Kakko & Kauppila teitä vihaan!

Kausikortille katetta!

Kyllä on vituttanut katsoa koko kausi teidän pelaamista kotona ja vieraissa. Nytkin tv pelissä Kakko aivan kusessa kokoajan kiekollisena ja jalalla ei kerkee mihinkään. Auttamatta ei liigatasoa enää. Kaikki lätkää katsoneet/tajuavat huomasivat tämän jo viime kautena. Ja mihin vittuun kauppilan hyökkäyspään pelaaminen on hävinnyt ruotsiin muuton jälkeen? Eväät loppuu punaviivalle ja aivan karmivia syöttöharhoja vastustajille varsinkin näissä tv peleissä. Heittäkään molemmat pois ensikauden porukasta. Kakko ainakin. Kauppilalle rooli 3-4 ketjusta joudutaan väkisin antamaan kun sopparia jäljellä, mutta ei hyökkäävästä ketjusta missään nimessä. EIKÄ YLIVOIMAA SILLE ENEMPÄÄ KIITOS!!!!

6

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

      itse odotan Välieräparia Blues-Pelicans vesi kielellä.ja Tps-jyp.Jokerit-KÄRPÄT PAREJA JA HPK-KALPA PELEJÄ

    • JJ90

      Voi vittu jos Kakko saa jatkopahvin niin pitää olla organisaatiossa jo vikaa silloin. Ei tarvi enää edes säälistä antaa kun muijakaan ei ole enää pelsuilla töissä.

      • Huh huh

        EKKUEKKUEKKUEKKUEKKUEKKU....... eilen pelin loistokkain suoritus nähtiin kun ekku lämppäs uudelle kanukille hyvän alanurkkavedon parista metristä. Harmi vaan että oli oma veskari, mutta maali on aina maali.....jatkopahvia kouraan enskaudelle taas. PRKL.

        Toivotaan että suursiivouksessa lähtöpassit saisivat myös Kauppila, Koivunen, Helenius, Saarinen, Santavuori, Jantunen, Forsström, Suhonen....aika paljon on puhistettavaa.....


      • Kaanitar
        Huh huh kirjoitti:

        EKKUEKKUEKKUEKKUEKKUEKKU....... eilen pelin loistokkain suoritus nähtiin kun ekku lämppäs uudelle kanukille hyvän alanurkkavedon parista metristä. Harmi vaan että oli oma veskari, mutta maali on aina maali.....jatkopahvia kouraan enskaudelle taas. PRKL.

        Toivotaan että suursiivouksessa lähtöpassit saisivat myös Kauppila, Koivunen, Helenius, Saarinen, Santavuori, Jantunen, Forsström, Suhonen....aika paljon on puhistettavaa.....

        Olin jo viime keväänä äkäinen Kakon ja Koivusen jatkopahveita. Kauppila ja Jantunen sopisivat pienellä peliajalla nelosketjun laitureiksi. Kakko ja Koivunen olisi pitänyt korvata ajat sitten vaikkapa A-junnuilla. Tuskin junnut olisivat hitaampia olleet, vaikka junnumaisia virheitä tekisivätkin ja nuoret ovat kehityskelpoisia.

        Plussan puolelle laittaisin vain Aaltosen, Heinon, Rinkisen ja Sopasen. Maalivahteja on turha haukkua, jos kentältä ei apuja tule.


      • tsempaaja
        Huh huh kirjoitti:

        EKKUEKKUEKKUEKKUEKKUEKKU....... eilen pelin loistokkain suoritus nähtiin kun ekku lämppäs uudelle kanukille hyvän alanurkkavedon parista metristä. Harmi vaan että oli oma veskari, mutta maali on aina maali.....jatkopahvia kouraan enskaudelle taas. PRKL.

        Toivotaan että suursiivouksessa lähtöpassit saisivat myös Kauppila, Koivunen, Helenius, Saarinen, Santavuori, Jantunen, Forsström, Suhonen....aika paljon on puhistettavaa.....

        Kyllä tehtiin väärä valinta kun otettiin Helenius kuluttamaan jäähyaitiota ja hallien vesilaskua.Toivola pidä ARAN luottopelaajat jäällä etkä heittele niitä HEINOLAN ja LAHDEN väliä.


    • erkki kakka

      Enhän mä mikään kiekko tietäjä oo, mutta tosiaan toi kakon homma ihmetyttää, että millä helevatalla se on pelannu viimeset kaks kautta. Kaveri on hidas ja taidot jotain maakuntasarja tasoa. Kaudella 2007-2008 tuli todettua moneen kertaan, että äijä heiluu viimestä kautta. Mutta EI.
      Vielä se polkee perässä ja koukkii jäähyjä kun ei pysy perässä. No koukku jäähyt on ehkä jääny vähemmälle, mutta sitä enempi soi omissa...
      Olis kiva kuulla perustelut miksi se vielä pelaa ja nauttii ihan kohtuu palkkaakin. Vaikka mitäpä se mulle kuuluu, kun en enää hallillekaan vaivaudu. Mikä taas johtuu katsojaa kohtaan ylimielisestä organisaaatiosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe