hommaa en enää hanskaa, kui?

lostinlosery

mikä siinä on etten enää osaa suudella...ennen pidin itseäni hyvänäkin suutelijana. Tykkäsin käyttää paljon kieltä. Nykyään se ei oikeen enää tunnu luonnolliselta. Vähän tuntuu että sain traumat siitä kun ex ei tykännyt kielisuudelmista, mut en tiedä. Nykyään pistän vaan hampaat yhteen ja sillä mennään mun nykyisen panokaverin kanssa. En myöskään enää saa pusuttelusta sillaisia ihania fiboja ja kuumotusta kuin joskus. Vittumaista! Mitä te sanoisitte???

4

1874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muikku:)

Mulla on ihan samanlainen tunne. Nuorempana suutelin useasti kieltä käyttäen.. ja se tuntui mukavalta koko kropassa. Nykyään en osaa sitä tehdä. Tuntuu siltä että olisin kömpelö. Mutta minä uskon että syy tähän on se, että ajattelen suudelmaa liikaa.. mietin sitä niin paljon, ettei siitä voi tullakaan mitään. Yritän olla ajattelematta sitä, mutta se on todella vaikeaa. Ehkä vaan täytyy harjoitella, ja tulla kerta kerralta paremmaksi.

• ==)

joo sama homma täällä. nuorempana teininä sitä tuli vedeltyä kielaria kylillä poikien kanssa , mutta nykyinen jätkäkaverini ei tykkää kielareista(tosin olin ensimmäinen jota hän edes suuteli ja koki asiat kanssani)joo siis aluksi ku ihastuttii ni vedeltii niitä kielareita ja mieheni osasi kyllä hyvät kielarit vaikka oli hänen eka kerta. nyt pari vuotta yhdessä oltu ja ei olla johonki vuoteen enää "nuoleskeltu" eli siis kielet on pysyny omassa suussa mut pusuja tulee parin minuutin välein (ollaan nii hirveitä kuherteilijoita että koko aja pakko pussailla ja halailla toista:D)no mut voin sanoa että en kyllä niitä kielareita ole kaivannutkaan.. ei ne enää tässä iässä tunnu jännittävältä (vaikka olen vain 20v)kaulalle pussaillu, ja suulle ja muualle kehoa on paljon mukavempaa ku limojen vaihtelu=)

• suutelija
        ==) kirjoitti:

joo sama homma täällä. nuorempana teininä sitä tuli vedeltyä kielaria kylillä poikien kanssa , mutta nykyinen jätkäkaverini ei tykkää kielareista(tosin olin ensimmäinen jota hän edes suuteli ja koki asiat kanssani)joo siis aluksi ku ihastuttii ni vedeltii niitä kielareita ja mieheni osasi kyllä hyvät kielarit vaikka oli hänen eka kerta. nyt pari vuotta yhdessä oltu ja ei olla johonki vuoteen enää "nuoleskeltu" eli siis kielet on pysyny omassa suussa mut pusuja tulee parin minuutin välein (ollaan nii hirveitä kuherteilijoita että koko aja pakko pussailla ja halailla toista:D)no mut voin sanoa että en kyllä niitä kielareita ole kaivannutkaan.. ei ne enää tässä iässä tunnu jännittävältä (vaikka olen vain 20v)kaulalle pussaillu, ja suulle ja muualle kehoa on paljon mukavempaa ku limojen vaihtelu=)

Oikeesti!

Kielenkärjen käyttäminen toisen suussa ihan ok, mutta koko kielen pituudelta toisen suun tutkiminen kielellä oli minustakin nuorena oikeastaan vaan oksettavaa.
        Niin tekijänä kuin "tutkittavanakin" oleminen.
        Kyllä ne herkät suutelot voiton veivät.
        Naisena ne herkät suutelijat vievät kyllä voiton "kielipojista" Ja jos mieheni vielä yrittäisi kielipommituksia, saisi kyllä tehdä sitä jonku muun kanssa. Ei se oo kivaa.

• biblibom
        suutelija kirjoitti:

Oikeesti!

Kielenkärjen käyttäminen toisen suussa ihan ok, mutta koko kielen pituudelta toisen suun tutkiminen kielellä oli minustakin nuorena oikeastaan vaan oksettavaa.
        Niin tekijänä kuin "tutkittavanakin" oleminen.
        Kyllä ne herkät suutelot voiton veivät.
        Naisena ne herkät suutelijat vievät kyllä voiton "kielipojista" Ja jos mieheni vielä yrittäisi kielipommituksia, saisi kyllä tehdä sitä jonku muun kanssa. Ei se oo kivaa.

en uskalla suudella.. pelkään että mieheni maistaa pahan maun suussani tai jotain.. en tiedä mitä tehdä asialle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1974
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      77
      1422
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1384
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1117
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1036
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      963
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      814
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      805
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe