kysyn vaan.
Vastaukset 6
- tähdistä..
planeettojen asennosta .
itse usko toisen ihmisen kanssakäymiseen ja hyväntahtoisuuteen.
leijoona hallitsee aurinko planeetta
Aurinko=
Aurinkokuntamme keskus, jonka painovoiman avulla se pysyy koossa. Leijonan merkin planeettahallitsija. Aurinkoon liitettyjä ominaisuuksia: elinvoima, perusenergia, isyys ja tietoisuus.
Leijona=
Viides astrologinen merkki. Planeettahallitsija Aurinko. Elementti tuli. Laatu vakaa. Pääominaisuudet: valovoimaisuus, lämpö, ihailun tarve, ihanteellisuus ja esiintymishalu.
härkää hallitsee venus planeetta
Venus=
Planeetta, jonka symboliikkaan kuuluvat mm. taiteellisuus, ihanteellisuus, rakkauselämä ja
mukavuudenhalu.
Härkä=
Toinen astrologinen merkki. Planeettahallitsija Venus. Elementti maa. Laatu vakaa. Pääominaisuudet: aistivoimaisuus, materialismi, mukavuudenhalu, tuotteliaisuus ja konservatiivisuus.
kokemusta ystävänä härkänaiseen ..pitemmältä ajalta,mukavia ja leppoisia on - Luluanna
Kyllä toimii!:)
- h:nainen
vitsi kun yritin ymmärttää mitä se leijona mies halua minusta.
Minussa on kyllä nouseva leijona , ehkä siinä olikin että olemme taistelemassa koko ajan huomiosta... mut paskat.. jos ei sovi niin ei sovi..
jos ei toiminut.. 2 kuukautta, niin ei kannataa yrittää vuotta.. se ei tuu toimimaan..
leijonat ovat vaikeita..:)
pitää vain hyväksyä ja antaa mennä..- Sawontyttö
~~Kyllä se HÄRKÄ on vaikeampi kun LEIJONA~~
- hunaluna
leijona ei menetä mielenkiinnon ja osaa arvostaa härän kärsivällisyyttä ja omia kiinnostuksen kohtia.
härkä taitaa rakastua helposti eikä päästä leijonaa vapaaksi.. leijona haluaa huomiota ja aika paljon egon silittelyä.
leijona kuitenkin ihastuu härän ystävällisyyteen ja ryhtiin, sekä useimmiten ulkonäköön, tai söpöyteen.
LEIJONA METSÄSTÄÄ HÄRÄN, ole härkä paikoillasi äläkä jahda. anna vihjeitä leijonalle, mutta ole haaste....kyllä se sut kynsiinsä nappaa! ja vielä parempi jos et lässytä. sori, onnea peliin!- hunaluna
siis leijona nainen plus härkä mies, kesti 2 vuotta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771806Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 50593
- 63561
- 33551
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398