Kakko & Kauppila teitä vihaan!

Kausikortille katetta!

Kyllä on vituttanut katsoa koko kausi teidän pelaamista kotona ja vieraissa. Nytkin tv pelissä Kakko aivan kusessa kokoajan kiekollisena ja jalalla ei kerkee mihinkään. Auttamatta ei liigatasoa enää. Kaikki lätkää katsoneet/tajuavat huomasivat tämän jo viime kautena. Ja mihin vittuun kauppilan hyökkäyspään pelaaminen on hävinnyt ruotsiin muuton jälkeen? Eväät loppuu punaviivalle ja aivan karmivia syöttöharhoja vastustajille varsinkin näissä tv peleissä. Heittäkään molemmat pois ensikauden porukasta. Kakko ainakin. Kauppilalle rooli 3-4 ketjusta joudutaan väkisin antamaan kun sopparia jäljellä, mutta ei hyökkäävästä ketjusta missään nimessä. EIKÄ YLIVOIMAA SILLE ENEMPÄÄ KIITOS!!!!

6

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

itse odotan Välieräparia Blues-Pelicans vesi kielellä.ja Tps-jyp.Jokerit-KÄRPÄT PAREJA JA HPK-KALPA PELEJÄ

• JJ90

Voi vittu jos Kakko saa jatkopahvin niin pitää olla organisaatiossa jo vikaa silloin. Ei tarvi enää edes säälistä antaa kun muijakaan ei ole enää pelsuilla töissä.

• Huh huh

EKKUEKKUEKKUEKKUEKKUEKKU....... eilen pelin loistokkain suoritus nähtiin kun ekku lämppäs uudelle kanukille hyvän alanurkkavedon parista metristä. Harmi vaan että oli oma veskari, mutta maali on aina maali.....jatkopahvia kouraan enskaudelle taas. PRKL.

Toivotaan että suursiivouksessa lähtöpassit saisivat myös Kauppila, Koivunen, Helenius, Saarinen, Santavuori, Jantunen, Forsström, Suhonen....aika paljon on puhistettavaa.....

• Kaanitar
        Huh huh kirjoitti:

EKKUEKKUEKKUEKKUEKKUEKKU....... eilen pelin loistokkain suoritus nähtiin kun ekku lämppäs uudelle kanukille hyvän alanurkkavedon parista metristä. Harmi vaan että oli oma veskari, mutta maali on aina maali.....jatkopahvia kouraan enskaudelle taas. PRKL.

Toivotaan että suursiivouksessa lähtöpassit saisivat myös Kauppila, Koivunen, Helenius, Saarinen, Santavuori, Jantunen, Forsström, Suhonen....aika paljon on puhistettavaa.....

Olin jo viime keväänä äkäinen Kakon ja Koivusen jatkopahveita. Kauppila ja Jantunen sopisivat pienellä peliajalla nelosketjun laitureiksi. Kakko ja Koivunen olisi pitänyt korvata ajat sitten vaikkapa A-junnuilla. Tuskin junnut olisivat hitaampia olleet, vaikka junnumaisia virheitä tekisivätkin ja nuoret ovat kehityskelpoisia.

Plussan puolelle laittaisin vain Aaltosen, Heinon, Rinkisen ja Sopasen. Maalivahteja on turha haukkua, jos kentältä ei apuja tule.

• tsempaaja
        Huh huh kirjoitti:

Kyllä tehtiin väärä valinta kun otettiin Helenius kuluttamaan jäähyaitiota ja hallien vesilaskua.Toivola pidä ARAN luottopelaajat jäällä etkä heittele niitä HEINOLAN ja LAHDEN väliä.

• erkki kakka

Enhän mä mikään kiekko tietäjä oo, mutta tosiaan toi kakon homma ihmetyttää, että millä helevatalla se on pelannu viimeset kaks kautta. Kaveri on hidas ja taidot jotain maakuntasarja tasoa. Kaudella 2007-2008 tuli todettua moneen kertaan, että äijä heiluu viimestä kautta. Mutta EI.
      Vielä se polkee perässä ja koukkii jäähyjä kun ei pysy perässä. No koukku jäähyt on ehkä jääny vähemmälle, mutta sitä enempi soi omissa...
      Olis kiva kuulla perustelut miksi se vielä pelaa ja nauttii ihan kohtuu palkkaakin. Vaikka mitäpä se mulle kuuluu, kun en enää hallillekaan vaivaudu. Mikä taas johtuu katsojaa kohtaan ylimielisestä organisaaatiosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2222
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1619
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe