jonossa aamulla? Itse olin. En ole ikinä nähnyt yhtä pitkää jonoa kiekko peliin, johon on vielä 3pv aikaa. Ilmeisesti hallilla oli jonoa vielä enemmän. Nyt on kuopion kiekko kuume noussut aivan käsittämättömäksi. Ei ole HPK.n kiva tulla tänne :)
Olittekos
2
226
Vastaukset
- V as vendetta
Kyllä sen huomaa että jonkunlaista jääkiekko huumaa tässä kaupungissa on! Oli ihan hirveen pitkä jono!! Jonotin monta tuntia!
Linkki iltasanomien juttuun aihhesta: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1663395
Yhden myyntipäivän jälkeen lauantain peliin enää 500 seisomapaikka lippua vapaana ja torstainki peliin vaan muutama hajapaikka. Mehän huudetaan kerho nurin tämmösellä innolla mitä tässä kaupungissa on tällä hetkellä!
Elämme Kuopiossa hienoja aikoja...- ..sodan julistus
Lapsellinen Rautakorpi julisti sodan hävityn eka pelin jälkeen!
Mitähän mahtaa Ruosteperse julistaa huomenna, kun tulee toisen kerran köniin.
Kyllähän se etelänmiestä ahistaa, kun kyvyt ei riitä. Yrittäs vaikka eläkeputkeen ahistusta hoitamaan.
KALPA jyrää lauantainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172404Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671599Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091528Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61482Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681326Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.441326Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell861317Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311097En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521076