muutaman Nokian osakkeen,mistä niitä saa ja miten toimia,onko pakko ostaa paljon,voiko ostaa vaikka viisi kpl
Miten yksinkertainen
2
2710
Vastaukset
- Nig
hoituu, voit ostaa itteles tai lapsiles,
mutta kysy nyt joltain >oikealta ystävältäsi - ostaa..
Kuten joku selitti, pankissa asia hoituu. Siellä avataan säilytystili, josta menee maksua, joten muutamaa osaketta ei kannata ostaa ja säilyttää.Yleensä minimimäärä on satoja kappaleita 5-30 euroa maksavia osakkeita, jotta niillä saisi jotain tuottoa (tai tappiota) Nyt kun osakkeet ovat halpoja, nimenomaan silloin niitä pitää ostaa, eli nyt. Tosin kukaan ei tiedä halpenevatko vielä. Nyt kannattaa ostaa sellaisia osakkeita, joissa on suuri vaihto ja jakavat osinkoa. Monet firmat ei jaa osinkoa ollenkaan. Pankissa hoitavat homman myös siten, jotta voit käydä kauppaa netin kautta kotonasi ihan itse, se on tosiaan yhtä helppoa kuin heinän teko. Osakekauppa on tavallaan peliä, jossa voi myös hävitä, ainakin lyhyellä aikavälillä, joten jäitä hattuun kun pelataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419