Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rapum ei sanoilla tunteile

Skoputyty

Oon vähäön pettynyt...kuukausi deittailua takana ja onneton kommentti, et on vähän pihkassa tai et viihtyy mun seurassa on tullut. Ei liioin kehu kauniiksi, söpöksi tai ihanaksi niinkuin olen tottunut muiden merkkien edustajilta kuulemaan (itserakas skopu kaipaa kehuja?) Hyväkroppaiseksi ja uskomattomaksi pakkaukseksi yms. on sanonut rakastelun aikana. Osoittaa kyllä tunteita pitämällä tosi lähellä, halailemalla ja pussaamalla ja hellimällä mua. Ois vaan ihana kuullakin jotain...Onks tavatonta??

9

1587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............j,......

      ON.

    • rapumiehen nainen. :)

      Rapumies osoittaa tunteitaan nimenomaan tekemällä; halailee, suukottelee, hellii..

      Tietääkseni me ravut ollaan ei-niin-verbaalisia kuin muut merkit. Tai sitten miehes vaa haluu edetä hitaasti joten kehut ulkonäöstäs tulee varmasti myöhemmin.

      Mut miksi ees haluut sinun ulkonäköä heti kehuttavan?

      • alkup.

        Hyvä kysymys. Johtuu varmaan pitkästä liitosta vaakamiehen kanssa. Sain koko ajan kuulla olevani ruma ja epäkelpo. Pukeuduin väärin, hiukset olivat vääränlaiset ja tietty olin läski lehmä. Kai sitä muuttui liian pinnalliseksi ja ulkonäkökeskeiseksi. Tietysti olisi ihana kuulla kehuja myös luonteenpiirteistä... oikein nolottaa kun tajusin nyt tän asian. Mut kiva kuulla, että ravut on sellasia ei niin verbaalisia. Kyllä fyysinenkin hellittely on ihanaa! Tulee vaan välillä semmonen olo, että tykkääköhän tuo oikeasti musta, kun ei sitä ääneen sano. Kalamiehen kans oli taas sitä, et se koko ajan hehkutti, mutta siihen ei voinu luottaa kuitenkaan. Rapu vaikuttaa tosi luotettavalta mieheltä. Ja ehkä hän myös sitten tosiaan tarkoitaa mitä sanoo.


      • ei kai se
        alkup. kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Johtuu varmaan pitkästä liitosta vaakamiehen kanssa. Sain koko ajan kuulla olevani ruma ja epäkelpo. Pukeuduin väärin, hiukset olivat vääränlaiset ja tietty olin läski lehmä. Kai sitä muuttui liian pinnalliseksi ja ulkonäkökeskeiseksi. Tietysti olisi ihana kuulla kehuja myös luonteenpiirteistä... oikein nolottaa kun tajusin nyt tän asian. Mut kiva kuulla, että ravut on sellasia ei niin verbaalisia. Kyllä fyysinenkin hellittely on ihanaa! Tulee vaan välillä semmonen olo, että tykkääköhän tuo oikeasti musta, kun ei sitä ääneen sano. Kalamiehen kans oli taas sitä, et se koko ajan hehkutti, mutta siihen ei voinu luottaa kuitenkaan. Rapu vaikuttaa tosi luotettavalta mieheltä. Ja ehkä hän myös sitten tosiaan tarkoitaa mitä sanoo.

        tarkoota notta kaikki ravut on ei verbaaleja jos tää yksi ei paljoon sanoolla hempeile tai jos joku kala teki niin ja vaaka noin niin kaikki kalat ja vaakat oistaas sit semmoosia tai tämmöösiä!


      • Saivarrellaan
        ei kai se kirjoitti:

        tarkoota notta kaikki ravut on ei verbaaleja jos tää yksi ei paljoon sanoolla hempeile tai jos joku kala teki niin ja vaaka noin niin kaikki kalat ja vaakat oistaas sit semmoosia tai tämmöösiä!

        No ei tietenkään. Tässä ny puidaan ja spekuloidaan niinku tällä palstalla ylleensä. Haetaan vastaavuuksia ja sitä kautta apuja omiin suhteisiin etc. Tietty nämä asiat on myös temperamenttikysymyksiä ja kasvatuksen ja kehityksen tulosta sosiaalisissa ympäristöissä. Mutta miksi ihmeessä sitten luetaan ja kirjoitellaan tänne horoskooppipalstalle? Ihan pöhköö toki, mutta kivaa ajanvietettä. Niin että tässä oli jo 2 rapua jotka eivät ole verbaalisesti tunnepuolella lahjakkaita vaan esittävät asian enemmän tekojen kautta. Löytyykö vielä muita, niin voimme vahvistaa teorian? :)


      • ensimmäisenä vastannu
        alkup. kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Johtuu varmaan pitkästä liitosta vaakamiehen kanssa. Sain koko ajan kuulla olevani ruma ja epäkelpo. Pukeuduin väärin, hiukset olivat vääränlaiset ja tietty olin läski lehmä. Kai sitä muuttui liian pinnalliseksi ja ulkonäkökeskeiseksi. Tietysti olisi ihana kuulla kehuja myös luonteenpiirteistä... oikein nolottaa kun tajusin nyt tän asian. Mut kiva kuulla, että ravut on sellasia ei niin verbaalisia. Kyllä fyysinenkin hellittely on ihanaa! Tulee vaan välillä semmonen olo, että tykkääköhän tuo oikeasti musta, kun ei sitä ääneen sano. Kalamiehen kans oli taas sitä, et se koko ajan hehkutti, mutta siihen ei voinu luottaa kuitenkaan. Rapu vaikuttaa tosi luotettavalta mieheltä. Ja ehkä hän myös sitten tosiaan tarkoitaa mitä sanoo.

        Karua haukkua sinuu lehmäksi.
        Joo, totta. omasta kokemuksesta tietää sen, etä rapumies ei oo nii verbaalinen. Osoittaa tykkäämisensä oikeastikki halailemalla.

        Toivotan onnee siule!


      • yleisesti ottaen, kun luetaan
        ei kai se kirjoitti:

        tarkoota notta kaikki ravut on ei verbaaleja jos tää yksi ei paljoon sanoolla hempeile tai jos joku kala teki niin ja vaaka noin niin kaikki kalat ja vaakat oistaas sit semmoosia tai tämmöösiä!

        rapujen horoskooppia, ja niiden luonteenpiirteitä ja ominaisuuksia, siellä nousee ei verbaalisuus.
        Mut sehä on vaa oletus, eikä meinaa sitä et kaikki ois ei verbaalisia.


      • Ailemayu
        yleisesti ottaen, kun luetaan kirjoitti:

        rapujen horoskooppia, ja niiden luonteenpiirteitä ja ominaisuuksia, siellä nousee ei verbaalisuus.
        Mut sehä on vaa oletus, eikä meinaa sitä et kaikki ois ei verbaalisia.

        Ravut yhdistetään verbaalisuuteen. Tapaamani ravut (joita ei ole monta, koska en yleensä tapaa heitä) ovat olleet puheliaita ja itsekin olen erityisen puhelias monenkin ihmisen seurassa. Hiljainen olen useimmiten silloin kun työskentelen.


    • imarrelty*

      Olen seurustellut rapu miehen kanssa kohta 5 vuotta eikä hän sanojansa säästele. Kehuja ulkonäöstä ja muustakin tulee päivittäin, tuntee olonsa oikein prinsessaksi kun toinen on niin huomaavainen. Kun vielä ottaa huomioon kauanko ollaan oltu yhdessä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe