oli ku näin unta mun ihastuksesta

    • uneskelija

      Olin merenneito, olin suden kaveri, olin jäniksen kaveri, olin vampyyri ja sain tuntea minkälaista se oli

    • Anonyymi

      Oli joku juttu kaikki oli juonu ja tälleeesä oltiin jossainn kopissa joku noin 5henkilöä ja sitte siellä oli yks muijja jota menin sitten nukkumaan ja ohjasin itte sitä unta ja heräsin kolmen työnnö jälkeen ja kun heräsin nii liikuin kuten ilmaa olisin nussinut oli mahtava uni!!!(: Haluisisn kokea uudestaan ku muijaeu anna aina ):

      • Anonyymi

        Ei nukkumaan vaan nussimaaan tarkoitin!(:


    • Anonyymi

      Joku rakkausjuttu, en olisi halunnut herätä...

      Muutenkin aamu uninen, karseeta herätä uuteen päivään.

      Yö on ihanaa aikaa, rauhallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe