Skorpparimies ja rapunainen

Rapuraputallaa

Moi!
Heti alusta asti suhteessa mahtavaa kipinöintiä. Ollaan jotenkin samalla aaltopituudella. Erotiikkaa piisaa. Skorppari on rohkea ja tietää mitä tekee. Rapunaisena pidän siitä, että miehellä on ohjat käsissä.
Tunnettu muutama viikko ja elämäni on aivan sekaisin, positiivisessa mielessä :).
Aivan ihana, kertakaikkiaan unelmieni mies isolla M.

5

1355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunainen:

ovat erinomainen yhdistelmä. Kummatkin herkkiä ja syvällisiä. Kumpikin vetäytyy välillä tullakseen vain entistä kiihkeämmin yhteen. Ymmärtävät toisiaan sanoittakin. Seksi aivan mahtavaa, kuin valtava räjähdys. Mielettömän ihana yhdistelmä. Kumpikin uskollisia.
      Me yhdessä kohta 20 vuotta, en vaihda koskaan!

• Crapu

onnistuneesta parinvalinnasta. Uskollisuus tärkeä pointti puolin ja toisin. Kävisipä itsellä yhtä hyvä tuuri. No aika sen näyttää. Odotan innolla tulevaa...

• ScorpN
        Crapu kirjoitti:

onnistuneesta parinvalinnasta. Uskollisuus tärkeä pointti puolin ja toisin. Kävisipä itsellä yhtä hyvä tuuri. No aika sen näyttää. Odotan innolla tulevaa...

Minulle sattui eka kumppani vaakamies loppujen lopuks koko ajan katteli muita ja viimein petti ja jätti. Toka kumppani oli kalatmies ja sekin koko ajan vakuutteluista huolimatta piti minua varalla ja en voinut yhtään luottaa häneen. Suhde kariutuikin puolen vuoden jälkeen. Nyt ois alkusuhde Rapumieheen! Heti uskollinen ja rehellinen vaikutelma. Ei niin verbaalinen kuin edelliset ainakaan tunnepuolella (muuten on suupaltti!) mutta jotenkin tuntuu, kuin me oltais aina tunnettu. Synkkasi ensisekunnilta alkaen. Mä en vaan usko, että Rapu luottaa minuun. Olen kuitenkin täysin yhden miehen nainen jos vaan tarpeeksi ihastun. En edes pystyisi pitämään peliä monen kanssa yhtäaikaa. Miten hitossa Rapu tajuais sen? Intuitioni sanoo, että hän ei luota oikein minuun. En vain tiedä miks ihmeessä. Mitä voin tehdä? Onko Rapu mustasukkainen? Hyvä jos olisikin vähäsen niin tietäisin, että välittää aidosti. Tätä Rapumiestä on kyllä satutettu pettämällä, mutta niin on minuakin.

• tulikin
        ScorpN kirjoitti:

Minulle sattui eka kumppani vaakamies loppujen lopuks koko ajan katteli muita ja viimein petti ja jätti. Toka kumppani oli kalatmies ja sekin koko ajan vakuutteluista huolimatta piti minua varalla ja en voinut yhtään luottaa häneen. Suhde kariutuikin puolen vuoden jälkeen. Nyt ois alkusuhde Rapumieheen! Heti uskollinen ja rehellinen vaikutelma. Ei niin verbaalinen kuin edelliset ainakaan tunnepuolella (muuten on suupaltti!) mutta jotenkin tuntuu, kuin me oltais aina tunnettu. Synkkasi ensisekunnilta alkaen. Mä en vaan usko, että Rapu luottaa minuun. Olen kuitenkin täysin yhden miehen nainen jos vaan tarpeeksi ihastun. En edes pystyisi pitämään peliä monen kanssa yhtäaikaa. Miten hitossa Rapu tajuais sen? Intuitioni sanoo, että hän ei luota oikein minuun. En vain tiedä miks ihmeessä. Mitä voin tehdä? Onko Rapu mustasukkainen? Hyvä jos olisikin vähäsen niin tietäisin, että välittää aidosti. Tätä Rapumiestä on kyllä satutettu pettämällä, mutta niin on minuakin.

häntä on satutettu pettämällä tosi pahasti - siksi on vaikea luottaa. Sinä voit auttaa olemalla avoin menemisistäsi, ilman että hän edes kysyy. Ja jos joskus eroaisitte - älä tee sitä pettämällä vaan erotkaa ensin, keskustelkaa, tarvtseeko edes erota, Näin säilytät mahdollisuuden palata jos ero ei ollutkaan oikea vaihtoehto.
        Onnea matkaan
        Jo 7 v onnea skopu rapu

• Nimetön
        ScorpN kirjoitti:

Puhuminen luonnistuu ravuilta joo :-) Toisinaan turhankin sujuvasti! Mutta kyselit ollaanko mustasukkaisia..? Omasta kokemuksesta vastaan, että KYLLÄ. Olen myös niin tunne-herkkä, että pelkään kaiken aikaa jätetyksi tulemista ja tunteillani leikkimistä. Minua myös kohdeltu aiemmissa suhteissa huonosti. Rakastuessani olen kyllä ehdottomasti se osapuoli, joka yrittää pitää suhteen kasassa viimeiseen pisaraan. En anna mahdollisuutta helposti, mutta se, joka mahdollisuuden saa, voi olla varma, että tahdon juuri hänet, enkä KETÄÄN TOISTA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe