http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903129230634_uu.shtml
Sari "Juicen leski" Leskinen on oikealla asialla.
Sari Leskinen on suuttunut
9
1463
Vastaukset
- Kinttaat
Ja lämmittää varmasti kylminä talvipäivinä.
- Jussi32
mitä ne pennut sitten roskiksessa tekivät. Liekkö ollut edes biojäteastia?
- >>>>>>...
Juicella oli hyvä ja fiksu vaimo.
- Ihmetyttää
Mistä osasivat mennä haastattelemaan ihan tavis- naista tämän asian tiimoilta?
Onkohan Sari Leskiselle kehittymässä "Kirkan leski"- syndrooma: Julkisuutta vaikka mistä. Toivottavasti Juicen leski ei tee samaa minkä Nummela teki Kirkalle ja turmele miehensä muistoa tällaisella tyrkkyilemisellä. - todella kaunis
vaimo Sari jo mainitsemiesi piirteiden lisäksi
- 3:n kissan äippä
että on olemassa tuollaisia julmureita jotka hylkäävät lemmikkinsä . Minunkin päiväni oli ihan pilalla ton lehtijutun takia ja tuli todella durullinen olo...
- Tuttava
Sari Leskistä ei kiinnostanut kuin oma napa ja juicen rahat. Miksi eron jälkeen heti uutta miestä ja toista ja kolmatta, missä suruaika? Ja kun perintö jaettiin, niin Sari jätti työnsä ja osti itselleen omakotitalon ja jatkoi ryyppäämistä. Olen tuttavapiiriä joten varmaa tietoa, tunsin
Jussin vuosien takaa ja en vaan voi hyväksyä tuollaista teennäistä käytöstä, mutta olen itsekkin julkisuuden henkilö, niin en viitsi tämän naurettavan akan takia tuoda asioita ainakaan vielä julki, mutta kaikki aikanaan!!!! R.I.P Juice - kjhkjgjgkjkj
Minusta oli aivan pöyristyttävää kun Juicen äiti joutui/toimitettiin sairaalaan niin tää Sari lykkäs omat kakaransa asuun Juicen äidin asuntoon! Ja muutenkin oli hanakasti viemässä perintörahoja Juicen omilta lapsilta, tää akka joka oli vain muutaman vuoden naimisissa Juicen kanssa. Liekö avioliittoa edes pantu täytäntöön? Muutenkin oli kova ja kylmä Juicea kohtaan kaikella lailla.
- Joskusmukana
Leskisellä oli huono akka onni. Maine ja rahat veti puoleensa monenlaisia kuvatuksia. Naiset petti Juicea. Tosin Juicekin osasi sen puolen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809