onkohan maa-käärme liian joskus liian kietoutuva, kun toisena osapuolena on tuli-lohikäärme...näin olen saanut pari kertaa kuulla. kun muuten kemiat synkkaa aivan mahtavasti kaikilla tasoilla! muutenkin, onko käärmeet teistä jotenkin "sitovia", vai ovatko lohikäärmeet vaan hirveän vapaudenhaluisia?
välillä olen vähän
miettinyt, että
1
450
Vastaukset
- Mathilra 83
tosin en voi täysin puhdasta kuvaa antaa kun äiti oli käärme ja pikkusisko lohikäärme.. kyllä se ainakin sitä paijas:) mutta kun isän ja äitin suhdetta kattoi niin osas se pitää langat hyppysissään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171