Keittiötukku

Mrs X

Onko hyvä paikka ostaa keittiö?Hinta/laatusuhde?Eräs kaverimme kehui ihan hyväksi,mutta olemme kuulleet myös kommentteja huonosta laadusta yms.Entäs Topi-keittiöt?Tutuille tulee keittiö sieltä ja oli ollut huomattavasti edullisempi kuin esim.Puustelli tai Petra.

20

41214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jake

      pyydettiin tarjous, eikä ollut yhtään sen halvempi kuin esim. Petralta

      • Emily

        Pyysittekö kalusteet koottuna/asennettuna/osina varastolta? Käsitteekseni kyseisen firman ns. halpuus perustuu siihen että otetaan perusmallistosta varastokamana. Kun sitten aletaan valitsemaan toimitusovia, erikoismittoja ja asennusta tms. hinta nousee. Oma tarjouksemme sieltä oli n. 2500 e, osin tammikehysovilla, osin valkoisilla sileillä, osina toimitettuna, itse kasataan. Keittiö 10m2. Mun mielestä aika sopuhinta...


    • *nainen*

      myymälästä pyydettiin tarjous koko talon kalustuksesta huhtikuussa, vieläkään ei ole mitään kuulunut.. että palvelulussa ainakin parantamisen varaa..

      • puustelli

        puustelli ylitse miuden myös hinnassa pertrat topit isku keittiöt ym. samaa pas... jos halvalla pitää päästä niin keittiönet tai keittiöjätti ja joku pimeenä asentamaan.


      • Keittiö
        puustelli kirjoitti:

        puustelli ylitse miuden myös hinnassa pertrat topit isku keittiöt ym. samaa pas... jos halvalla pitää päästä niin keittiönet tai keittiöjätti ja joku pimeenä asentamaan.

        Kyllä Puustelli on mielestäni suurin silmään kusettaja koko keittiöalalla. Aivan prikulleen samat ovet (sama tehdas) ja käytännössä sama runko oli Parmalla lähes 35% halvemmalla. Kun sitten kysyin paikalliselta Puustelli myyjältä perusteluja heidän korkeammalle hinnalle, meinasi äijä heittää meidät pihalle!

        Puustellissa tiukkaan kyllä väittävät käyttävänsä paksumpaa runkomateriaalia, mutta aivan paskapuhetta, ihan samaa on muilla valmistajilla. Puustellissa on ainoastaan huippuunsa hiottu myyntiorganisaatio!


      • puustelli
        Keittiö kirjoitti:

        Kyllä Puustelli on mielestäni suurin silmään kusettaja koko keittiöalalla. Aivan prikulleen samat ovet (sama tehdas) ja käytännössä sama runko oli Parmalla lähes 35% halvemmalla. Kun sitten kysyin paikalliselta Puustelli myyjältä perusteluja heidän korkeammalle hinnalle, meinasi äijä heittää meidät pihalle!

        Puustellissa tiukkaan kyllä väittävät käyttävänsä paksumpaa runkomateriaalia, mutta aivan paskapuhetta, ihan samaa on muilla valmistajilla. Puustellissa on ainoastaan huippuunsa hiottu myyntiorganisaatio!

        rungot eri tavraa elikkä parempia ovissa ei kummenpia eroja olen nimittäin muutaman keittiön kasannut ja enkä vaan puustellia


      • Ketsu
        puustelli kirjoitti:

        rungot eri tavraa elikkä parempia ovissa ei kummenpia eroja olen nimittäin muutaman keittiön kasannut ja enkä vaan puustellia

        Rungot ja ovet 100% samaa tavaraa. Värirunkojen etuna ainoastaan sama pinnoitelaminaatti kuin muissakin keittiön osissa, jolloin värimaailma on yhtenäinen. En ole asentanut ainoatakaan keittiötä, mutta muutamia satoja olen myynyt!


      • jotakin tietävä
        Keittiö kirjoitti:

        Kyllä Puustelli on mielestäni suurin silmään kusettaja koko keittiöalalla. Aivan prikulleen samat ovet (sama tehdas) ja käytännössä sama runko oli Parmalla lähes 35% halvemmalla. Kun sitten kysyin paikalliselta Puustelli myyjältä perusteluja heidän korkeammalle hinnalle, meinasi äijä heittää meidät pihalle!

        Puustellissa tiukkaan kyllä väittävät käyttävänsä paksumpaa runkomateriaalia, mutta aivan paskapuhetta, ihan samaa on muilla valmistajilla. Puustellissa on ainoastaan huippuunsa hiottu myyntiorganisaatio!

        Puustellin puuovet ei ole samaa tavaraa kuin muilla, sillä Puustellilla on oma puuovitehdas sekä oma kaappien runkotehdas. Puustelli ei myy alihankkijoille yhtään mitään eli puuovet ja kaapinrungot ei voi olla samaa tavaraa kuin muilla. Kaappien rungot saattavat olla hieman parempia kuin muilla, ainakin värirungot vaikuttavat hyvältä ja laadukkaalta materiaalilta.

        Levyovet(mdf) tekee Puustellillekin kuulemma joku alihankkija, eli ne saattavat olla samaa tavaraa kuin muilla, mutta kuka nyt omaan keittiöönsä jotakin hirveitä levyovia haluaa laittaa.


      • Emily
        jotakin tietävä kirjoitti:

        Puustellin puuovet ei ole samaa tavaraa kuin muilla, sillä Puustellilla on oma puuovitehdas sekä oma kaappien runkotehdas. Puustelli ei myy alihankkijoille yhtään mitään eli puuovet ja kaapinrungot ei voi olla samaa tavaraa kuin muilla. Kaappien rungot saattavat olla hieman parempia kuin muilla, ainakin värirungot vaikuttavat hyvältä ja laadukkaalta materiaalilta.

        Levyovet(mdf) tekee Puustellillekin kuulemma joku alihankkija, eli ne saattavat olla samaa tavaraa kuin muilla, mutta kuka nyt omaan keittiöönsä jotakin hirveitä levyovia haluaa laittaa.

        Ihan on Puustellin suosituimmat talonpoikaisovetkin sitä 'hirveää mdf:ää'...
        Erittäin kestävät ja kauniit. Kokemuksesta.


      • AJP
        Keittiö kirjoitti:

        Kyllä Puustelli on mielestäni suurin silmään kusettaja koko keittiöalalla. Aivan prikulleen samat ovet (sama tehdas) ja käytännössä sama runko oli Parmalla lähes 35% halvemmalla. Kun sitten kysyin paikalliselta Puustelli myyjältä perusteluja heidän korkeammalle hinnalle, meinasi äijä heittää meidät pihalle!

        Puustellissa tiukkaan kyllä väittävät käyttävänsä paksumpaa runkomateriaalia, mutta aivan paskapuhetta, ihan samaa on muilla valmistajilla. Puustellissa on ainoastaan huippuunsa hiottu myyntiorganisaatio!

        Ostettiin jo vuosia sitten Puustellikeittiö, mutta toimituksessa oli siinäkin puutteita, jotka tosin korjattiin. Joissakin ovissa outoja pykällyksiä, joita ei odottaisi "laatukeittiöltä".
        Keittiötukusta ostettiin sitten kylpyhuoneenkalusteet, jotka oli ihan hyvää tavaraa. Nyt rakennamme isoa loma-asuntoa, enkä usko, että ostan merkkikeittiötä.


      • lvv
        puustelli kirjoitti:

        puustelli ylitse miuden myös hinnassa pertrat topit isku keittiöt ym. samaa pas... jos halvalla pitää päästä niin keittiönet tai keittiöjätti ja joku pimeenä asentamaan.

        Unohtakaa vaan esimerkiksi Puustelli ja alkakaa "amatöörin" kanssa asialle, niin löydätte itsenne raastuvasta tai jollette sitä jaksa, niin maksumiehenä.
        Tänä päivänä ei näytä Kunnon Miehiä olevan rakennusalalla tunkuun asti, liittyy asia sitten keittiöihin tai kokonaisiin kotien rakentamiseen.
        Missä mättää? Ihmetellen nimimerkki


      • RAKENTAJA RAMI 75
        Keittiö kirjoitti:

        Kyllä Puustelli on mielestäni suurin silmään kusettaja koko keittiöalalla. Aivan prikulleen samat ovet (sama tehdas) ja käytännössä sama runko oli Parmalla lähes 35% halvemmalla. Kun sitten kysyin paikalliselta Puustelli myyjältä perusteluja heidän korkeammalle hinnalle, meinasi äijä heittää meidät pihalle!

        Puustellissa tiukkaan kyllä väittävät käyttävänsä paksumpaa runkomateriaalia, mutta aivan paskapuhetta, ihan samaa on muilla valmistajilla. Puustellissa on ainoastaan huippuunsa hiottu myyntiorganisaatio!

        Puustellin rungot tulevat omalta runko tehtaalta, eli Puustelli ei osta runkoja muilta valmistajilta,ekä myy niitä muille. myös Puu ovet tehdään omalla tehtaalla, eikä Puustelli puu ovia myydä muille valmistajille.


      • Ostanut
        Keittiö kirjoitti:

        Kyllä Puustelli on mielestäni suurin silmään kusettaja koko keittiöalalla. Aivan prikulleen samat ovet (sama tehdas) ja käytännössä sama runko oli Parmalla lähes 35% halvemmalla. Kun sitten kysyin paikalliselta Puustelli myyjältä perusteluja heidän korkeammalle hinnalle, meinasi äijä heittää meidät pihalle!

        Puustellissa tiukkaan kyllä väittävät käyttävänsä paksumpaa runkomateriaalia, mutta aivan paskapuhetta, ihan samaa on muilla valmistajilla. Puustellissa on ainoastaan huippuunsa hiottu myyntiorganisaatio!

        Kannattais vielä kerran tarkistaa asiat,mutta osta sieltä mistä saat halvemmalla jos ei rahaa,elä itke valittaja.


    • pekkis

      Katso netistä www.keittio.net, niin voit vertailla hintoja tai mistä niitä muuten muualta saakaan?

    • Riitti

      Kerran ostin kaapiston ja ongelmien (asennus-, laatu- ja asiakaspalvelu) jälkeen päätin että tätä liikettä en ikinä enää käytä enkä suosittele kenellekään.
      Myös eräs tuttuni oli sieltä kerran ostanut ja toimituksessa oli ollut käsittämättömän paljon virheitä ja puutteita.
      Tässä minun kokemukset.

    • juossut

      Olen juossut ja katsellut ja kierrellyt kysynyt ja kysynyt..
      Netissä seikkaillut ja saanut paljon tietoa.
      edellinen keittiöni on puustellin ja kun mittaus/suunnitelu tehtiin ajattelin että JUST
      ei osannut hommaansa .silloin väitti vastaan ja sanoi että ei käy siihen 60cm kaappi ja meillä oli hauskaa sillä siinä oli vanha 60cm kaappi.oli muutenkin epämiellyttävä tyyppi.Ei saanut aikaiseksi ajoissa kuvaa piirretyksi.Soitti olemattimista asioista jotka ei silloin edes vaikuttanut piirokseen tai hintaan.. Niin hän itse sanoi.
      Mutta keittiö loppuviimein saatiin monien kommellusten ja myöhästymisen kanssa kasaan olin tyytyväinen, ei enään PUUSTELLIA!!
      Nyt monen vuoden jälkeen teen uuteen kotiini keittiötä. ja kiitos ei en mennyt edes puustelliin.
      Minä pidin sain hyvää palvelua minulle esitettiin jokainen tuote ja jokainen ajatus mitä sanoin kerrotiin ja näytettiin, ja jes nyt minulla on toimiva kaunis keittiö ja mikä parasta minun makuuni.
      kestää se varmasti sen mitä minä sitä haluan katsella.
      Siis ei aina tarvi maksaa merkistä ja sitä muutenkin hyvää ja edullisemmin.
      Minä olen nyt tyytyväinen ja ohjaan myös kaverit sinne!!
      Jouluja kaikille!!

    • ...vituttaa..

      niillä ei minkäänlaista takuuta tuotteille...kun olet tuonut ne kotio...
      satuion tekemään sen virheen että ostin sieltä kaapit..laatu priimaa esittelytiloissa mutta varastolta saat paskaa nätisti pakattuna!! ja 4 kaapeista väärän kätistä mitä tilasin..ei vaihto eikä palautus oikeutta!!!

    • iso l

      hämeenlinnan keittiötukku ojoisilla myy ainakin ihan täyttä roskaa.paras neuvo rakentajille on pysyä poissa sieltä jos haluaa välttää omgelmia.puolet tilatuista osista puuttui ja niitä sitten ajelet hakemassa monta kertaa lisää ja aika kuluu ajellessa.runkojen mitoitukset oli vääriä monessa kaapissa ja taas ajat vaihtamaan.tasot oli tullessa naarmuilla ja taas vaihtamaan.mitään mittakuvia sieltä ei saa niinkuin keittiöliikkeestä yleensä joten kasaus on muistin varassa mikä kuuluu minnekin.myöskään saman kaapin osat ei ole samassa paketissa joten kasaus on melkoista arpomista että mikä palikka kuuluu mihinkin.tässä oli vain osa puutteista mitä niiden toimituksessa oli. ei ladan hinnalla saa mersua mutta ei ladakaan ihan näin huono sais olla.

    • jos

      samat kokemukset on mullakin että hämeenlinnan keittiötukusta ei kannata ainakaan ostaa. myyjät on todella ammattitaidottomia ja tavara huonoa. työtunnit huomioiden puustelli olis tullut halvemmaksi.

    • Anonyymi

      Johto kännisä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe