Onko jollain kokemusta miesten välisestä ryhmäseksistä. Minkälaista oli,nautitko ,miten ajauduit?
Miesten välinen ryhmäseksi
14
4378
Vastaukset
- Perseeseen
Meitä oli 10 jätkää ja se oli tosi antoisaa kun tehtiin suklaajunamuodostelmat. Parasta oli rinkulamuodostelma, jossa jokaisen takaröörissä oli vehje ja sitä veettiin ees taas.
Uuuuuh - hessu
haluisin kokeilla miesten välistä panoa. en ole kuitenkaan homo vaan bi. tykkään valtavasti naisista, mut kokemus persepanosta puuttuu.
- vaari58
olen myös bi ,minkä ikäinen olet ? en myöskään omaa kokemusta, mutta täytyy myöntää, että kiinnostais myös kokemus miesten välisestä panosta
- siat
vaari58 kirjoitti:
olen myös bi ,minkä ikäinen olet ? en myöskään omaa kokemusta, mutta täytyy myöntää, että kiinnostais myös kokemus miesten välisestä panosta
suklaatia pojat suklaatia!vaimot asemalle ja juna puksuttamaan,niin semmoinen suklaatijuna.
- YKS VAAN
siat kirjoitti:
suklaatia pojat suklaatia!vaimot asemalle ja juna puksuttamaan,niin semmoinen suklaatijuna.
TAITAA PERVERSSI SIOILLA OLLA SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE JOTEN IMEKÄÄ MUNAA JA NAIKAA KUNNOLLA
- huhuu
YKS VAAN kirjoitti:
TAITAA PERVERSSI SIOILLA OLLA SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE JOTEN IMEKÄÄ MUNAA JA NAIKAA KUNNOLLA
minkälainen mies haluaa panna karvaperseistä miestä kannikkaan???tai saati sitten olla itse ajettavan osassa???ei helvetti.Sairasta.
- maailmaa nähnyt
huhuu kirjoitti:
minkälainen mies haluaa panna karvaperseistä miestä kannikkaan???tai saati sitten olla itse ajettavan osassa???ei helvetti.Sairasta.
Ettei vaan huhuu kumpi sitten oletkaan?,siitä puhe mistä puute
- olen sairas
maailmaa nähnyt kirjoitti:
Ettei vaan huhuu kumpi sitten oletkaan?,siitä puhe mistä puute
mikä näitä joitakin miehiä vaivaa?kaksi miestä "rakastelee".jumalauta työntää muna miehen perseeseen.reppanoita vissii vähän kiusattu nuorena?mielenterveys reistailee?
pistä siinä sitten syntyvyys nousuun... - minä
olen sairas kirjoitti:
mikä näitä joitakin miehiä vaivaa?kaksi miestä "rakastelee".jumalauta työntää muna miehen perseeseen.reppanoita vissii vähän kiusattu nuorena?mielenterveys reistailee?
pistä siinä sitten syntyvyys nousuun...mieti sitä ,poika oma eukko on haluton tyydytkö muka itse vain runkkaamaan .VAIHTELU VIRKISTÄÄ EI AINA TYYDYTÄ PELKKÄ OMA KÄSI.
- minäkin
minä kirjoitti:
mieti sitä ,poika oma eukko on haluton tyydytkö muka itse vain runkkaamaan .VAIHTELU VIRKISTÄÄ EI AINA TYYDYTÄ PELKKÄ OMA KÄSI.
mut eikös normaalisti siinä vaiheessa haeta toista emäntää eikä miestä kun homma tökkii.
- uskollinen
minäkin kirjoitti:
mut eikös normaalisti siinä vaiheessa haeta toista emäntää eikä miestä kun homma tökkii.
kuten sanoin vaihtelu virkistää,kiinnostaa kokeilla eikä se homma eroamalla parane siirtyy vaan kaiken lisäksi rakastamme toisiamme ,vaikkei mammaani enää seksi kiinnosta,ollaan näes sen ikäisiä .ja tähän ikään kun on päässyt,niin onpa aika kokeilla ,miltä tuntuu touhuta toisen ukon kanssa ,sittenpä sen näkee,että pidänkö vai en .EI NÄET OLE AIEMPAA KOKEMUSTA TERV 63V KAPIAINEN EVP.Ja mamma on asiasta tietoinen ja ymmärtää yskän että ukon tekee mieli ,mut toista naista hän ei hyväksy mut ukkojen touhun kyllä onpa itse utelias haluu nähdä, miten ukot sekstailee keskenään.
- RÖLLI
uskollinen kirjoitti:
kuten sanoin vaihtelu virkistää,kiinnostaa kokeilla eikä se homma eroamalla parane siirtyy vaan kaiken lisäksi rakastamme toisiamme ,vaikkei mammaani enää seksi kiinnosta,ollaan näes sen ikäisiä .ja tähän ikään kun on päässyt,niin onpa aika kokeilla ,miltä tuntuu touhuta toisen ukon kanssa ,sittenpä sen näkee,että pidänkö vai en .EI NÄET OLE AIEMPAA KOKEMUSTA TERV 63V KAPIAINEN EVP.Ja mamma on asiasta tietoinen ja ymmärtää yskän että ukon tekee mieli ,mut toista naista hän ei hyväksy mut ukkojen touhun kyllä onpa itse utelias haluu nähdä, miten ukot sekstailee keskenään.
Terve! Kummastuttaa, että tällaisia palstoja lukevat sellaiset miehet, joita koko asia ei muka kiinnosta. Jo se, että olet tämän palstan avannut ja keskustelu on saanut sinut kirjoittamaan vastauksen, niin turha on väittää, ettet olisi bi-seksuaali sinäkin. Kirjoititpa sitten kuinka mahtipontisen "heterosti" tahansa. Sitä paitsi 38 vuoden ikään ehtineenä, minulla on ollut useampi nainen mutta ei koskaan niin antoisaa suhdetta kuin erään 6-kymppisen ukkomiehen kanssa. Kyllä se on niin, että mies sen tietää mistä toinen mies pitää. Harmittaa vain, että jouduin luopumaan tuosta neljän vuoden suhteesta muuttomme vuoksi. Ajatteleepa asiaa mitenkä vain, niin rikkautta se on kun voi nauttia miehen kanssa rakastelemisesta.
- ANUS HANURI
RÖLLI kirjoitti:
Terve! Kummastuttaa, että tällaisia palstoja lukevat sellaiset miehet, joita koko asia ei muka kiinnosta. Jo se, että olet tämän palstan avannut ja keskustelu on saanut sinut kirjoittamaan vastauksen, niin turha on väittää, ettet olisi bi-seksuaali sinäkin. Kirjoititpa sitten kuinka mahtipontisen "heterosti" tahansa. Sitä paitsi 38 vuoden ikään ehtineenä, minulla on ollut useampi nainen mutta ei koskaan niin antoisaa suhdetta kuin erään 6-kymppisen ukkomiehen kanssa. Kyllä se on niin, että mies sen tietää mistä toinen mies pitää. Harmittaa vain, että jouduin luopumaan tuosta neljän vuoden suhteesta muuttomme vuoksi. Ajatteleepa asiaa mitenkä vain, niin rikkautta se on kun voi nauttia miehen kanssa rakastelemisesta.
KIRJOITIT ASIAA ITSE OLEN 60V UKKOMIES JA KYLLÄHÄN MEITÄ UKKOJA ON AINA KIINNOSTANUT TOINEN MIES JA HÄNEN EROOTTISET ALUEENSA EIHÄN NÄILLE SIVUILLE OIKEASTAAN MUUT EKSYKKÄÄN .ITSEKKIN LÖYSIN " ÄSKETTÄIN TÄMÄN MIESTEN VÄLISEN TOUHUN ,JA TÄYTYY SANOA ETTEI OLLUT LAINKAAN VASTENMIELISTÄ SUOSITTELEN KOKEILKAA! TERVEISIÄ VAAN SULLE NIMIM. RÖLLI JA HYVÄÄ ANTOISAA VUOTTA 04 TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT PIAN UUDEN PAPAN OLET HARVINAISEN AVARAKATSEINEN NUORUKAINEN JATKOJA SULLE T A.H PAPPA 60V
- RÖLLI
ANUS HANURI kirjoitti:
KIRJOITIT ASIAA ITSE OLEN 60V UKKOMIES JA KYLLÄHÄN MEITÄ UKKOJA ON AINA KIINNOSTANUT TOINEN MIES JA HÄNEN EROOTTISET ALUEENSA EIHÄN NÄILLE SIVUILLE OIKEASTAAN MUUT EKSYKKÄÄN .ITSEKKIN LÖYSIN " ÄSKETTÄIN TÄMÄN MIESTEN VÄLISEN TOUHUN ,JA TÄYTYY SANOA ETTEI OLLUT LAINKAAN VASTENMIELISTÄ SUOSITTELEN KOKEILKAA! TERVEISIÄ VAAN SULLE NIMIM. RÖLLI JA HYVÄÄ ANTOISAA VUOTTA 04 TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT PIAN UUDEN PAPAN OLET HARVINAISEN AVARAKATSEINEN NUORUKAINEN JATKOJA SULLE T A.H PAPPA 60V
Kiitos kun vastasit. Kirjoitin tuossa aikaisemmin jo pitemmän vastauksen sinulle, mutta se ei näköjään päivittynyt keskustelupalstallesi. Nyt vaan ihan lyhyesti halusin vielä kiittää sinua siitä kun viitsit vastata ja toivotan minäkin puolestani hyvää alkanutta vuotta sinulle.
T: RÖLLI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658