Kun haluan määrittää jonkun jutun kokoa minkä laitan sivulle niin miten saan sen koon määritettyä niin että se määrittyy sen jutun keskikohdasta joka suuntaan tietyn verran. Nyt kun koitan height ja width komennoilla sitä määrittää niin se näkyvä alue siitä kasvaa vaan oikeasta reunasta ja alhaalta. Eli siis haluaisin määrittää sillain että ton jutun yläostasta ja alaosasta jää osa pois.
Tässä on tää juttu mitä oon yrittäny säätää:
Jos joku tajus mitä tarkotan ja voisi neuvoa niin olisin erittäin kiitollinen!
Koon määritys
miten voi
3
394
Vastaukset 3
- relative....
.......
- miten voi
Laitoin myös äsken tuohon koodipätkään vähän tarpeetonta roskaa.
Eli tässä nyt on se koodi mistä poistin tarpeettomat jutut: - onnistu...
miten voi kirjoitti:
Laitoin myös äsken tuohon koodipätkään vähän tarpeetonta roskaa.
Eli tässä nyt on se koodi mistä poistin tarpeettomat jutut:Mikäli tuo esimerkki.ok on jonkun muun tekemä sivu, niin unohda.
Jos se on oma sivusi, niin lisää ko. sivun koodiin haluttuun kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951841
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4881419Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481210- 881203
- 751170
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1941164- 93947
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11924- 65735
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176731