Parhaat mammavaatteet?

Nippe

Heippa kaikki odottajat!

Mistä olette ostaneet itsellenne mammavaatteita?
Mulla on nyt menossa rv 16 ja pöksyt alkaa inhottavasti kiristää. Kiertelin eilen monta kauppaa läpi mutta vain kahdessa oli mammavaatteita, H&M:llä jonkinlainen valikoima ja Kapphallissa vain yksi rekillinen, jossa roikku muutama housupari.
Kertokaa jos tiedätte hyviä liikkeitä mistä moisia vaatteita saisi =))

7

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan...

      Ajattelin ehottaa miten olisi, jos ostaisit käsityölehden jossa on mamma vaatteitten kuvia ja teko ohjeita ja pyydät jonkun ompelijan tekemään sinulle oman kokoiset vaatteet.Tietysti se maksaa jos ei ole tuttu, mutta saa ainakin sopivan ja mieleisistään kankaista.Jotku ompelijat voi myös kaavoihin tehdä pieniä muutoksia jos on tarpeen, mutta siitä kannattaa sopia ompelijan kannssa erikseen.Toivottavasti oli apua.

      • Nippe

        Olishan siinä tietty ideaa. Itse olen maailman surkein ompelija (peukalo todellakin keskellä kämmentä), mutta jos joku auttaisi niin sitten se voisi onnistua! Täytyypä suunnitella =))


    • housuista huolissaan

      Hei,
      minä kanssa eilen katselin nettikaupoista ja vaatteet oli aivan kauheita !! Asun pienellä paikkakunnalla ja vähän luulen, ettei täälläkään kaupoista kovin suurta valinnanvaraa löydy... Tuo ompeluttaminen tutulla tai liikkeessä voisikin olla hyvä idea ! Tai voisikohan vanhoja housuja jotenkin fiksailla ?? Yläosaan vielä löytyykin jos jonkinlaista viritystä mutta tuntuu tuo housupuoli olevan vähän heikoilla kantimilla. Toivottavasti löydämme jotain takapuolen verhoksi, ettei tarvii viuhahdella :)

      • iitu

        ...just h&m on aika hyvä paikka ostaa mammavaatteita,itse ostin sieltä. sit nyt on lindeksii tullu kiva mammamallisto! onnee odotukseen!


    • tuleva äippä

      Olen ostanut mammavaatteita H&M:ltä. Siellä ne on edullisia ja ihan mukavan näköisiäkin. Valikoimaa ei tosin ole kovin paljon, mutta parilla perushousuilla pärjää jo pitkälle! Osaan ommella, mutta en ikimaailmassa jaksaisi alkaa vääntämään tässä tilanteessa mitään vaatteita itselleni, kun ostamalla saa PALJON helpommin ja joskus jopa halvemminkin, kun kaikki kivat kankaat on ihan törkeän kalliita nykyään.

      • tytsi

        Ostin Lindexistä yhdet mustat siistit mammahousut, käyvät vaikka pikkujouluihin, H&M:stä olen löytänyt parhaat alushousut ja imetysliivit.
        Paras ostokseni oli kylläkin Helsingin-reissulla Forumin katolla olevasta Bebe`s-liikkeestä, sieltä löytyi ihanat farkut. Tykkään farkuista ja tiesin, että niitä tulee odotusaikana ikävä, siispä satsasin niihin vähän isommalla rahalla.
        Kaksilla housuilla pärjää hyvin koko odotusajan mahakkaan osan, eihän se kestä kuin muutaman kuukauden. Tavallisilla trikoopaidoilla ja neuleilla olen tullut toimeen eli mammapaitoja ei kannata haalia kovin monia. Osta sitten ennemmin vaikka imetyspaitoja.


    • www.9kk.fi

      www.9kk.fi

      Täältä kauniita ja halpoja äitiysvaatteita ja imetysvaatteita :)


      Tai vaihtoehtoisesti:
      www.aitiysvaatteet.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe