Tapparan TJ Leinonen

Rautakansleri

Suojatyöpaikkojen aatelia ja tulosvastuu ikuisesti nolla.

Muistaako Poju edes omistavansa semmosen paskan kuin Tampereen Tapparan vai onko sumuinen Englanti vain sekoittanut miljonäärin pasmat?

5

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jack_torrance

      Eiköhän tämä, hirvittäviä summia menettänyt kts.lama, miljonääri ''vain'' ollut pelastamassa Tapparaa kun seuralla oli varat lopussa ja velkaa...
      Ei varmaan hirvittävästi jääkiekko kaveria tässä vaiheessa elämää kiinnosta.

      Leinosen ajan täsmähankintoja/nousevia nobodyja:
      Mikko Luoma, Pasi Puistola, Esa Pirnes,
      Jussi Tarvainen, Jani Hassinen, Marko Ojanen,
      Kimmo Koskenkorva, Dale Clarke, Stefan Öhman
      Marko Kauppinen, Teemu Aalto, Jonas Enlund,
      Jori Lehterä, Kim Strömberg...

      Ja lisää tulee, mielestäni Leinosen työpanos on kabinettipelissä todella hyvää ja tuloksellista.

      • saddi

        Olet Jack helvetin oikeassa Leinosen suhteen


      • sivusta seurannut

        Eiköhän noista suurin osa ollut Rautakorven skouttaamia "hankintoja", jotka tulivat seuraan juuri hänen takiansa, ei Leinosen.

        " Ja lisää tulee, mielestäni Leinosen työpanos on kabinettipelissä todella hyvää ja tuloksellista. "

        Tuon täytyy olla vitsi.


      • jack_torrance
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Eiköhän noista suurin osa ollut Rautakorven skouttaamia "hankintoja", jotka tulivat seuraan juuri hänen takiansa, ei Leinosen.

        " Ja lisää tulee, mielestäni Leinosen työpanos on kabinettipelissä todella hyvää ja tuloksellista. "

        Tuon täytyy olla vitsi.

        Kunhan vain kirjoittelen millaisen kuvan olen itse saanut tiedotusvälineiden kautta.

        Leinonen niille on varmasti viiksivahapurkki kädessä soittanut ja kysynyt kiinnoistaiskos pelata Tapparalle... No fifty fifty tilanne, valmennus on aina houkutteleva asia... Mutta kukapa sille Rautakorvelle antoi toisen mahdollisuuden valmentaa Tapparaa nobodyna valmentajan alkuna?

        Voiko Sm-liigassa tuottaa tulosta tämän paremmin, kun pysyy omillaan eikä juuri velkaannu se on mielestäni hyvä bisnes. Ehkä Tapparakin vielä hankkii pelaajaskouttaukseen erikoistuneen miehen Mikki Leinosen alaisuuteen...

        Kunhan vain kirjoittelen millaisen kuvan olen itse saanut tiedotusvälineiden kautta.


    • Wanha kiekkomies

      En ota kantaa Mikki Leinosen toimintaan Tapparan johdossa, kun en tunne todellista tilannetta, enkä paljoa perusta huhupuheisiin.

      Mutta, muistan Mikin loistavana pelaajana muinoin New York Rangersissa. Kävin 1980-82 usein katsomassa Gardenissa kotiotteluita ja Leinonen oli loistava pelintekijä. Taitaa muuten yhä omistaa NHL:n yhden pelin söyöttöennätyksen, 7 passia samassa matsissa. Kiitos vaan Mikki hyvistä muistoista, niitä ei kukaan poista mielestä!

      Se miksi Tappara ei enää pärjää, eikä Tampereen kiekkoilu yleensäkään kovin hyvin, tuskin yhdestä miehestä on kiinni. Ei sm-liigassa menestyminen ihan niin yksinkertaista ole, että siihen yhden miehen edesottamukset riittäisivät.

      Kyllä se menestymättömyydelle on syyt syvemmällä. Eipä Tampere enää tuota huippujunnujakaan samaan tahtiin kuin takavuosina. A- ja B-junnujen mestaruudet menevät nykyään ihan muualle kuin Tampereelle. Valitettavasti näen asian niin, että koko Tampereen kiekkoilu on kriisissä, ehkäpä pahemmassa kuin koskaan aiemmin. Perinteitä ja kiinnostusta lajiin tosin sen verran paljon löytyy, että uskon nousun vielä tapahtuvan. Tai ainakin siihen on edellytykset olemassa.

      Mutta, tämä onkin jo oma aiheensa, josta keskustelua käydään jossain muualla kuin tällä palstalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe