Tarvitaanko pilkettä silmäkulmaan Lieksassa muutakun taas viikonloppuna Poliisi tiedottaa "emäntä sai pilkettä silmäkulmaan" tai miten se oli,mk
Pilkettä silmäkulmaan
33
1391
Vastaukset
- poiketa
Pysytäänpäs nyt asiassa, eli siellä uimahallin simulaattorissa ja ammutaan kissa alas.
- män pois
Jokos mie kerron kun tuossa neljän aikaan kanahaukan prkele vei koko kissan. Ei oo ennee muuta, kun tuo uimahallin simulaattori ja se punttisali. Mennäänpä sinne.
- santarmi
män pois kirjoitti:
Jokos mie kerron kun tuossa neljän aikaan kanahaukan prkele vei koko kissan. Ei oo ennee muuta, kun tuo uimahallin simulaattori ja se punttisali. Mennäänpä sinne.
Uimahallin punttisaliin on pääsy kielletty ens viikon pe saakka fossiilien päivityksen takia.
santarmi kirjoitti:
Uimahallin punttisaliin on pääsy kielletty ens viikon pe saakka fossiilien päivityksen takia.
Noin viksu ihminen joka osaa jopa nimitellä ihmisiä nythän tässä ihan riemu repee.MK
- ...varsinaesesti....
markkukorpinen kirjoitti:
milloin lopetit akkasi hakkaamisen
...lopettanna. Nyt on vuan luova taoko. Pittää käyvvä kaljoo ja ryynimakkarroo hakemassa. Sitten jaksaa tuas jatkoo normmaalia elämmee Korpisen tyylliin.
- se......
Noin viksu ihminen joka osaa jopa nimitellä ihmisiä nythän tässä ihan riemu repee.MK
... on, jos jotakin iloa jostakin saadaan sinunkin itsesääliisi ja kurjuuteesi.
- silimäkulmaan"
milloin lopetit akkasi hakkaamisen
Herätti tuttuja muistoja lapsuuteni ajoilta tuolta maaseudulta. Maalaistalon pihapiirissä oli LIITERI, siinä hakattiin isommista puista PILKKEITÄ, jotka oli juuri sopivia hellapuiksi taikka pikkuisiin huoneen uuneihin..
silimäkulmaan" kirjoitti:
Herätti tuttuja muistoja lapsuuteni ajoilta tuolta maaseudulta. Maalaistalon pihapiirissä oli LIITERI, siinä hakattiin isommista puista PILKKEITÄ, jotka oli juuri sopivia hellapuiksi taikka pikkuisiin huoneen uuneihin..
Oikein tiedät ja muistat asian ihan oikein.siinä vaan joskus saatto kirves jäädä puuhun kiinni lapsena ja sen irroittaminen oli sitten taas eri asia.Joskus se puu saatto lentää kauaskin tai mulijahtaa.saatto ihan oikeasti tulla silmäkulmaan.
Olen hakannut myös hakoja kuivikkeeksi ja hakoja oli myös porraspäässä, johon kengät pyyhittiin.se...... kirjoitti:
... on, jos jotakin iloa jostakin saadaan sinunkin itsesääliisi ja kurjuuteesi.
Niinhän se on" olen orpopoika nyt" äiteetä ei ole vielä kuopattu muttei enää hengitä eikä voi enää tuntea sitä sydämmen lämpöä muutakuin muistella ja mussuttaa niitä elämänohjeita jota on saanut vaikka onkin köyhät vanhenemmat ja värkit oli kortilla sodan jälkeen niin takapuolikin mulle tehtiin kahdesta palasta.
Markku Korpinen- puntti-sali
Oikein tiedät ja muistat asian ihan oikein.siinä vaan joskus saatto kirves jäädä puuhun kiinni lapsena ja sen irroittaminen oli sitten taas eri asia.Joskus se puu saatto lentää kauaskin tai mulijahtaa.saatto ihan oikeasti tulla silmäkulmaan.
Olen hakannut myös hakoja kuivikkeeksi ja hakoja oli myös porraspäässä, johon kengät pyyhittiin.Muistaakseni Suomen ennätys kirveellä pilkkeen lennätyksessä on huimat 231 metriä, tämän ennätyksen teki vuonna 1988 Juha mieto Kolin erämessuilla. Juha oli mottimestaruuskisoissa iskenyt kirveensä kiveen ja siitä suivaantuneena viskas pilkkeen tai halkohan tuo tais olla, mutta väliäkö sillä helvetin moisella kiskaisulla kohti pielistä. pahaksi onnekseen halako jysähti palolaitoksen kumiveneen kylkeen ja tietenki siihen tuli reikä ja siihen se sitten uppos. Palomiehet uivat rantaan ja kävivät vetämässä Kurikan miestä halakopinon takana p....seen. Tais siinä syntyvä myös uus palomiehen heittoennätys kun juha viskas ukot nakkikioskin luukusta suoraan kaasuliedelle.
Tällä kertaa ei lieden päällä olijoilla ollut suu vettä täynnä. - hakoja?
Olen hakannut myös hakoja kuivikkeeksi ja hakoja oli myös porraspäässä, johon kengät pyyhittiin.Tarkotako kuusen oksia = havuja. Hako tarkoittaa täällä jotakin uppopuuta tai keloakin ehkä.
hakoja? kirjoitti:
Tarkotako kuusen oksia = havuja. Hako tarkoittaa täällä jotakin uppopuuta tai keloakin ehkä.
Tässä tulee joskus käytettyä murresanoja hakoja= havuja
Hakoja myöskin teki sepät oviin ja vielä tuolla Keuruula päin on sepille jopa kilpailu.
Keksissäkin oli haka eli jolla tukkia uitettiin haka oli kepin päässä.Olin nuorena sahalla työssä taaplaamassa ja sitten toisenkerran raamaisahalla etumiehenä sieltä ne voimat tuli.Myöhenmin olin ovia hiomassa ja nostelemassa.
Kyllä täälläkin uppopuu ja kelo on aivan toista kun hako? sano emäntä.MK
- NETTIIN
Voi hyvä isä isä sentään. Eikö se tuo Markku polo tiedä että pilke on mennyt nettiin.
Kaikki pilkekauppa ja muu vastaava on siellä. Minähin myön sitä siellä.Tuu hyvä mies puusta alas ja kato nykypäivää. Saat banaanin. Mieti mieluummin sitä kuinka ne kohtelee siun aloitetta kuntapyrokratiassa. Nauraavat niille. Niin muuten miekin teen. Vaan elä sie välitä saittako työ sen Sonnin kiinni. Olit kuulemma ettimässä sitä kaikkien Lieksan kepujäsenten kanssa.. Puoluesihteerin veljenvaimo kerto. Ja kerto samalla mistä sie sen hyitauvin sait.- puntti-sali
Antaa markun olla puussa haistelemassa tuulia, tiedä vaikka ennustais kevään tarkemmin kissan raato sylissä kuin se Hyrynsalmelainen sammakko-ukko.
- Mäni jo
puntti-sali kirjoitti:
Antaa markun olla puussa haistelemassa tuulia, tiedä vaikka ennustais kevään tarkemmin kissan raato sylissä kuin se Hyrynsalmelainen sammakko-ukko.
Varma tieto. On ehtimässä sitä Uhtuan sonnia. Kuulemma jos löytäävät sen ennen lihakunnan poikia saavat todistettua Darvinen teorian.
Lähetäänkö Kolille maistamaan Mansikkipaistia. Poika starttailee just wheelraivia. - puntti-sali
Mäni jo kirjoitti:
Varma tieto. On ehtimässä sitä Uhtuan sonnia. Kuulemma jos löytäävät sen ennen lihakunnan poikia saavat todistettua Darvinen teorian.
Lähetäänkö Kolille maistamaan Mansikkipaistia. Poika starttailee just wheelraivia.Mansikka-allergia on mutta vois muutaman oluen ottaa kylläkin.Ei kai me jäätietä pitkin mennä?
Meinaan vaan, että pääsee tuolla lumimäärällä suoraan ja jos ei pääse niin olkoon pääsemättä. Tullaan takas kunhan vesi on uintilämpöistä. - Hummer 6,2 litraa
puntti-sali kirjoitti:
Mansikka-allergia on mutta vois muutaman oluen ottaa kylläkin.Ei kai me jäätietä pitkin mennä?
Meinaan vaan, että pääsee tuolla lumimäärällä suoraan ja jos ei pääse niin olkoon pääsemättä. Tullaan takas kunhan vesi on uintilämpöistä.Se on yks paskan maku onko aurattu. Tuo wheeldriwe männöö vaikka missä. Käännyttäänkö takasin ja otetaan laulukuoro mukaan,
Olen jo aikaa siten olut puusta pudonnut enkä enää saha sitä oksaa jolla istun.
Mutta ihan oikeasti jos sulla on myydä pikkeitä tee mulle tarjous.
Muu onkin sitten eri asia.MK- Klapikone
Muu onkin sitten eri asia.MKSe on www.pilkenet.Anna osote niin klapit on pihassa. Ja on hyvii klapikoisii
Klapikone kirjoitti:
Se on www.pilkenet.Anna osote niin klapit on pihassa. Ja on hyvii klapikoisii
Sehaän oli kuntopyöräilyä rytmikkään musiikin tahissa.
Juuri harrastin sitä koitin lämmittäää emäntää,Pistin levyt soimaan ja ihan kappale tuli " viattomasti aivan kaiken työn ja vaivan hän ravintolaan läksi kulkemaan" eli muistat Kalle Tappisen ja miten kävi.MK- Ja rauhotu
Sehaän oli kuntopyöräilyä rytmikkään musiikin tahissa.
Juuri harrastin sitä koitin lämmittäää emäntää,Pistin levyt soimaan ja ihan kappale tuli " viattomasti aivan kaiken työn ja vaivan hän ravintolaan läksi kulkemaan" eli muistat Kalle Tappisen ja miten kävi.MKNe just mitkä puoluetoverisi sulle ohjeisti, Ja mää muata. Munnaat loputtii muutamat kepun kannatusprosentit, Tai painu ehtii sitä sonnii hyvin kerkiit.
- elä kysele
Muu onkin sitten eri asia.MKenää juntti polttopuita. Mäne muata jos äly pelaa.
elä kysele kirjoitti:
enää juntti polttopuita. Mäne muata jos äly pelaa.
Ja olin seuraamassa Keskun pikkitapahtumaa ja tervehtimässä myös kansanedustaja Reijosta jota kävi tervehtimässä myös oman tien kulkija demari.
Sitten kävin hieman hoilaamassa ihmisille kissat jätin rauhaan mutta konnat kävin syöttömässä sekä hamsterin kaloja myös lihotin.
Tuo sinun kommenttisi on kenties hörpyissä lausuttu mutta niistäkin ihminen joutuu joskus vastaamaan.MK- juttuja
Ja olin seuraamassa Keskun pikkitapahtumaa ja tervehtimässä myös kansanedustaja Reijosta jota kävi tervehtimässä myös oman tien kulkija demari.
Sitten kävin hieman hoilaamassa ihmisille kissat jätin rauhaan mutta konnat kävin syöttömässä sekä hamsterin kaloja myös lihotin.
Tuo sinun kommenttisi on kenties hörpyissä lausuttu mutta niistäkin ihminen joutuu joskus vastaamaan.MKLue tai pyydä joku lukemaan nuo omat kommenttisi. Kauttaaltaaltaan. Ja pyydä rehellinen arvio. Yleinen arvio on, että ne on omahyväistä itsekehua.Vai pyydetäänkö arvio muualta, vaikka kepun paikallisosastolta.
juttuja kirjoitti:
Lue tai pyydä joku lukemaan nuo omat kommenttisi. Kauttaaltaaltaan. Ja pyydä rehellinen arvio. Yleinen arvio on, että ne on omahyväistä itsekehua.Vai pyydetäänkö arvio muualta, vaikka kepun paikallisosastolta.
Eilen tapasin paikallisosaston ihmisiä.
eikä he ottaneet asiaa mitenkään puheeksi tässä valossa,Joten haastele omaan pussiisi.MK- seillä oli?
Eilen tapasin paikallisosaston ihmisiä.
eikä he ottaneet asiaa mitenkään puheeksi tässä valossa,Joten haastele omaan pussiisi.MKIstuitko presidentin kanssa samassa pöydässä?
Oletko keksinyt uusia aloitteita? - faaraon paska
Muu onkin sitten eri asia.MK[color=Red]Haloo[/color]
seillä oli? kirjoitti:
Istuitko presidentin kanssa samassa pöydässä?
Oletko keksinyt uusia aloitteita?Olen lounastanut aikanaan Presidentin Mauno Koiviston kanssa ja kohottanut maljan.Muuten oli miehellä iso käsi MK
Tarvittaessa teen aloitteita ja siihen minulla on täysi oikeus kuntalaisena.
Eri asia on miten aloitteiden käy.Kuitenkin olen varsin tyytyväinen siihen,että Lieksan kaupungissa on päättäjät ymmärtäneet eri asiat mistä olen aikanaan aloitteen tehnyt.Korostan että toiminta on yhteistyötä yhteisten asioiden eteen kukaan ei yksin päätä suurista asioista.
Markku Korpinenseillä oli? kirjoitti:
Istuitko presidentin kanssa samassa pöydässä?
Oletko keksinyt uusia aloitteita?Minulle kuntalaiset esittävät erilaisia asioita kuten tämä punttisali siitä oli keskustelu ja toivottiin,ihan asiallisesti että tekisin siitä aloitteen.
Silloin aikaisemmin opastin miten aloite tehdään ja miten kunta yleensä toimii miten päätökset tehdään sitä asiaa kysyttiin.
Nyt esitettiin että uimahallin saunan oven lasi tulisi himmentää siten, ettei siitä lauteilta näkisi miten kaveri peseytyy.
Aikanaan puolustusministerinä oli nainen niin armeijaankin tuli vessaan ovi, että tarpeensa sai tehdä rauhassa.Muistan kyllä ajan joskus sunnuntai aamuna kun toinen hoputti nouse jo kun saatiin sitä kahvia aamusella armeijassa ja maha alko toimia.MK- manuk
Olen lounastanut aikanaan Presidentin Mauno Koiviston kanssa ja kohottanut maljan.Muuten oli miehellä iso käsi MK
Tarvittaessa teen aloitteita ja siihen minulla on täysi oikeus kuntalaisena.
Eri asia on miten aloitteiden käy.Kuitenkin olen varsin tyytyväinen siihen,että Lieksan kaupungissa on päättäjät ymmärtäneet eri asiat mistä olen aikanaan aloitteen tehnyt.Korostan että toiminta on yhteistyötä yhteisten asioiden eteen kukaan ei yksin päätä suurista asioista.
Markku KorpinenNyt ei auta muu kun, tehä aloite Manun kadonneesta kädestä. Vai oliko toinen käsi pienempi. Vai taskussa. Vai jonkun kurkussa. Kui se ol maar
- lasin tummennus
Minulle kuntalaiset esittävät erilaisia asioita kuten tämä punttisali siitä oli keskustelu ja toivottiin,ihan asiallisesti että tekisin siitä aloitteen.
Silloin aikaisemmin opastin miten aloite tehdään ja miten kunta yleensä toimii miten päätökset tehdään sitä asiaa kysyttiin.
Nyt esitettiin että uimahallin saunan oven lasi tulisi himmentää siten, ettei siitä lauteilta näkisi miten kaveri peseytyy.
Aikanaan puolustusministerinä oli nainen niin armeijaankin tuli vessaan ovi, että tarpeensa sai tehdä rauhassa.Muistan kyllä ajan joskus sunnuntai aamuna kun toinen hoputti nouse jo kun saatiin sitä kahvia aamusella armeijassa ja maha alko toimia.MKIhme kun ie pitäis vesikin samentaa, ettei tulisi rivot ajatukset mieleen jos sattuu bikinit vilahtamaan..
Muuta Korpinen sinne uimahalliin asumaan kun koerta noin rakas paikka sulle. Rakenna oma uimahalli punttisaleineen ja pidä vapaapääsy 24/7/365. lasin tummennus kirjoitti:
Ihme kun ie pitäis vesikin samentaa, ettei tulisi rivot ajatukset mieleen jos sattuu bikinit vilahtamaan..
Muuta Korpinen sinne uimahalliin asumaan kun koerta noin rakas paikka sulle. Rakenna oma uimahalli punttisaleineen ja pidä vapaapääsy 24/7/365.Kuulehan olen eläissäni nähnyt jo paljon paljasta pintaa ja naisia pessy jotta sillee.
Kysymys oli ihan eri henkilön toiveesta mitä hän esitti älä sitä vihaasi kohdista minuun siten.
Meillä muuten ei ole pyykkikoneessa lasiluukkua toisessa asunnossa kyllä,sekä vapaa-ajan asunnosta löytyy jopa pyykkilauta.Pesetkö muuten matot joen rannalla, siellähän voi nähdä pyykkilaudan ja paljaan p joskus väätelivät laulua niin. pesen omat kalsarini erikseen ettei viirus tartu he he
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911565Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174961Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334417Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4672324Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142220Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2881762FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01451Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921293- 391196
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101195