Eli olen itse kaksostyttö ja ihastunut neitsyt mieheen niin sopiikohan meidän luonteet ollenkaan yhteen? Minussa on kyllä itsessänikin aika paljon neitsyttä kun olen nousevaltamerkiltä,kuumerkiltä ja marsmerkiltä neitsyt..
NEITSYT JA KAKSONEN
4
5668
Vastaukset
- *kaksonen*
Yhteensopivuus: Neitsyt & Kaksonen
Kaksosella ja neitsyellä on opettelemista toistensa elämäntapojen suhteen. Kaksonen on usein kahta mieltä asioista itsensä kanssa ja vierastaa liiallista sitoutumista. Neitsyt voi olla hyvä emotionaalinen ankkuri rauhattomalle kaksoselle, kunhan ei painosta vapaudesta nauttijaa. Ajalla ja kärsivällisyydellä kaksonen voi sulattaa suhteen hyvin ja molemmat pitää sitä tyydyttävänä.
Neitsyt ja kaksonen lähestyvät elämää eri tavalla. Neitsyt on käytännöllisempi, vaikkakin älykäs ja kaksosen lähtökohtana on lennokas älyllisyys. Kaksosen voi olla vaikeaa hyväksyä neitsyen maanläheistä näkemystä ja neitsyt ei välttämättä ymmärrä kaksosen kepeää asennetta ja osa-aikaista järkevyyden puutetta. Neitsyt voi saada kaksosen osallistumaan elämään tiiviimmin ja saada hänet näkemään asioita myös syvyyssuunnassa. Kaksonen voi tuoda neitsyen elämään vaihtelua, hupia ja jännitystä.
Molempia merkkejä ohjaa Merkurius. Merkurius on kommunikaation ja älykkyyden planeetta, jonka seurauksena kaksonen voi nopeasti vaihtaa rooliaan tilanteen vaatimalla tavalla. Neitsyellä on sama ominaisuus, mutta neitsyt yleensä tarkkailee tilanteita pidempään kuin hätäinen kaksonen. Neitsyt haluaa luotettavan kumppanin ja on valmis tekemään paljon töitä suhteen eteen. Kaksonen on hyvä eläytymään muiden asemaan ja molemmat merkit ovat sangen suvaitsevaisia. Kaksonen toimii vapaan ajatuksen varassa, kun neitsyt muistaa pitää käytännöllisetkin näkökulmat mielessään. Ongelmia voi syntyä, jos neitsyt on liian kriittinen tai kaksonen liian etäinen. Neitsyt voi olla hiukan liian looginen kaksosen makuun ja kaksonen hankala neitsyen mielestä. Niin kauan kuin neitsyt ei loukkaannu kaksosen kroonisesta flirtistä, asiat sujuvat yleensä aika mukavasti. Molempien tulee olla joustavia, jotta suhde toimisi hyvin.
Parasta neitsyen ja kaksosen suhteessa on turvallisuus, jota he voivat tarjota toisilleen. Neitsyen täytyy vain antaa kaksoselle tarpeeksi aikaa eikä ajaa häntä nurkkaan painostuksella ja ylikriittisyydellä. Molemmat voivat oppia toisiltaan paljon erilaisista näkemyksistä. Keskinäinen kommunikaatio ei ole ainakaan tämän suhteen heikko lenkki.- Neitsytnainen
Tuo kuvaus sopii aika hyvin minun ja mieheni (kaksonen) elämään. Ensimmäinen mies, joka osaa todella keskustella! Meidän suhteessa onkin tärkeää juuri tuo erilaisten asioiden pohdiskelu.
Mieheni on myös nousevalta merkiltään neitsyt ja olen huomannut lisääntyvää kriittisyyttä luonteessa. Itse olen "kärsinyt" tuosta kriittisestä luonteesta jo niin pitkään, että olen yrittänyt opetella siitä pois. ;)
- yxi
Kyllä sopii!
- @@--@@
hei minä olen neitsyt-tyttö ja seurustelen kaksos-miehen kanssa,...ja eipäs meillä ole ollut minkäänlaisia ristiriitoja tai sopivuus ongelmia lainkaan,... että en usko että horoskooppi jutut merkkaavat paljoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664