Ducati monster 600

italiaano

Olisiko kellään kokemuksia tuosta kyseisestä pyörästä esim. Onko kuinka kestävä pyörä, pystyykö kuinka hyvin ajaa matka ajoa ja onko kuinka tehokas? Kiitos jo etukäteen vastanneille!

4

5661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihan soiva peli

ja kokemusta on muutama vuosi. Ihan kestäväkin on, mulla ei ole ilmaantunut mitään varsinaisia vikoja. Jarruja, besaa ja renkaita syö niinkuin kaikki muutkin pyörät. Kaupungissa ketterä ja mutkatielläkin mukava. Ja ylläripylläri motarilla nakupyörä ei ole mikään ajonautinto. Jos mukavaa ja hiljaista matkapyörää etsit suosittelen jotain bemaria talonkokoisella tuulilasilla tai muuta homosohvaa tai sitten ihan vaan autoa. Monsterista saa sen sijaan muuten hyviä fiiliksiä unohtamatta ducatin muhkeita soundeja (äänet tietysti edellyttää putkien muutostöitä).

• terveselkäinen

Monsterin takajousitus on kivikova.

Jos on selkävaivoja, niin Monster kannattaa unohtaa. Itse huonoselkäisenä kykenin ajamaan Monsterilla 2 500 km, sitten oli pakko myydä pois ja ostaa Bema.

Muuten Monster oli kylla minusta kaunis ja viehättävä pyörä.

• ST 800
        terveselkäinen kirjoitti:

Monsterin takajousitus on kivikova.

Jos on selkävaivoja, niin Monster kannattaa unohtaa. Itse huonoselkäisenä kykenin ajamaan Monsterilla 2 500 km, sitten oli pakko myydä pois ja ostaa Bema.

Muuten Monster oli kylla minusta kaunis ja viehättävä pyörä.

Olen hankkimassa vaimolle omaa pyörää ja valinta olisi kutakuinkin päätymässä 600:een Monsteriin. En tunne Ducateja kovinkaan hyvin (koska ajan BMW:llä!). Millainen pyörä ajaa, kestävyys, ongelmat jne käyttökokemukset. Millaisena näette noin 2000 mallisen ja 20 000 km ajetun vehkeen olevan hinnaltaan.

Kiitos tiedoista!

• IC-350

Naisten pyörä melko laiska ei oikealle motoristille noita pienellä konella olevia suosittelisi teho ja vääntö lopuu ennen aikojaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe