Moi!
Heti alusta asti suhteessa mahtavaa kipinöintiä. Ollaan jotenkin samalla aaltopituudella. Erotiikkaa piisaa. Skorppari on rohkea ja tietää mitä tekee. Rapunaisena pidän siitä, että miehellä on ohjat käsissä.
Tunnettu muutama viikko ja elämäni on aivan sekaisin, positiivisessa mielessä :).
Aivan ihana, kertakaikkiaan unelmieni mies isolla M.
Skorpparimies ja rapunainen
5
1336
Vastaukset
- rapunainen:
ovat erinomainen yhdistelmä. Kummatkin herkkiä ja syvällisiä. Kumpikin vetäytyy välillä tullakseen vain entistä kiihkeämmin yhteen. Ymmärtävät toisiaan sanoittakin. Seksi aivan mahtavaa, kuin valtava räjähdys. Mielettömän ihana yhdistelmä. Kumpikin uskollisia.
Me yhdessä kohta 20 vuotta, en vaihda koskaan!- Crapu
onnistuneesta parinvalinnasta. Uskollisuus tärkeä pointti puolin ja toisin. Kävisipä itsellä yhtä hyvä tuuri. No aika sen näyttää. Odotan innolla tulevaa...
- ScorpN
Crapu kirjoitti:
onnistuneesta parinvalinnasta. Uskollisuus tärkeä pointti puolin ja toisin. Kävisipä itsellä yhtä hyvä tuuri. No aika sen näyttää. Odotan innolla tulevaa...
Minulle sattui eka kumppani vaakamies loppujen lopuks koko ajan katteli muita ja viimein petti ja jätti. Toka kumppani oli kalatmies ja sekin koko ajan vakuutteluista huolimatta piti minua varalla ja en voinut yhtään luottaa häneen. Suhde kariutuikin puolen vuoden jälkeen. Nyt ois alkusuhde Rapumieheen! Heti uskollinen ja rehellinen vaikutelma. Ei niin verbaalinen kuin edelliset ainakaan tunnepuolella (muuten on suupaltti!) mutta jotenkin tuntuu, kuin me oltais aina tunnettu. Synkkasi ensisekunnilta alkaen. Mä en vaan usko, että Rapu luottaa minuun. Olen kuitenkin täysin yhden miehen nainen jos vaan tarpeeksi ihastun. En edes pystyisi pitämään peliä monen kanssa yhtäaikaa. Miten hitossa Rapu tajuais sen? Intuitioni sanoo, että hän ei luota oikein minuun. En vain tiedä miks ihmeessä. Mitä voin tehdä? Onko Rapu mustasukkainen? Hyvä jos olisikin vähäsen niin tietäisin, että välittää aidosti. Tätä Rapumiestä on kyllä satutettu pettämällä, mutta niin on minuakin.
- tulikin
ScorpN kirjoitti:
Minulle sattui eka kumppani vaakamies loppujen lopuks koko ajan katteli muita ja viimein petti ja jätti. Toka kumppani oli kalatmies ja sekin koko ajan vakuutteluista huolimatta piti minua varalla ja en voinut yhtään luottaa häneen. Suhde kariutuikin puolen vuoden jälkeen. Nyt ois alkusuhde Rapumieheen! Heti uskollinen ja rehellinen vaikutelma. Ei niin verbaalinen kuin edelliset ainakaan tunnepuolella (muuten on suupaltti!) mutta jotenkin tuntuu, kuin me oltais aina tunnettu. Synkkasi ensisekunnilta alkaen. Mä en vaan usko, että Rapu luottaa minuun. Olen kuitenkin täysin yhden miehen nainen jos vaan tarpeeksi ihastun. En edes pystyisi pitämään peliä monen kanssa yhtäaikaa. Miten hitossa Rapu tajuais sen? Intuitioni sanoo, että hän ei luota oikein minuun. En vain tiedä miks ihmeessä. Mitä voin tehdä? Onko Rapu mustasukkainen? Hyvä jos olisikin vähäsen niin tietäisin, että välittää aidosti. Tätä Rapumiestä on kyllä satutettu pettämällä, mutta niin on minuakin.
häntä on satutettu pettämällä tosi pahasti - siksi on vaikea luottaa. Sinä voit auttaa olemalla avoin menemisistäsi, ilman että hän edes kysyy. Ja jos joskus eroaisitte - älä tee sitä pettämällä vaan erotkaa ensin, keskustelkaa, tarvtseeko edes erota, Näin säilytät mahdollisuuden palata jos ero ei ollutkaan oikea vaihtoehto.
Onnea matkaan
Jo 7 v onnea skopu rapu - Nimetön
ScorpN kirjoitti:
Puhuminen luonnistuu ravuilta joo :-) Toisinaan turhankin sujuvasti! Mutta kyselit ollaanko mustasukkaisia..? Omasta kokemuksesta vastaan, että KYLLÄ. Olen myös niin tunne-herkkä, että pelkään kaiken aikaa jätetyksi tulemista ja tunteillani leikkimistä. Minua myös kohdeltu aiemmissa suhteissa huonosti. Rakastuessani olen kyllä ehdottomasti se osapuoli, joka yrittää pitää suhteen kasassa viimeiseen pisaraan. En anna mahdollisuutta helposti, mutta se, joka mahdollisuuden saa, voi olla varma, että tahdon juuri hänet, enkä KETÄÄN TOISTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218