Kiistäjähenget vauhdissa.

Timoriepu

Olen joutunut lukemaan välillä JÄRKYTTÄVIÄ lausuntoja, joissa törkeästi kiistetään ja yritetään mitätöidä toisen henkilön usko Jeesukseen. Nämä tällaiset ovat uskonnollisia, häikäilemättömiä kiistäjähenkiä. Heillä on kanttia yrittää kiistää se työ, jonka Jeesus on omissaan aloittanut ja myös päätökseen vievä.

Joh. 6:37   
"Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos".

Joh.10:27-30
"Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.
Minä ja Isä olemme yhtä."

Turhaa on pienten ihmisten taistella Jumalaa vastaan.

9

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaa on tutkainta vastaan...

heillä ei ole Jumalan antamaa näkökykyä. Siitä se johtuu.

• kiistäjähenkeä..

hyvässä vauhdissa kohti helevetin kuumia tulia !!!

• piti kyl
        kiistäjähenkeä.. kirjoitti:

sanoman > kaksi niistä riivajista jotka asuttavat tuota yhtä saastunutta ruumista kiistää yhteen
        ja samaan hengen vetoon ja viisi vielä odottaa suunvuoroaan.

• observerikö taas?

Ketä tarkoitat? Miksi lausut kadotustuomioita? Häpeä!

• ja pahantekijöitä?
        observerikö taas? kirjoitti:

Ketä tarkoitat? Miksi lausut kadotustuomioita? Häpeä!

Olen elävän sanan kanssa kulkeva. Enkä häpeä sellaisia tehtäviä joita Jumala minulle antaa. Minulla on viesti myös sinulle. Häpeä sinä! Koska sinä nousit vastustamaan Hänen ylhäisyyttään.

Neljä sinusta kyllä tulee vielä esille tämän päivän kuluessa. Kolme on jo näyttäytynyt.

Jumala kadottaa kenet tahtoo. Ei hän siihen yhden yksinkertaisen riivaajan lupaa tarvitse.

• Miski.

MITä KYLVÄT SITÄ NIITÄT, JOTEN VARO SANOJASI.

• Olen Jeesuksen oma
        ja pahantekijöitä? kirjoitti:

Olen elävän sanan kanssa kulkeva. Enkä häpeä sellaisia tehtäviä joita Jumala minulle antaa. Minulla on viesti myös sinulle. Häpeä sinä! Koska sinä nousit vastustamaan Hänen ylhäisyyttään.

Neljä sinusta kyllä tulee vielä esille tämän päivän kuluessa. Kolme on jo näyttäytynyt.

Jumala kadottaa kenet tahtoo. Ei hän siihen yhden yksinkertaisen riivaajan lupaa tarvitse.

Ihmettelen sinua observeri. taistelet Jeesusta vastaan, kun Jeesuksen omia vastaan taistelet. älä lausu kadotustuomiota. Sen on Jeesus kieltänyt. Siinäkin rikot Jeesusta vastaan.
        Ei muuta.

• Luin joskus kirjan.Orpojen isä Yrjö Myllerin elämän kerran,kirjassa mainittiin,että Yrjö vältti kiistoja ja väittelyjä.Maailma on täynnä riitoja,mutta onneksi Jeesus tulee pian ja lopettaa kaikki riitelyt.siunausta sinulle!Kyllä Jeesus on hyvä.

• Timoriepu

Aina ei vain voi olla huomauttamatta joidenkin vääryyden harrastamisesta. Kiitos muistutuksesta! Siunausta sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      134
      12929
    2. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      80
      6011
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      158
      4480
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      496
      4351
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      119
      4157
    6. 73
      3814
    7. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2933
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      54
      2853
    9. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      2089
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      22
      1728
    Aihe