Minulla ei ole aikaisempia kokemuksia Kauris-Leijona -suhteesta, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Miten on, tuleeko suhde onnistumaan? Kokemuksia?
Tuleeko suhde toimimaan?
6
1973
Vastaukset
- ehdottomasti kyllä
Pidä kiinni leijonastasi, olen samassa tilanteessa ja kokemuksesta voin kertoa, että on ollut erittäin antoisaa ja ihanaa aikaa. Ei pahemmin yhteenottoja, melko tasainen suhde.
Hyvää kevättä! :) - rtar
Hyvää jatkoo teille!
- LadyLion75
meillä yhteiseloa 13 vuotta ja ollaan leijona-n ja kauris-m.
Ihan seesteistä aikaa suurin osa, mutta välillä havaittavissa vastarintaa. Eli minä siis jellonana karjun ja kynsin ja kauris vaikenee ja luikkii pakoon... heh! Mutta niin totta!
Tällä hetkellä tosin tuntuu, että kauriissa on liikaa vastarintaa, ei ole tarpeeksi myöntyväinen. Suurin asia, mikä nyt sapettaa puolisossa, on aiheettomat lupaukset! En saata ymmärtää, miksi lupaa minulle jatkuvasti jotain, vaikka ei aio niitä koskaan toteuttaa! Kuinka moni ihminen kuuntelee pidempään katteettomia lupauksia..?
- hunaluna
leijona nainen ja kauris mies seurustelivat 2,5 v mutta kaukosuhteena.. suhde ohi mutta ystävällinen loppu. tunnen taas parin joka on ollu 20v naimisissa ja 2 lasta..ja 1 lapsenlapsi..
- jouskari___
paha sanoa kun on itse jousimies:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745