Olisiko kellään kokemuksia tuosta kyseisestä pyörästä esim. Onko kuinka kestävä pyörä, pystyykö kuinka hyvin ajaa matka ajoa ja onko kuinka tehokas? Kiitos jo etukäteen vastanneille!
Ducati monster 600
4
5884
Vastaukset
- on ihan soiva peli
ja kokemusta on muutama vuosi. Ihan kestäväkin on, mulla ei ole ilmaantunut mitään varsinaisia vikoja. Jarruja, besaa ja renkaita syö niinkuin kaikki muutkin pyörät. Kaupungissa ketterä ja mutkatielläkin mukava. Ja ylläripylläri motarilla nakupyörä ei ole mikään ajonautinto. Jos mukavaa ja hiljaista matkapyörää etsit suosittelen jotain bemaria talonkokoisella tuulilasilla tai muuta homosohvaa tai sitten ihan vaan autoa. Monsterista saa sen sijaan muuten hyviä fiiliksiä unohtamatta ducatin muhkeita soundeja (äänet tietysti edellyttää putkien muutostöitä).
- terveselkäinen
Monsterin takajousitus on kivikova.
Jos on selkävaivoja, niin Monster kannattaa unohtaa. Itse huonoselkäisenä kykenin ajamaan Monsterilla 2 500 km, sitten oli pakko myydä pois ja ostaa Bema.
Muuten Monster oli kylla minusta kaunis ja viehättävä pyörä. - ST 800
terveselkäinen kirjoitti:
Monsterin takajousitus on kivikova.
Jos on selkävaivoja, niin Monster kannattaa unohtaa. Itse huonoselkäisenä kykenin ajamaan Monsterilla 2 500 km, sitten oli pakko myydä pois ja ostaa Bema.
Muuten Monster oli kylla minusta kaunis ja viehättävä pyörä.Olen hankkimassa vaimolle omaa pyörää ja valinta olisi kutakuinkin päätymässä 600:een Monsteriin. En tunne Ducateja kovinkaan hyvin (koska ajan BMW:llä!). Millainen pyörä ajaa, kestävyys, ongelmat jne käyttökokemukset. Millaisena näette noin 2000 mallisen ja 20 000 km ajetun vehkeen olevan hinnaltaan.
Kiitos tiedoista!
- IC-350
Naisten pyörä melko laiska ei oikealle motoristille noita pienellä konella olevia suosittelisi teho ja vääntö lopuu ennen aikojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1463217EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1101483
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451227Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601027
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23873- 42837