Voyager alarm set

Nellahi

Jos voyagerissa palaa tuo kyseinen valo (Alarm Set) ja auto ei käynnisty. (virrat tulee mutta ei lähde käyntiin) olenko ihan hakusessa jos epäilen vian olevan ajonestolaitteessa? voyager on vuosimallia 1999 auto on minulle outo, ollut meillä ainoastaan kaksi viikkoa. onko vika kallis korjata? eilen auto toimi moitteettomasti ja tänä aamuna ei lähde käyntiin :(

13

3349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voyagerilla

      Laita ovet kaukosäätimellä lukkoon ja avaa kaukosäätimellä uudelleen, niin ajoneston pitäisi mennä pois päältä. Käynnistä heti kun olet auton sisään päässyt.

      • Nellahi

        Kokeilin. ei auta :(


      • ...

      • GTIfinland

        mieluiten käy ulkona lukitsemassa
        koska sisällä lukitseminen ei aina auta


    • mk-98

      eli,palaako esim. mittarin taustavalot kun laitat virrat päälle,jos palaa,alkaa kylmäjuotos epäily mittaristossa tulla mieleen.Mutta kokeileppa ensiksi ottaa akun kenkä irti hetkeksi aikaa ja sitten kokeilet uudelleen

      • Nellahi

        Akkuhan se sitten. mutta akku on alle vuoden vanha (takuutodistuksen mukaan) ja silti tyhjenee hälyyttimen voimalla jos on ollut vuorokauden vähällä ajolla. ei minusta kuulosta kovin normaalilta. eipä se auttanu kun ostaa varuiksi apukäynnistin autoon. ennenkuin keksin onko tuo akku oikeesti viallinen


      • ------222
        Nellahi kirjoitti:

        Akkuhan se sitten. mutta akku on alle vuoden vanha (takuutodistuksen mukaan) ja silti tyhjenee hälyyttimen voimalla jos on ollut vuorokauden vähällä ajolla. ei minusta kuulosta kovin normaalilta. eipä se auttanu kun ostaa varuiksi apukäynnistin autoon. ennenkuin keksin onko tuo akku oikeesti viallinen

        se akku sinne mistä ostettukkin. Jos alle vuoden vanha niin takuuseenhan se menee. Ei olisi ensimmäinen akku jossa vikaa. Myyjäliike joutuu selvittämään onko akku sökö. Nyt kun olet ilmeisesti ostanut uuden akun selviää pian onko muuta vikaa.


    • tene24

      ensiksi katsoisin kyllä sulakkeen kä justiin itelle sama juttu ja vaikka kysäsin verstaalta niin ei ne siihen tienny sanoa mitään tuumas vaa että ei siinä ole sulaketta..että sellasta.....

    • krysleri

      avainta ei ikinä pidä kääntää ihan loppuun asti ku sammuttaa auton. jää niin sanottuun acc ing tilaan ja purkaa akun

    • 141

      No eihän se avain edes lähde pois virtalukosta tuossa acc ign. tilassa. Eli ei kovin kauaa "pura" akkua vaikka tuohon kääntäisikin, kun kuitenkin auton parkkiin jättäessä pitää avain ottaa mukaan ja silloin pitää kääntää off asentoon.

    • PockPeke

      Mulla oli samat oireet. Otin lämppärin paneelin irti ja sieltä vaaleampi riviliitin irti. Lähti käyntiin. Riviliitin kuumentunut toisesta päästä ja Mustunut. Pientä sähkönäpräystä eli kontaktin saamisen varmistus. Vaikka tuo on irti, niin kaikki ajamiseen tarvittava pelaa paitsi sisävalot. Voyager 98

      • PockPeke

        En ole vielä piiri korttia kerennyt tutkia


      • Anonyymi

        Olisko kyseessä laturin vaihto kun itselläni auttoi monenlaiseen säkövikaan. AC DELCO REMY ja aito meksikolainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe