Olen huomannut että välillä spermani on erittäin keltaista mikä on noloa varsinkin jos olen tyttöystäväni kanssa.
Mistä moinen mahtaa johtua?
- En syö roskaruokaa
- En juo limuja
- Syön pullia yms.. vain harvoin
Johtusiko siitä että olen alkanut juomaan vihreää teetä? emme myöskaan ahrrasta paljoa seksiä enkä minä masturboi melkein ollenkaan nykyään... johtuisiko tuosta?
Keltaista spermaa?
7
13755
Vastaukset
- tupakointi?
Tosin on monia aineita, jotka muuttavat
sperman maun jä värin.- lääkäriin???
Enkä juo
- masturboit
tai harrastat seksiä liian harvoin,annappa eturauhaselle lisää töitä eli vaikka runkkailet väh pari kertaa vko tai seksiä,eiköhän se sperma valkaistu ja muista liikunta huono verenkierto eli aineenvaihdunta alavatsan alueella selässä ym on yksi syy ei niinkään ruokavalio.t.saman kokenut liikunnalla korjasin.m50-
- tarvi..
Ihan vaan enemmän laukeamisia. Sperma muuttuu sitä paksummaksi ja keltaisemmaksi, mitä pitempään se joutuu odottamaan ulos pääsemistä. Ihan normaalia siis.
Tietysti makuun ja rakenteeseen vaikuttaa ravinto. Mutta se tulee esiin vasta muutaman päivän päästä erilaisista muutoksista. Kuulemma hyvän makuista saa jättämällä kahvin ja tupakan pois ja syömällä edes vähän ananasta päivittäin... - Vinkillä
tarvi.. kirjoitti:
Ihan vaan enemmän laukeamisia. Sperma muuttuu sitä paksummaksi ja keltaisemmaksi, mitä pitempään se joutuu odottamaan ulos pääsemistä. Ihan normaalia siis.
Tietysti makuun ja rakenteeseen vaikuttaa ravinto. Mutta se tulee esiin vasta muutaman päivän päästä erilaisista muutoksista. Kuulemma hyvän makuista saa jättämällä kahvin ja tupakan pois ja syömällä edes vähän ananasta päivittäin...Hernesoppoo poijaat hernesoppoo jo muuttuup vär hyväks.
- pelletyyppi
Kellertävää voipi olla jos seksi on vähissä.
Mutta pelletyypeillä voi olla pinkkiä! - kerta päivässä
johan alkaa kirkastua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351