Ojanvierrus kivetyksen sijasta kasveilla peittoon-
mikä kasvi menestyy varjoisassa metsämaassa
pohjoisen kylmissä olosuhteissa,
ja sopii lisäksi muutenkin luontoon?
Ojat piiloon
2
520
Vastaukset
- hyvä ja kestävä
Keltapeippi on kaunista ja menestyy juuri tuollaisessa paikassa,leviää todella hyvin.On talvellakin vihreä ja kukkii keltaisin kukin.
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=keltapeippi&btnG=Etsi kuvia&gbv=2 - viherpeukku
Yllätys, yllätys: luonnonkasvit sopivat luontoon. Helpointa siemenkylvöllä. Joko ostaa kaupasta sopivan niittykasviseoksen (varjoinen ja kostea kasvupaikka), tai vastaavalta paikalta luonnosta kerää siemeniä. Yhden kasvin varaan en jättäisi. 20 lajin kylvöstä ajan kanssa paikkaan vakintuu varmaan ainakin viisi eri kasvia...kukintaa ja vihreyttä siis riittää.
Itse tilasin tuolta www.suomenniittysiemen.fi
Nättiä tulee, ja hoitoahan tuo tarvitsee yhtä paljon kuin metsäojat muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873