USA:n

valtionvelka on

10.000 miljardia dollaria. Markkinaliberalismi on antanut joillekin mahdollisuuden rikastua eli saada tuosta summasta itselleen suurimman osan. Hyvä ideologia. Oletteko koskaan pohdinnoissanne menneet niin pitkälle, että olisitte miettineet, mistä nämä rahat viime kädessä tulevat. Markkinatko ne generoivat? Eivätkö ne ole keneltäkään pois, niinkuin joku suomalainen talousajattelija väittää?

6

1129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikassa

sosialidemokratit palstalle, hus hiiteen.

ko. asialla ei ole mitään tekemistä liberalismin; vastuullisen vapauden kanssa.

• eikös olekin!

Jos ei selviä tuloksia usko, niin turha sellaisille on puhua. Uskonto on uskonto.

• on kokenut
        eikös olekin! kirjoitti:

Jos ei selviä tuloksia usko, niin turha sellaisille on puhua. Uskonto on uskonto.

"uudelleensyntymän", kuollakseen komeasti.

• anti liperalisti

katsoitko hyvän ohjelman ulko linjalta muistaakseni joka kertoi amerikan talouden huonosta jamasta vasuuttoman markkina liberalismin seurauksena. liberaalin ajattelun lopputuloksena saamme seurata esim investointi pankeissa tapahtuneita konkursseja. lentävä lause oli paskalla näyttelijällä aikanaan jenkeissä valtio on ongelma. mutta tällä hetkellä niillä valtion valvomilla pankeilla menee hyvin sen sijaan vapaat investointipankit kaatuvat.

• ToTeM

Eikös tuo velan kasvu tapahtunut enimmäkseen konservatiivisen presitentin valtakaudella?

• osaksi, esim.

Irakin sota maksaa USA:lle 8 päivässä Suomen valtion vuosibudjetin verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe