Skorpparimies ja rapunainen

Rapuraputallaa

Moi!
Heti alusta asti suhteessa mahtavaa kipinöintiä. Ollaan jotenkin samalla aaltopituudella. Erotiikkaa piisaa. Skorppari on rohkea ja tietää mitä tekee. Rapunaisena pidän siitä, että miehellä on ohjat käsissä.
Tunnettu muutama viikko ja elämäni on aivan sekaisin, positiivisessa mielessä :).
Aivan ihana, kertakaikkiaan unelmieni mies isolla M.

5

1359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunainen:

ovat erinomainen yhdistelmä. Kummatkin herkkiä ja syvällisiä. Kumpikin vetäytyy välillä tullakseen vain entistä kiihkeämmin yhteen. Ymmärtävät toisiaan sanoittakin. Seksi aivan mahtavaa, kuin valtava räjähdys. Mielettömän ihana yhdistelmä. Kumpikin uskollisia.
      Me yhdessä kohta 20 vuotta, en vaihda koskaan!

• Crapu

onnistuneesta parinvalinnasta. Uskollisuus tärkeä pointti puolin ja toisin. Kävisipä itsellä yhtä hyvä tuuri. No aika sen näyttää. Odotan innolla tulevaa...

• ScorpN
        Crapu kirjoitti:

onnistuneesta parinvalinnasta. Uskollisuus tärkeä pointti puolin ja toisin. Kävisipä itsellä yhtä hyvä tuuri. No aika sen näyttää. Odotan innolla tulevaa...

Minulle sattui eka kumppani vaakamies loppujen lopuks koko ajan katteli muita ja viimein petti ja jätti. Toka kumppani oli kalatmies ja sekin koko ajan vakuutteluista huolimatta piti minua varalla ja en voinut yhtään luottaa häneen. Suhde kariutuikin puolen vuoden jälkeen. Nyt ois alkusuhde Rapumieheen! Heti uskollinen ja rehellinen vaikutelma. Ei niin verbaalinen kuin edelliset ainakaan tunnepuolella (muuten on suupaltti!) mutta jotenkin tuntuu, kuin me oltais aina tunnettu. Synkkasi ensisekunnilta alkaen. Mä en vaan usko, että Rapu luottaa minuun. Olen kuitenkin täysin yhden miehen nainen jos vaan tarpeeksi ihastun. En edes pystyisi pitämään peliä monen kanssa yhtäaikaa. Miten hitossa Rapu tajuais sen? Intuitioni sanoo, että hän ei luota oikein minuun. En vain tiedä miks ihmeessä. Mitä voin tehdä? Onko Rapu mustasukkainen? Hyvä jos olisikin vähäsen niin tietäisin, että välittää aidosti. Tätä Rapumiestä on kyllä satutettu pettämällä, mutta niin on minuakin.

• tulikin
        ScorpN kirjoitti:

Minulle sattui eka kumppani vaakamies loppujen lopuks koko ajan katteli muita ja viimein petti ja jätti. Toka kumppani oli kalatmies ja sekin koko ajan vakuutteluista huolimatta piti minua varalla ja en voinut yhtään luottaa häneen. Suhde kariutuikin puolen vuoden jälkeen. Nyt ois alkusuhde Rapumieheen! Heti uskollinen ja rehellinen vaikutelma. Ei niin verbaalinen kuin edelliset ainakaan tunnepuolella (muuten on suupaltti!) mutta jotenkin tuntuu, kuin me oltais aina tunnettu. Synkkasi ensisekunnilta alkaen. Mä en vaan usko, että Rapu luottaa minuun. Olen kuitenkin täysin yhden miehen nainen jos vaan tarpeeksi ihastun. En edes pystyisi pitämään peliä monen kanssa yhtäaikaa. Miten hitossa Rapu tajuais sen? Intuitioni sanoo, että hän ei luota oikein minuun. En vain tiedä miks ihmeessä. Mitä voin tehdä? Onko Rapu mustasukkainen? Hyvä jos olisikin vähäsen niin tietäisin, että välittää aidosti. Tätä Rapumiestä on kyllä satutettu pettämällä, mutta niin on minuakin.

häntä on satutettu pettämällä tosi pahasti - siksi on vaikea luottaa. Sinä voit auttaa olemalla avoin menemisistäsi, ilman että hän edes kysyy. Ja jos joskus eroaisitte - älä tee sitä pettämällä vaan erotkaa ensin, keskustelkaa, tarvtseeko edes erota, Näin säilytät mahdollisuuden palata jos ero ei ollutkaan oikea vaihtoehto.
        Onnea matkaan
        Jo 7 v onnea skopu rapu

• Nimetön
        ScorpN kirjoitti:

Puhuminen luonnistuu ravuilta joo :-) Toisinaan turhankin sujuvasti! Mutta kyselit ollaanko mustasukkaisia..? Omasta kokemuksesta vastaan, että KYLLÄ. Olen myös niin tunne-herkkä, että pelkään kaiken aikaa jätetyksi tulemista ja tunteillani leikkimistä. Minua myös kohdeltu aiemmissa suhteissa huonosti. Rakastuessani olen kyllä ehdottomasti se osapuoli, joka yrittää pitää suhteen kasassa viimeiseen pisaraan. En anna mahdollisuutta helposti, mutta se, joka mahdollisuuden saa, voi olla varma, että tahdon juuri hänet, enkä KETÄÄN TOISTA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2358
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      180
      2010
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      1985
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1698
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1620
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      157
      1335
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      188
      1289
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1176
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      991
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      982
    Aihe